TTT deel 28

bloem lekker ff slapies doen…even goed uitrusten…

Zo, hier ben ik ook weer even. Had net ff koffievisite.

@Bloem:Ikke de koffer al gepakt?.. :lol: Ja hoor!

Nou, ik ben op dit moment ook niet helemaal content met mijn werk. Hebben ze sinds maandag alles omgegooid en hebben mij ook in roosters geplakt, wat ik nog nooit gedaan heb en ik wil ook eigenlijk geen extra uren meer draaien. Als je er wat van zegt, zeggen ze, ja een keer moet je het toch leren. Ikke weer van, nu nog zeker! Voorbeeld, velen nemen op vrijdag vrij en nu mag ik (gekke henkie) die uren op gaan vullen. Nouja, laat ik jullie er verder maar niet mee lastig vallen, maar vind het momenteel zwaar k*t op mijn werk.

He, he dat is er ff uit! :hihi:

@ roanna… welcome bij de club!! lekker vloeken en schelden en tieren op hetgeen ons zo weg houdt van ons mooie landje in de zon!!
ikke word ook helemaal krankjorem… lijkt wel alsof ik de enige ben die overwerk…vanochtend kei druk, meteen om 8 uur zoveel mensen in de wacht… zitten er 3 collega te beppen… ikke… hoe laat moeten jullie beginnen?
pas om half 9… 9 uur… wij werken echt niet meer extra…
denk ik echt, jeetje… lekker hart voor de zaak dan…
maar goed…
als je het hier niet kwijt kunt, waar dan nog wel??? :biggrin: zijn bij ons ook trouwens altijd dezelfde die vrijdag middag om 12 uur klaar zijn, elke schoolvakantie vrij enz enz… nou ja! zoek het uit!

@ viva, heb vanmiddag al 2,5 uur geslapen… helpt nix maar is wel lekker :unibrow:

Hart voor de zaak? Nou die heb ik dacht ik jaren. Ik ben altijd al wat vroeger op mijn werk om zo ook ff de kontakten te onderhouden enzo. Ik werk maar een paar uur per dag. Dan is het meteen bere druk, dus ach Ank, zou jij ff wat eerder willen gaan zitten. Geen probleem, maar nu gaan ze zonder overleg met mij, werk opleggen en uren geven, waar ik niet om gevraagd heb en ook niet op zit te wachten. :finger:

Nouja, la maar.

@roanna
Je bent toch niet verplicht om meer uren te draaien??

@ roanna… idd… ff een hartig woordje met de chef babbelen… je bent gekke henkie nie!!

Mk116: Nee dat dacht ik ook niet, maar staat wel zo op het nieuwe rooster. Normaal als je een uurtje extra schrijft, moet je tekst en uitleg geven waar dat van is enzo en nu zonder te overleggen, krijg ik er zo een paar uur bij, omdat die anderen vrij hebben/willen.

Trouwens leuk plaatje bij je handtekening.

@Bloem: Overleggen en met je chef babbelen? Dit komt juist allemaal van hem af. Misschien toch nog maar eens een keer met hem babbelen. :evil:

Nouja, het zal wel goe kom! :wink:

Heyyyyyyyyyy meiden!!!

Hoe is het met iedereen?
Hopelijk zijn er geen enge dingen gebeurd en gaat het jullie allemaal goed.
We hebben een heerlijke vakantie gehad!!!

Welkom terug Jill. :king::wink:

@roanna
Misschien hebben ze een foutje gemaakt.
Of anders kun je vragen voor die extra uren alvast andere dagen/uren vrij te mogen plannen.

Dat plaatje had ik laatst al gevonden, maar toen lukte het niet zo goed om het hierop te krijgen, maar vandaag ging hij in 1x goed.

JILL!!! Je bent er weer.
Vertel, hoe was het en hoe gaat het met je??

JILLIEEEEEEE

Zo zit lekker te ontspannen…

@Bep: Wat ben je aan het doen dan Bep? :biggrin:

@Bloem: Jij zat dichtbij met die foto, dus ff door raden dan. Ik weet het niet. :idea:

jilllyyyy!!
hoe was het? wanneer gaan jullie weer? hoe was de vlucht? hoe was het weer? hoe waren alle vrienden? hoe was het hotel en vooral HOE VOEL JE JE???

@ ROANNA… geen idee hoor… ikke volg geen nieuws, dus heb echt geen idee,… ook geen zin om te zoeken eigenlijk!

Bloem,het was heerlijk heb goed met me vriend kunnen praten en we hebben het samen ook heerlijk gehad,hij moest wel veel werken,maar na werk tijd hebben we tijd samen kunnen doorbrengen.Ik wil weer terug…

Ik duik zo me bedje in heb vanacht niet geslapen en morgen moet ik weer aan het werk,dus weltrusten allemaal

Och meiden we hebben het zo fijn gehad.
Na een slechte start,de tickets waren niet in eindhoven en een hele slechte vlucht (gevaarlijk maneuvre van de piloot) kwamen mooi op tijd aan in Alanya.
Normaal zie je dan iemand van de reisorganisatie mar niks hoor dus wij zoeken,na 20 min kwam er eindelijk iemand aan.
Die vertelde dat we even een 20 min moesten wachten op de bus.
OK geen probleem maar ja je kent het wel dat duurde bijna een uur.
Dus uiteindelijk na bijna 1.5 uur op weg naar Alanya.
Die rit duurde twee en een half uur.
Maar o jee toen kon de chauffeur het appartement niet vinden.
Hij is wel bij 10 winkels en cafe gaan vragen en uiteindelijk zet hij ons af aan het verkeerde hotel.
Wij zagen dat direct en stapten terug in.

Ik zei dat hij het hotel kon bellen maar dat deed hij niet.
Ik heb het nummer van de host van E.K. gebled en die heeft het hem uitgelegd.
Na meer dan een uur eindelijk gearriveerd.
Dus doodmoe stapten we uit.
Maar wat een ontvangst iedereen was zo enthousisast want we waren de eerste gasten,leuk hoor.
Eeen heerlijk appartement,nou en heel de vakantie was toppie!!!

Oh nou sorry hoor Bloem !Ik dacht dat je het wel zou weten. :unibrow: maar de topic even vergeten was.

Het weer was mega,en onze vrienden waren allemaal blij ons terug te zien.
Alleen was het met het tourisme slecht gesteld.
Zo rustig!!! niet normaal.