TTT deel 28

@MK
Oeps, is vervelend dat vocht. Had er echt veel last van, een dikke pafferige kop, mijn benen puilden 's avonds over mijn schoenen heen. Deed echt pijn op den duur. Was net een opgeblazen pad. Neem op tijd je rust en met de beentjes omhoog voor zover dat mogelijk is.

Jill,fijn te horen dat je een goede vakantie hebt gehad ondanks de slechte start,ik zou ook zeker een klacht indienen.

Bloem,tussen mijn vriend en mij is het weer helemaal goed.

Roanna,de boottrip naar Samos is aan te raden heb er goede verhalen over gehoord.

@marion…gelukkig dat het bezoek goed is verlopen…steeds een stapje vooruit;)

@bloem…niet worden he meis…!!

@bepz…dat moet lukken morgen…ik zal ook meeduimen

@jill…welkom back…!! super te hren dat je het zo fijn hebt gehad!!!

ik ben net terug van roosjes maken…die moeten zaterdag in de den…dus maken we die nu met zn alle van crepepapier…gezellig…

nu lkkr naar bed…tot morgen allemaal…xx

Hallo allemaal
Ik zal ook weer even wat van me laten horen. Het gaat redelijk met me, alleen wel moeizaam. De tijd zal leren wat er verder gaat gebeuren thuis.

@ Bep, meid, zet 'm op je kan het, je bent een doorzetter, geloof in jezelf!!!
@ Dia, veel plezier in ons geliefde land!
@Jill, welkom terug, fijn dat het goed is geweest. Onze vakantie was ook prima, ik heb nog aan je gedacht, omdat ons hotel dus helemaal perfect blijkt voor rolstoelen!
@Turkijelover, ook welkom in nederland (thuis is wat anders, nietwaar?)
fijn dat alles weer opgehelderd is bij jullie.
@ Roanna, zijn ze nou helemaal G* geworden? En dat zonder overleg? Ik zou het ook zeker niet pikken! *

Trouwens, ik werd vandaag verrast op mijn werk! Blijkt dat ik vandaag precies 12 1/2 jaar in dienst ben! Ik wist wel dat het ergens dit jaar zou zijn, maar niet precies wanneer. Dus…bloemen (natuurlijk), zilveren S***** speldje, blauwe pluim (??? soort cadeaubon waar je van alles mee kan doen of uitkiezen 50 euries), een etentje met mijn team t.w.v. 250 euries, en een half bruto maandsalaris extra op m’n loonstrookje deze maand. Nou, das niet nix, hè? En met de pluim weet ik al wat ik ga doen, maar nix tegen crazy zeggen, hè? Is een verrassing voor haar, hihi.*

@ Bloem, wat raar dat een doc ass nu al kan zeggen dat alle vroege afspraken voor augustus vol zitten?? Gaat natuurlijk nergens over!
@ Fransijn, denk ook aan jou.
@ MK, nog ff meissie, dan kan je dat kleine wondertje in je armen houden. Zelf zit ik te wachten op kleinkinderen, maar die van mij schieten nog niet op. Nou ja, is ook wel goed, laat ze nog maar genieten.
@ Marion, gelukkig wat positieve geluiden. Ooit heb ik een vriendin gehad met iets dergelijks, gelukkig is zij weer helemaal opgeknapt, dus het komt vast wel goed.
**
Nou, ik post niet zoveel de laatste tijd, maar zo heb ik hopelijk een beetje goed gemaakt!!
Dikke knuf voor jullie allemaal!!! Mar

hihihi… wisten jullie dat 90 miljoen chinezen (van 1,3 miljard) LI heten…?? hihihihi… mister Li from chinese garden… sorry… is een grapje van het werk… lekeningnummel??

@ turkije lover, goed te horen, gaat hij nu nog wel naar duitsland dan?
@ mierre, komt wel goed komt wel goed… maar wat een verassing zeg!! das nogal wat! ons was ook een bon beloofd van € 25 voor overwerken in bepaalde weken… zou dus recht hebben op 3 van die bonnen… nog nix gezien of gehoord daarover…

nou tis al laat… ga denk ik maar weer lekker mn bedje opzoeken, morgen een lange en drukke dag

@Miere011: Nou dat is wel even een felicitatie waard. Van harte gefeliciteerd hoor. :thumbsup: Zo knap van je, zolang al bij dezelfde baas. En die pluim komt me ook bekend voor van kerst. Ik geef ze meestal weg aan mijn collega, die er dan weer wijn voor besteld.

Hopenlijk komt er ook een goede oplossing voor je situatie thuis.

