succes!!
nog ff en je bent ervanaf!
:lol:Ja wat heb ik toch een vervelend leven he!!! :lol:
Bloem, spaanse+portugese mannen?? Haha :hihi: heb toch al een lieve askim!!! En die zon schijnt evengoed wel!! Mogen ook lekker veel hotels gaan bezoeken in de 35 graden!!! En hotels met een zwembad, dus dat gaat helemaal goed komen!!
Cris, succes!!!
x
@ cyn… je hebt al een askim…?? ja dus!! je bent toch niet blind? kun je maar beter naar iets leuks kijken toch? ![]()
Haha ja kijken mag
:lol: Heb net het schema doorgelezen, maar het wordt ook flink stappen ben ik bang haha:hihi:
wat errug nou!! dan helemaal! geef je ogen maar goed de kost… dan weet je tenminste wat er in de wereld te koop is :biggrin:
Haha ja precies!!! Een vriend daar is makkelijker dan in Turkije… haha… Ohh dat mag ik helemaal niet zeggen… Nee Askim is blijvend hoor:wub:
en het is nog niet eens middag! heb het nu al HE-LE-MAAL gehad… zucht…
Dan zit er maar 1 ding op. Saboteer de centrale, trek ergens een draadje los … :retard:;):D:confused:
@ viva… hoestie??
@ marion… owh i wish! val echt bijna in slaap… eerst maar ff pauze en lekker wat eten… gaap… heb echt mn daggie niet (alweer!!?)
@ cyn… zeg nooit nooit!! hihi, nee hoor, geintje, het was echt een schatje! heb je eigenlijk nog nieuwe foto’s? ikke helemaal nix gedaan met mn fototoestel… erg he?
hoi hoi, ben ik weer bijgelezen, vanochtend weer cursus gehad, weet nog niets over hoe en wat hierzo in de takketoko…bleh…
Laat alles maar over mij heen komen hier…verwacht er niets meer van…en de lol is er geloof ik voorgoed vanaf…
Mijn collega heeft het ook een beetje gehad…wachten…onzekerheid…nou daar ben ik dus niet goed in.
cris…ik ben te laat maar toch succes
Bloem is het rustig aan de foon, althans aan die ene
Bep doe je best
Roanna lekker bijna alles klaar
voor de rest vergeten…ben op meeleesstand, en ga straks lekker naar huis…weekend vieren…
druk weekendje trouwens weer, vrijdagavond verjaardag schoonzoon.
zaterdagavond visite ouders van schoonzoon komen kennismaken.
zondag ikke dagje vrij…kan ik de bende weer opruimen…maar eerst morgen nog…boodschappen doen, de toko schoonmaken…en voor de verjaardag van schoonzoon ook nog soep en salades maken (ik ben veel te goed voor deze wereld)…
lekker ego
Zo vandaag nog een weekje en dan naar de toppers, heb er zin an…
wie van jullie gaat nog meer???
@ viva… nog ff de tandjes op mekaar dan! strax lekker weekend en ff niet meer aan het werken enzo denken!
Ja Bloem, ik kijk de wijzers van mijn horloge vooruit grrrr.,…,…
ik al sinds half 9 maar het werkt niet echt he?
pffff
nog ff nog ff nog ff nog ff
sterker nog… nog 71 dagen werken :retard:
@Bloem, mm nou ik heb maar 1 foto van Askim gemaakt, en die is nog mislukt ook!! Stom he!! Echt in September moet ik er meer maken hoor!! Mijn collega en ik zijn aan het bedenken hoe we een weekend kunnen gaan stappen in Gümbet… :biggrin: Zaterdagavond heen, maandag terug…
x
als ik een paspoort heb en het is te betalen DAN ga ik mee
moest van beps al gaan kijken voor donderdag heen en zondag terug of zoiets… maar geen paspoort… misschien heb ik hem gauw terug! hihihi…
dat geeft de burger moed!
owh en mar had een heeeeellleee belangrijke foto gemaakt… EINDELIJK… maar die is half mislukt! deel dat zo belangrijk was is te donker… arch!! volgend jaar voor de herkansing dan maar!
Had net gekeken alleen ticket Zaterdag tot dinsdag €99.-
Of van 20/06-23/06 voor €99.-
waar? ikke kijk altijd bij Crendn