@toos
Zonnetje??? Waar dan???
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi:TURKEY:
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
[/quote]
ff geen vertrekkers Jac is de eerst volgende die gaat
@ mk… hoe is het nu??
@MK:Bij ons schijnt de zon inmiddels, bij jou nog niet??
Hier schijnt de zon volop…lekker warm… moet nog douchen en aankleden, hub is ook vrij vandaag dus gezellie bij de tv aan de koffie, een beetje vakantie gevoel na al dat leren…maandag weer nu ff niet
hier ook hoor… beetje waterig nog maar komt helemaal goed denk ik!! zonneschijn! zonneschijn!
Zou het lukken vandaag naar een nieuw deel door te schieten, ik denk het wel ondanks dat er veel weg gaan/werken/geen zin/druk en moe zijn nog maar 75 te gaan…
ach… we doen rustig aan he?
wa komt da komt!
Hier nog geen zon gezien, het wordt nu wel wat lichter buiten, dus ik denk dat hij straks wel tevoorschijn komt.
Belasting… ik moet geld terugkrijgen en mijn hubbie moet betalen. Accept inmiddels binnen en mijn geld… uiteraard nog geen bericht.
Gisteren maar even de kinderopvangtoeslag aangevraagd. Ik had over 1½ maand een nota van het kinderdagverblijf ontvangen en dat liegt er niet om. Gelukkig krijgen we wel een groot gedeelte terug, ik hoop alleen dat het niet te lang gaat duren bij de belastingdienst.
Op het werk gaat het goed, steeds meer klussen kan ik afwikkelen, ik heb goede hoop dat ik met een schoon bureau kan vertrekken.
De enkels blijven dik nu, ik loop nu maar op slippers, denk niet dat het nog beter wordt.
goodmorning…!!!
@viva…alvast veel plezier voor vanaaf…!!
uhmm…schaam, schaam, schaam…
ik weet al echt niks meer…hoop dat alles goed gaat met iedereen,iedereen een fijne dag…
xx
@MK: Dikke enkels hoort bij de laatste loodjes zeker als het warm is. Wanneer moet je weer op controle??
Ga zo mijn nieuwe paspoort ophalen. Pasfoto’s zijn vreselijk, bordje gezocht ontbreekt nog.
Tot latersssssssssss
@ toos… komt me bekend voor… mn nieuwe pasfoto’s zijn ook echt vreselijk!!
@ mk, en het wordt ook warmer en warmer en warmer!! voetjes omhoog he?
@ filiz, koffer alweer gepakt ;)?
Viva,ik zit vak 225 rij weet ik zo niet uit m’n hoofd,dus jij zit ergens onder mij…
Belasting geld heb ik ook nog niet binnen terwijl ik er dit jaar vroeg bij was,maar ja heb dan in ieder geval nog wat tegoed.
@ beps: super! goed zo! i knew it! part party party!!!
@toos
Morgenochtend mag ik weer op controle.
@bloem
Voeten omhoog is een beetje lastig aan je bureau, ze kunnen pas 's avonds omhoog, maar dan is het kwaad al geschiet.
@ mk, ah joh! je hebt een goed excuus… je collega’s begrijpen dat toch best…? ![]()
@bloem…nee helaas nog niet…moet nog 17 dagen wachten…dus nog een beetje vroeg voor de koffer…
moet trouwens een nieuwe kopen…want die van nu valt van ellende uit elkaar ![]()
@mk…vind ik ook…je collega’s moeten dat maar snappen ;)![]()
pff…moet nog zoveel doen…maar heb geen zin om te beginnen
ben ik nog weer even is Beps erdoor???
belastinggeld alllang terug werd begin mei gestort
tis wel echt parasollen weer met een boek erbij, beentjes omhoog en een zelfgemaakte cocktail dr-bij… mmmmm
@ filiz, daarom!! wat moet je allemaal nog doen dan??