Vandaag een leuke dag gehad, even nergens aan gedacht. Ben met een tante (Man was de jingste broer van mijn vader en ook inmiddels overleden) op stap geweest. Ze woont in brabant en staat een weekje hier op de camping. We hebben steun aan elkaar en het heeft me goed gedaan.
Ik ga mn mandje opzoeken. Allemaal slaap lekker, sweet dreams!!!
@ toos… dat is goed om te horen!!
@ viva: weekend!! veel plezier morgenavond!
het lijkt alsof mijn wens voor vandaag geholpen heeft… of niet??
zoo
ff mn log bijgeblogt
@ turkijefan, als ik iets hoor laat ik het je weten
@ jill… hoe is ie? toch niet ingestort na de vakantie? kom je vannacht nog? in dat geval, denk aan je… hug
@ beps, succes morgen!!
ikke ga slapen…
klik…
licht uit, oogjes dicht en snaveltjes toe…zzzzz
@Cyn hopelijk lees je dit nog,een hele fijne studiereis!!!
@Bloem,goed ingeschat van jou vandaag helemaal op en even een klop gehad dus effe een paar dagen rustig doen dan lukt het wel weer.
Wat fijn dat je je ticket al hebt,dat is wel erg vroeg he.
@Beppie ik zal voor je duimen !!!
:idea:
morning
zo ikke verrot… gisteren beetje veel gelopen op mn flipflops… heel mn enkel dik, pijnlijke knieen, slaap tekort :retard:
wheijjjiii
@ jill, tja… ken het ! gaat tie een beetje? laat iemand anders de was maar doen hoor
allemaal een zonnige stralende dag met een glimlach op het gezicht!!
Morgen,…:retard:
Ikke ben helemaal geen stresskip, heb een perfect zelfbeeld, en zou niet weten wat faal-angst is…:retard:
Cyn: nogmaals. Vaya con Dios en geniet…
Jill: Rustig aan he meissie… Alles kan morgen ook, nu genieten van de dingen in het hoofd en het lijf de kans geven te herstellen…
En ikke meld me weer:retard:
Goedemorgen,
Beps,nogmaals veel succes vandaag zal voor je duimen.
Jill,lekker uitrusten thuis,de was komt wel toch??
Ik vanavond ook naar Toppers,hoop dat het weer een leuk feestje wordt,maar eerst moet er weer gewerkt worden.
fijne en zonnige dag allemaal
zal wel rustig worden vanaaf dan… als iedereen bij de toppers zit…?
Bloemmie weer op haar werk…haha…
Iedereen bij Toppers: VEUL PLEZIERRRR
Ikke ga zo spreek iedereen vanaaf…(niet eerder!!!)
Hallo allemaal,
Kom even zeggen dat ik wel aan jullie denk, maar gewoon weinig tijd heb op dit moment.
Hoop dat het allemaal een beetje goed gaat met iedereen.
Als het goed is krijg ik morgenavond de internet aansluiting, kan ik vanuit huis vaker komen.
Nog maar 44 dagen te gaan:wub:
Goedemorgen all.
Ik kom alleen maar even hallo zeggen. Gaan ons zo opmaken voor de crematie van die neef.(remember?) Hij wordt om 13.00 uur hier in de buurt gecremeerd en aangezien veel familie uit heel het land er naar toe komen, zijn er een paar die even eerst hier aan komen, omdat wij natuurlijk centraal wonen. Maarja, ook wel weer leuk. Zie je ze nog eens een keer, al is het dan niet om zo’n leuke reden. Maargoed!
Even ander onderwerp.
Ik moet ook nog centen vangen van de belasting, maar heb ook nog niks nada gehoord van ze.:drool: Ik begrijp er toch soms niks van. Wij laten altijd alles al bijtijds invullen en electronisch doorsturen en sindsdien krijgen wij het vaak in het najaar pas, maar wel met rente.
Anderen die het veel later dan ons hadden opgestuurd, hebben het al terug. Vreemd!
Ik wens jullie verder nog een fijne dag. Werkse, leerse, Jill rust maar lekker nog ff uit en we zien je vanzelf wel weer. Niet tè lang wegblijven hoor! ![]()
Oja, ik ben vanavond niet naar Toppers… dus… :biggrin:
Een hele goede morgen…meiden
Jill, laat de boel de boel, gewoon relaxed aan beginnen en lukt het niiet nou dan lukt het niet.
Roanna, sterkte vandaag, de reden is bijzonder triest, maar wel goed voor de familieflow nietwaar.
Beps…succes meis
Fransijn…druk…we wachten op internet
Bloemmie, take it easy…fijn dat je al tickets hebt, en nog beter uit de schulden bent.
Toos, gelukkig voel je je nog wat beter…hups en downs he meis eerst alle rompslomp door ploegen, en dan gewoon tijd nemen om alles te verwerken, de tijd heelt maar het duurt lang
Mk hoe gaat het met jullie??? voetjes al een beetje dunner
volgens mij gaat er nog iemand op vakantie vandaag, maar ik kan het lijstje niet vinden…voor diegene die gaat… Have Fun op vakantie…
Vandaag kom ik hier niet meer…morgen horen jullie van mij hoe en wat bij de toppers…doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Turkije Lover Waar Zit Jij Vanavond,
Wij In Vak 120 1e Ring 4e Rij
Goodmorning ladies,
@Roanna: Wens je veel sterkte toe vandaag. Ook heb je niet zo’n goed contact gehad, het blijft triest he. Het is waar, op zo’n gelegenheid zie mensen die je lang niet gezien hebt.
@Bloem: Geniet van je dag en het feit dat je schuldenvrij door het leven gaat.
@Viva: Laat morgen even weten hoe de toppers waren
@Jill: Lekker rustig aandoen, ga van het zonnetje genieten en laat de boel de boel.
zal ik doen Toos, ben nog heel even hier, hoe gaat het nu met je meis… breek er al een glimlach door vandaag
@viva en turkije lover
HEEL VEEL PLEZIER BIJ DE TOPPERS!
@roanna
Sterkte voor straks.
@toos
Lekker dagje gehad met je tante, heerlijk toch!