jaja! goed he? en het is dus geeeen e-ticket! we hebben helaas maar 1 uur en 15 minuten in copenhagen voor over te stappen, maar goed, des te sneller zijn we in st. petersburg…en idd, als ik die tickets zelf in handen heb, dan is het wel heeeeel heeeeel echt! whahahaaa
@Bloem
Nijmegen is zeker een leuke stad. Ging er vroeger altijd shoppen.
@Cyn
Succes met de notulen, vind het altijd een rotklus.
@Toos
Nu nog een goede nacht, dan voel je je morgen weer een stukje beter
@Kelebek
Super dat je het zo naar je zin hebt. En al een baan aangeboden gekregen? Waar? Wat? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor ![]()
@Roanna
Groot gelijk dat je over de situatie in gesprek gaat. Moeten weten dat je het niet eens bent met de gang van zaken.
Een hele fijne werkvakantie in
Spanje en Portugal
http://www.op-reis.com/01%20zuid-europa/spanje/images/fotospanje-opening1.jpg
Geniet er van!
Thanks… Gaat helemaal goedkomen!! Kan ik mooi de eerste 2 dagen mijn spaans weer een beetje ophalen!!! :evil:
Merhaba,
Hey Kelebek, leuk je hier ook weer eens te zien, nou ja, lezen! Fijn hoor dat je het zo naar je zin hebt en dat alles zo goed gaat in het fantastische Istanbul! Ga zo door meis…
Bloem, lekker zeg de tickets al binnen. Hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
Beps, veel succes nog verder met je drukke leventje en al dat gestudeer. Ik neem nog steeds m’n petje voor je af hoor!
Miere, ook hier nog even van harte gefeliciteerd met je jubileum. En echt gaaf dat ik mag mee genieten van je kadobon…! Voel me zeer vereerd, echt waar! We gaan dus naar Thermen Scheveningen, gaaf hé?! Gewoon een paar uur lekker relaxen en als er een turks bad is dan weten jullie zeker wel waar we de meeste tijd zullen doorbrengen haha?!!
Voor de rest niet veel te melden. Vanmiddag werken. Morgen komt er een vriendin uit Amerika voor een dag of 5 bij ons logeren, gezellig hoor.
Oudste zoon heeft vrijdag zijn eindpresentatie van zijn opleiding en is dan gewoon klaar. Ook weer geweldig en een soort van mijlpaal. Ben dan ook reuze trots op hem. Andere zoon gaat ook lekker op de Pabo, gaat het 3e jaar alweer in en dochterlief moet nog een paar weken haar best doen op school en heeft dan ook vakantie.
Hebben jullie dat nou ook weleens, ik bedoel, dat alles zo goed en lekker gaat dat je er bijna bang van wordt? Dan denk ik weleens dat het toch een keer niet goed zal gaan met iets of iemand…Nou ja, genieten maar van elke mooie dag en van alle mooie momenten!
@crazy
Heerlijk toch als alles zo voorspoedig gaat, lekker van genieten zou ik zeggen!!! Er is al genoeg ellende in de wereld.
@bloem
Tickets binnen, de hele reis wordt steeds meer werkelijkheid.
@miere
Gefeliciteerd met je jubileum!
Lekker samen met Marjan is leuks doen, even je zorgen vergeten.
@cyn
HEEL VEEL PLEZIER IN SPANJE EN PORTUGAL.
EEN BEETJE WERKEN EN VOORAL GENIETEN!!
@kelebek
Leuk dat je er even was en je weblog volg ik al een tijdje. Jij geniet daar echt, dat is duidelijk te merken. Ga lekker zo door.
