@ marion… nee hij woont tegen de grens met duitsland in een of ander NL toeristenplaatsje… dus we doen een beetje halverwege zeg maar… net zo makkelijk en nijmegen is een leuke stad!
@ turkijelover… sterkte met werk… weet precies wat je voelt!
@Bloem, nee koffer is nog niet gepakt!! Ga ik morgenochtend doen… Moet namelijk voor school nog een “toets” uitwerken… Was een examen notuleren, en deze moeten we thuis uitwerken… Gister de hele avond mee bezig geweest, en nu nog niet klaar… Dus vanavond het laatste stukje maar maken!!
@Mierre: gefeliciteerd!! Echt lang joh 12.5 jaar!!!
@Jill, welkom terug!!! Wat ik me afvraag… Wat is E.K.??
@Beps, succes!!! Meer dan je best kan je niet doen!!
Zo, morgen weer lekker weg uit NL… Kan niet wachten… Zie heel erg op tegen de vlucht, mede doordat ik niemand ken… En daarom kan ik dus niet zomaar mijn buurvrouw in het toestel in de arm gaan zitten knijpen… Maar goed we overleven het vast wel!!
Goeiemorgen meiden,
Voel me beter dan gister gelukkig, wel rot geslapen. @Bloem: Woont je reisgenoot halverwege zijn woonplaats en nijmegen?? Mijn vader woonde ook in een toeristenplaats vlak aan de duitse grens
Weer even een berichtje van mij, nog steeds vanuit Istanbul! Sorry ben lang niet meer hier geweest, heb het echt heel druk! maar wel super leuk druk! In het weekend sighseeing en door de weeks werken en na werken vaak eten met vrienden.
Heb het hier nog steeds reuze naar mn zin!!! Joehoe!
Heb inmiddels een nieuw weblog, want die oude wilde ineens geen berichten meer posten… dus nieuwe is: http://turkeytripping.waarbenjij.nu
Stage is ook echt geweldig! Heb nog nooit zo´n leuke baan gehad, dus ben met de juiste studie bezig
Heb ook al baanaanbieding gehad via een businesscocktail van het Nederlandse consulaat (wat handig!!! waar zijn die dingen in NL?)
Daar is ie weer … de lijst!! Cynthia: 7 juni, SPANJE + PORTUGAL:SPAIN:
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
@Cynthia: Daar wordt Enkareizen uit Den Haag mee bedoelt.
@Toos: Oh nou, gelukkig maar dat je je al wat beter voelt vandaag. Het zit ook niet altijd mee he? Ik ben vandaag niet zo in de mood, maar dat heeft met mijn werk te maken, waar ik straks toch maar even een gesprek voor aan vraag.
Ik ga pas 24 augustus weer terug
7 t/m 17 juli 10 daagjes Alanya dan meteen met de bus door naar Bodrum en dan 22 juli ofzo weer terug naar Istanbul
Heerlijk!
de tickets? Ja, de tickets!? de tickets van 4 sept heb ik nu al binnen… hihihii… nix geen 5 werkdagen van tevoren in huis, gewoon donderdag boeken en dinsdag de tickets in huis! zo hoort het!!
lalalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ahhh super Bloem!!
Nu komt het zeker meteen een stuk dichterbij voor je gevoel? Heerlijk! Nou je hebt iig geen gestress vanwege tickets die maar niet op tijd willen komen
Bloem, ja lekker is dat he!!! Als iemand bij ons een ticket boekt ( in het geval van een e-ticket) heb ik het ticket binnen 15 minuten na betaling al binnen! Anders duurt het inderdaad een paar dagen!!!