TTT deel 28

@Filiz
Dat is eens leuk shoppen zo!!!

@Cyn
Baila me … weet niet wat het betekend maar is in ieder geval spaans :wink:

@Linda
Train ze!! Trouwens … nog met het lekker ding gesproken de laatste tijd?

@Marion2: Baila me= Dans met mij. :wink:

@Linda: Ja Linda, we horen er niks meer over hier. Hoe zit dat nu?

Cyn: Veel plezier daar…meld je je nog ffies op MSN??

Verder kan ik het ff niet bijbenen

:crybaby::crybaby:De toets van vandaag is verschoven naar morgen :crybaby::crybaby:
Daar kan ik dus echt vet slecht tegen, want ik ga de stress opbouwen, toets zou om 14.30 zijn, en 14.20 vertellen ze MORGEN…:paranoid:STRESSSSS:paranoid:
Maar goed, nu de stof puntsgewijs nog eens doorgesproken. Ik kan het vinden in de handout en aantekeningen die ik erbij mag hebben…ik ga ervoor morgen…

Laterzz meer, nu aan de vette hap…jaaaaaaaa:biggrin:

@Bep:Oh, lekker handig he Bep? Not dus! Nog langer in spanning.:finger: Nou, eetze voor zo. Ik heb het net op.

niks zo vervelend als dat een toets wordt verschoven…kan je je nog langer zenuwachtig maken…!! ah…
nou beps…zet hem op morgen dan.ik blijf gewoon doorduimen!!

vandaag smsde trouwens onze turkse lerares…enn…ik ben gesl;aagd voor t eerste jaar met een 7…:slight_smile:
volgend jaar ga ik denk ik weer terug…morgen diploma uitreiking…

nu weer roosjes vouwen…tot laterzz

Thanks Roanna :D, Gypsy Kings zongen het jaren terug en werd altijd zo vrolijk van dat liedje. Zal het eens een keer downloaden voor als ik een off-day heb, kijken of het nog werkt :wink: .

@Beps
Jeetje zeg, ze maken het je niet gemakkelijk daar. Nogmaals succes dus en blijf ook gewoon duimen.

@Filiz
Goed gedaan zeg! Wat zal Askim trots op je zijn. Hoe vond hij het trouwens dat je turks aan het leren was?

@beps
Balen dat de toets niet doorging, maar 1 voordeel, je weet nu wel dat je alle info compleet hebt. Toch een lekker idee, als je die erbij mag houden.
Probeer te relaxen en laat ze morgen zien wat je kunt.

@filiz
Gefeliciteerd met je 7!!

Filiz gefeliciteerd!!!:thumbsup:

Ik doe helemaal niets vanaaf…btje compie-en en relaxen. TV kijken en op tijd naar bed. Morgen 9 uur. Zien jullie me in de middag al online hihi ben ik eruit…maar ik verwacht dat ik door kan.

@Filiz: Zo, wel goed van je dan. Een zeven voor Turks.:thumbsup: En wat las ik, zoveel voor € 25? Ook goed van je! :thumbsup:

@Marion2: Ja, dat vind ik ook leuke muziek van de Gipsy Kings. Toen we jaren geleden, nog weleens met de bus naar Spanje gingen, hadden we een chauffeur, wat ook nog weer de zoon van mijn nicht was waar wij altijd mee naar Spanje gingen, dan moesten we die muziek de hele weg horen, omdat hij er fan van was.

Hoe is het trouwens met J? Is er momenteel geen voetbal meer voor hem? Moet hij nog trainen of hebben ze ook al vrij daarvan?

@Roanna
Klopt, voetbalseizoen is afgelopen nu. Ook geen trainingen meer, die beginnen geloof ik weer in augustus. Zal het ook wel missen die zaterdagochtenden op het veld. Is altijd gezellig met de ouders onder elkaar.

Beps,heel veel succes morgen.

Filiz,gefeliciteerd met je 7

CYN: Veel plezier… Geniet…Als je terug bent wil je dan nog ff kijken of je iets voor mn zus kan vinden?? Ook of je kan vinden waar de fam kamers zitten??

Ikke ga naar bed
Terusten

@Beps, ja ik had gekeken maar kan eigenlijk niks anders vinden… Toeristiek is over het algemeen het meest betrouwbare systeem!!! Succes morgen!!

Nou meiden mijn schoolverslag is af!! Dus heb nu eindelijk vrij!!

Morgen weg!!! :D:finger:

Spreek jullie allemaal volgende week!!

Voor diegene die nog vertrekken; VEEL PLEZIER!!!

x

@Cyn
Nog een keertje … VEEL PLEZIER!!!

zo dames… braaf geweest!!

@ filiz, een 7 wowwie! goed joh! dacht dat je eerder zei toch niet door te gaan en nu wel??

@ beps, ach, nu heb je meer tijd gekregen, ook voor de laatste stof, lekker relaxede avond en dan morgen 99% voor de toets! moest wel lachen om de sms… hihihi… voor nix zitten zenuwen

@ cyn… ben je nou nog niet weg :wink: hihii… geintje!! enjoy! en wel wat leren he?

zo… ikke weer thuis. visum formulieren ingevuld, in het zonnetje gezeten en heel veel over 3 mnd dan… als we daar zijn dan… ik denk dat als we strax … enz enz
lekker gegeten bij Gallisch in Nijmegen… echt leuk concept… alles op de gallische manier… dus ijs bv rare jongen, papyamix, obelix steak, 3 menhir’s als vooraf enz enz… helemaal leuk (aanrader dus!!)

gaap…

goede avond dames…!!

bedankt voor alle felicitaties :wink:

@marion…ja askim vond het een goed idee…niet dat we nu in het turks met elkaar praten hoor haha

@bloem…tja…weet nog niet of ik doorga…zou in princiepe wel willen…maar t wordt weer de woensdag avond dan…en dadelijk weer stage met diensten…dus ik weet het nog niet…

ikke ga ook lkkr slapen…tot morgen all

Ik heb bijgelezen, maar ben het allemaal weer vergeten,…veel te druk gehad vandaag, morgen naar de toppers…meiden allemaal een fijne avond, en leerse, doe je best, fijne vakantie…geen dipjes meer…uit de schulden…een 7…geslaagd…ik weet niet meer wie bij wat hoort…

truste

Beps, succes meissie…
Bloem, wat ben je toch een lieverd…
Filiz, gefeliciteerd…
Cyn, goeie reis en heel veel plezier…
Alle andere lieverds, slaap lekker!!

@Cyn: Heel veel plezier op je studiereis!!!
@Feliz: Gefeliciteerd met je 7
@Bloem: Gefeliciteerd meis, gelukkig van je schulden af. Kun je echt gaan genieten van DE reis. Het is je gegunt:thumbsup:
Heb trouwens nog niks gehoord van de belasting,:crybaby: :finger::finger:zou ook een groot bedrag moeten krijgen. loggen denk ik onder aan de stapel. Wel aanslag van mn vader gehad, die lag bovenop, maar die mag ook een leuk bedrag betalen.:crybaby:
@Beps: Wens je heel veel succes morgen, gaat gewoon likken
@Viva: veel plzier bij de toppers, wij gaan vrijdag, ben benieuwd
Verder weet ik het even niet, lof joe all