@ crazzy… snap prcies wat je bedoelt! ikke zit al sinds januari te broeden op mn plannen en in 1x vallen alle puzzelstukjes in mekaar
-ticket binnen
-vanaaf visumform. versturen
-bevestiging van de treintickets binnen
-belastingteruggave binnen!!!
ik snap dat gevoel dus helemaal… maar ja, gewoon lekker van genieten en de handjes dichtknijpen he? je hebt toch ook wel genoeg ellende gehad? en af en toe het eerst slokkie wijn morsen kan wel eens helpen he? ![]()
@ cyn, weet niet wanneer je af gaat sluiten, maar uiteraard ook namens mij een goeie studiereis… moet het maar gezegd hebben!
ben echt in euforie!! belasting was zoooo veel. ben EIN-DE-LIJK uit de schulden en kan nu EIN-DE-LIJK gaan sparen voor de reis!! nog 3 mnd dus werd tijd… we zijn al 2 jaar uitelkaar en al 15 mnd is het huis verkocht en nu heb ik eindelijk alles afbetaald… het zit er echt op… slush einde… word er helemaal :crybaby: van, gewoon van de opluchting dat ik het toch maar mooi geflikt heb!!
zo!
ZO vandaag stage langs geweest en alweer cadeaus binnen. Als alles meezit dan ga ik vanaf volgende week weer proberen om stage te lopen.
Ik ben nu helemaal pijn vrij en de beschermplaat is er ook uit. Ik vervlang zo naar normaal eten. En de elastiekjes voor de kaken worden volgende week ook verminderd.
@ cyn fijne studiereis!!!
@cyn: veel plezier met je studiereis
@Crazy
Mooi toch dat alles van een leien dakje gaat, geniet er maar lekker van!
@Bloem
Dat is pas goed nieuws zeg … geen schulden meer! Je mag zeker trots zijn op jezelf. Kan je echt een punt zetten achter het hoofdstuk ‘huwelijk’ en alleen nog maar sparen voor de mooie dingen.
@Besmile
ZO … knap jij ff snel op zeg! Petje af.
En kadootjes zijn altijd leuk … :biggrin:.
@kelebek…leukz weer ff van je te horen!! super dat je het zo naar je zin hebt!! amuseer je nog
@crazymar…wat leu kdie loge…!! zeker als je elkaar een hele tid niet gezien hebt!!
@cyn…ook namens mij heel eel plezier in spanje en portugal!!
@besmile…gelukkig dat je helemaal pijnvrij bent ![]()
@bloem…super dat je ervanaf bent…!! nu kan je je echt lkkr focusen op de reis!!
sorry ik zal vast wel weer de helft vergeten…maar ik ben in zo een top bui!!! moest vandaag naar school om ff iets in te leveren…tijd bvan 5 min stonden we alweer buiten…zonde van de tijd dus we besloten nog wat te gaan doen…ff eten…toen vertelde 1 vriendin dat er totale uitverkoop van bij coolc*t…in sittard…wij daar naar toe…
geloof het of niet…ik ben
1jurkje
3truitjes en
2broeken
rijker…en dat maar voor 25 euro…mijn zomer kan niet meer stuk…!!!
ik ga nu lkkr de tuin in…:beef:
@Besmile, klinkt in ieder geval goed dat je pijnvrij bent!!! En tnx, mijn studiereis gaat helemaal goed!!
@Bloem, wat super dat je er nu helemaal vanaf bent!!! :king:
x
Cyn,heel veel plezier in Spanje en portugal.
Zo Filiz ja wie zou daar niet vrolijk van worden met zulke koopjes.
Bloem,lekker hoor dat je er nu vanaf bent,en vanaf nu alleen leuke dingen kan doen met je geld.
kelebek,leuk te horen dat het goed gaat en dat je ook lekker geniet in Istanbul.
@bloem
Wat een heerlijk gevoel dat je nu schuldenvrij bent, dat hoofdstuk kun je lekker afsluiten. Super hoor.
@besmile
Pijnvrij, heerlijk hoor, best snel gegaan toch.
@filiz
Dat is nog eens lekker winkelen, af en toe moet je ook een beetje mazzel hebben.
@Cynthia: Ook ik wens je een hele goede reis en veel werkplezier in zowel Spanje
als Portugal. Geniet ervan.
Hasta la vista. ![]()
@Bloem: Jij ook geweldig.
Nu staat niets jou meer in de weg! Heerlijk gevoel moet dat zijn.
Amigas Muchas Gracias!!!
x
Effe bijgelezen maar ga gelijk weer het is weer trainingstijd