Groetjes van je collega en je forumvriendin (ja toch?) Roanna.:wink:

truste dames… slaap zacht, droom maar lekker en morgen weer een nieuwe dag met allemaal nieuwe uitdagingen!

truste

@Bloem: Weltrusten. Slaap lekker. :idea: Doe ik denk ik wel! :wink:

Heb weer ff alles bijgelezen…
jilll…welkom terug,fijn dat je het leuk hebt gehad, ondanks de moeilijke start…en ja doen wat de andere meiden zeggen KLACHTEN, KLAGEN, EN ZEUREN BIJ ENK*
Marion, fijn om te horen dat het iets beter gaat.
MK rust houden meisje…want vocht op het einde krijgt iedereen last van maar hou het in de gaten…drink anders veel water en knabbel op een bleekselderij stengel dat is vocht afdrijvend, en gezond en het water wat je drinkt zorgt ervoor dat je het dan ook echt kwijt raakt.
Bloem…rust uit meis
Beps ik duim voor je morgen…je kunt het heus
Mierre, het komt wel goed, neem de tijd…
Roanna, nou het gaat lekker zeg…lijkt wel of het in de lucht hangt (werkgevers grrrrrrrrrrrrrrrr)

@jill: welkom terug!fijn dat jullie uiteindelijk toch nog op vakantie konden

@turkije-lover Welkom terug!

@dia: heel veel plezier, geniet ervan, groeten aan je mams

Tuurlijk Roanna!!!

meiden welterusten tot morgen…doei

Dank voor al jullie knuffels. Komt wel weer goed hoor
@Roanna: Dat is K*T als jij op moet draven als anderen niet willen. Zou toch ook even met de baas babbelen
@Viva: Hoop dat het wat beter gaat op je werk
@Bloem: Speciale knuffel voor jou. Hoop dat jij je ook gauw weer de oude voelt
@MK:Laatste loodjes he, hoop dat het niet te warm wordt. Voetjes omhoog!!
Bep: Wens je heeeeeeel veeeeeeeeellll succes morgen, gaat je vast lukken. Duim voor je
@Jill: Welkom thuis. Blij dat je het zo goed hebt gehad. Maakte me wel een beetje zorgen
@Turkije lover:Blij dat de lucht is opgeklaard voor jullie
@Marion: Gelukkig wat beter met je schoonzus. Hoop dat dit zo doorzet en je gauw bij haar op bezoek mag. Hou je taai he

Vanavond gewerkt, kostte me veel moeite om erbij te blijven. Ben enorm uit mn slof geschoten door een domme vraag van een domme leerling. Had ik normaal niet gedaan, maar ja shit happens zullen we maar denken. Morgen weer een dag, hopelijk een betere

@Filiz
Gezellig een avondje knutselen met elkaar

@Miere
Gefeliciteerd … een hele tijd zeg. Haalde het ook ooit … bijna
Hoop dat het bij je thuis ook allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.

@Bloem
Vrolijke bedoeling in China dan met al die Li-tjes :wink:

@Toos
Jij ook kop op meissie!!

:idea: and then there was light!

@ toos, ach, we zijn allemaal mensen, kan gebeuren he?

weer een nieuwe dag! woensdag… nog maar 3 dagen werken en dan weeeeeeeekend!! na het werk naar nijmegen om de reisgenoot te ontmoeten en de visum formulieren in te vullen!! weer een stapje dichterbij!!

allemaal een fijne mooie zorgeloze rustige dag…!!
hopelijk is/ wordt/ blijft het mooi weer… heb namelijk mijn zomer kleertjes aan! dat wat ik de laatste avond aanhad op vakantie… :wub: owh the memorie’s :biggrin:

Goedemorgen,

Pfff ik moet vandaag weer werken,zal wel tegenvallen en heb er nog geen zin in…

Bloem,nee hij gaat voorlopig niet naar Duitsland.

Fijne dag allemaal

Goedenmorgen…
Goed geslapen, maar een btje kort omdat hubbie om 3 uur zn bed uitmoest…en zachtjes doen vandaag niet in zn systeem zat. Ikke dus wakker, nog wel wat geslapen maar goed…
Stress nog niet echt…we wachten wel af.-
Meld me laat vanmiddag(of op andere manieren:wink: )

Goede morgen.

@Bloem
Woont je reisgenoot in Nijmegen? Zit je 2 haltes treinen van ons af.

@Beps
SUCCES VANDAAG!

@Turkijelover
De 1e werkdag na de vakantie is altijd zoooooooooo erg. Ook jij succes.