TTT deel 28

O ja Turkije-lover. Jij ook welkom terug. Fijn dat je het ook weer zo fijn hebt gehad. :wub:

Ik ben doodop nu,we werden vannacht al om half een opgehaald en we vlogen om half 7.
Dus je snapt het wel om 8 uur gisterenavond waren we nog aan het shoppen met mijn turkse vriendin.

@jill
Ben je lichamelijk ook opgeknapt in het heerlijk warme klimaat?

@Turkije Lover wat fijn dat je zo genoten hebt!!!
En goed dat jullie het een en ander hebben kunnen uitklaren!!!

@MK jaaaaaaaaaaa heerlijk hoor!!! we gaan terug in September

Nou Jill, je hebt het in ieder geval goed gehad en dat is het voornaamste. :wink:

Even nog, als je tickets niet in Eindhoven waren, waar dan wel en hoe ben je dan alsnog wegggekomen?

@MK hoe is het met jullie? Hoe voel je je?

@ turkije lover… goed te horen… hoe gaat het nu tussen jullie? alles weer goed?

@ jill, geen tickets? geen host? 1e in het app? ikke ben echt verbaasd!!! eind mei en de eerste…tssss
maar goed dat je het goed hebt gehad!! heerlijk die enthousiaste verhalen!!

Ze hebben uiteindelijk een de tickets naar Alanya uitgeprint maar het retourticket kregen we in Alanya van de reisleiding.
Ook zo iets niemand komen opdagen de dag na aankomst.
Helemaal niemand gezien en na enkele telefoontjes kregen we de tweede week de tickets na aandringen.
Van E.K. niet echt tevreden,we kregen pas 8 uur voor vertrek de ophaaltijd te horen.

Good evening!
Bezoek was goed verlopen, was hub 100% meegevallen. Zussie is uit de separatiekamer, zat nu in een groepje van 5 personen. Nu maar hopen dat ze het vol kan houden daar. Nu zijn de broers en zus op bezoek geweest. En sta ik boven aan de lijst om een keer mee op bezoek te gaan.

@MK
Leuke handtekening!!!

@Fransijn
Ook voor jou een dikke knuffel!

@Beps
Probeer vanavond te relaxen, even andere gedachten dan de toets. En voor morgen … je kan niet meer doen dan je best. Duim voor je!!

@Dia
Nogmaals veel plezier!!

@Jill
Welkom thuis!
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Jammer van de moeilijke start.

@Bloem
Mss moet ze haar oren eens uit laat spuiten. Zit ze al meteen op het goede adres.

@Roanna
Ook jij al een vervelende werkgever. Vreselijk irritant als ze zonder overleg maar ff overuren in gaan plannen en alles blijkbaar van een kant moet komen. Gaat de zin in het werk wel van over. Snap je toch niet dat ze dat niet door hebben.

@Turkijelover
Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt gehad. Maar dat kan ook niet anders met Askim in de buurt.

Het gaat heel slecht daar,heeft die stomme burgemeester ook nog eens 5 restaurants aan de haven gesloten voor 5 dagen.
Vanavond gaan die weer open en dan moeten 5 andere dicht.
Er hangen camera s en ze zouden de klanten teveel lastigvallen.
Nou wij hadden er geen last van.
Die jongen hebben 5 dagen niets verdiend,we hebben onze vriend die in La LUNA werkt een dag meegenomen met de auto en zijn de bergen ingetrokken.
We zijn dan met hem gaan uiteten,die jongen had de dag van zijn leven.
We hebben ook nog wat boodschappen voor hem gedaan,want geld geven doe ik niet maar we hebben wel wat eten gekocht.

@ jill… zo kun je tenminste iets betekenen!
maaaaaaaaaaaarrrr… ga eens heeeeel rap een brief sturen, klagen klagen klagen klagen… krijg je vast geld terug voor je komende turkije reisje, kun je snel nog een X gaan! hahahaaa… het zit je ook niet mee he? vorige keer ookal zoveel geharrewar voor vertrek!

@ marion, goed om te horen… stapje voor stapje… zo kom je vooruit. hopelijk doet het haar allemaal goed te weten dat er zoveel liefhebbende mensen om haar heen zijn

@jill
Wat een toestand allemaal.
Was het appartement wel leuk en viel de afstand naar het strand een beetje mee?
Met mij gaat alles z’n gangetje, donderdag nog 5 weken, ik begin nu echt vocht vast te houden en je krijgt steeds meer van die kwaaltjes. Het wordt nu toch wat afzien.

Jillie: Welkom terug… Ben aan het zorgen dat ik verder niet stress dus… ik reageer morgenavond ofzo wel

Ontspannen: TV kijken, chipje erbij, klein borreltje zodat ik lekker slaap vanacht…ontspannen dus…

Tot morgenochtend denk ik, ben een btje wolkerig dus ga naar mn bedje

@marion
Gelukkig ook een een positief bericht.
Wel lekker voor haar dat ze niet meer alleen op een kamer zit en dat het ontvangen van bezoek gaat. Ik hoop dat jij ook snel ‘aan de beurt’ bent.

@ bepske… truste en zet em op!!

ikke ga ff mn kennis van china vergroten… dus totuhm laterzzzz

@beps
Lekker slapen en alle zorgen even uit je hoofd.

@Bep: :wink: Geniet van je rust op dit momemt. :wink: Relax lekker verder. We horen het morgen wel! Succes weer hoor!

@Marion: Oh, dat zijn al betere berichten van je schoonzus. Hopenlijk blijft het zo en gaat het langzamerhand beter met haar.

@MK Ja die laatste weken he dat zij de zwaarste he,ik hoop dat het niet te warm wordt voor je.
Maar het is het allemaal meer dan waard he.

@Beppie,sterkte meid ik heb nog niet bijgelezen maar zie dat je examens hebt dus duim ik voor je!!!

Jill: Oh wat jammer dan, dat het niet meer zo is, als eerst in Alanya. Jeetje zeg!