@Turkijelover
WELCOME BACK!!
Fijn zeg dat je 3 dagen bij kon boeken :drugged:
@Dia
Heel veel plezier in Alanya
http://www.tour-magazine.ru/img/core/upload/Oxana/turkey/alanya.jpg
Dat wordt weer genieten!!!
@Turkijelover
WELCOME BACK!!
Fijn zeg dat je 3 dagen bij kon boeken :drugged:
@Dia
Heel veel plezier in Alanya
http://www.tour-magazine.ru/img/core/upload/Oxana/turkey/alanya.jpg
Dat wordt weer genieten!!!
@turkije lover
Super dat jullie nog 3 dagen extra hadden!
DIA NOGMAALS HEEL VEEL PLEZIER IN ALANYA! ![]()
Dia,heel veel plezier in Alanya
3 dagen bijgeboekt,maar deze laatste dag viel af we werden vanacht om half 4 al opgehaald.
@toos…ook van mij een dikke knuffel…!!
@dia…heel veel plezier!! maar dat zal vast wel lukken :D;)
@turkije-lover…welkom terug…fijn te horen dat je het naar je zin hebt gehad!! ben benieuwd naar je hele verhaal!!
ff snel een berichtje van mij!!!
School is klaar :biggrin: Moet nu nog even mijn laatste toets uitwerken… Oftewel mijn notulen!! Heel saai, maar ja het moet maar ff!!!
Ga nu snel verder!!
@Dia, veel plezier!!!
x
@toos
Valt toch ook niet mee als je vader wegvalt, logisch dat je af en toe een baaldag hebt. Het is en blijft toch jouw papa! Ik vind het ook nog steeds moeilijk dat hij zijn kleinkinderen niet heeft mogen meemaken.
Hoi allemaal,
Sorry, maar het lukt me momenteel niet om hier te posten. Hoop op weer betere tijden.
Hoop voor iedereen het beste.
Denk aan jullie. Dikke knuffel, Fransijn
Nog 46 dagen.
@MK: Bijna 4 weken he… Ohhh lekker hoor, en ga ook rustig genieten en met je kleine meisje bezig…dan heeft zij de tijd gehad als de kleine komt…
@DIA:!!! GENIETEN DAAR!!!
@Jillie: Welkom thuis. Lekker gehad?? Hoe was het er en was het waar wij dachten???
@Bloemmie en Viva: Hebben jullie het overleefd???
@Toos: Geen punt hoor… al erg genoeg dat jij een dip hebt…kom maar op. EN geen sorry…we hebben het allemaal een keertje…
@Marion: Wens je man en schoonvader sterkte vanaaf… Spannend hoor want ze weten toch niet wat ze aantreffen. Tenslotte is het elke keer anders met je schoonzus… En ja die ellendige dingen horen er allemaal bij helaas…
Ikke ben doodop, stikvol en heb het helemaal gehad. Weet niet of het er allemaal inzit. Morgen toets= exitmoment en het gaat me niet verbazen als ik eruit vlieg… Maar ik weet nu al dat ik niet alleen zal zijn…minimaal nog 1 maar ik denk wel meer… En anders ach we zien wel…
Meld me straks nog wel ffies
He meiden,
Bedankt voor jullie lieve wensen! En dat terwijl ik hier nooit meer kom opdagen :paranoid: Bloos…
We gaan er zeker van genieten! Echt heerlijk om weer naar dat fantastische land te mogen.
Liefs
Hey Diamond. Nu ik jou toch hier zie, ook natuurlijk namens mij een hele goede reis en een hele fijne vakantie en geniet er weer van. ![]()
Groetjes van mij.
Kop op beps!
De moed niet laten zakken!
Je kunt het best en laat ze dat zien morgen!
Zal voor je duimen!
Dia hele fijne tijd op vakantie…
Bloem…ook de dag doorgewurmd
Jill welcome back
Beps…gewoon je best doen, meer kan je niet…toch…
Toos weet niet meer
Turkije lover ook weer terug, fijn van die extra dagen
Mk toch de laatste lootjes nietwaar nog een paar dagen…
en ikke heb de dag weer doorgezwoegd…pfff…bericht van de touroperator…geen vluchten vanaf rotterdam tot einde juli…wij zijn de eerste die weer vertrekken vanaf rotjeknor…op 3 augustus…nou ja moet het maar afwachten toch…reden onbekend??? misschien weet jij het cyn.
@Viva: Vaak geen geld betaald voor de landingsrechten ed… Zo werkt dat
nou lekker dan
of te weinig boekingen tot nu toe…
@ turkije lover… en? en? en?? hebbie je vriend gesproken enzo??
@ jilllllllly… al weer boven water? hoe is het? de was al weg?
@ viva… en weer een dag voorbij, bijna weekend!!
@ marion, hopelijk gaat het goed vanaaf en vindt ze het leuk haar mannen weer te zien
@ roanna… hoe is het bij jou daaro? koffer al gepakt ![]()
@ cynnie… pfff… dit jaar zit er weer op
@ beps, ik geloof in jou! je kunt het! hou je rust, doe je best, meer kun je niet doen… denk aan je!
ikke ben meteen na de boodschappen mn bed ingedoken… beste remedy… voel me behoorlijk slecht de laatste tijd en dan puur lichamelijk… nou ja, gaat ook wel weer over (hopelijk dan ehj)
vandaag aan de telefoon bijna ruzie gehad met de assistent van mijn doccie… ik zeg, ik moet van de zomer een afspraak, op een maandag, zo vroeg mogelijk,
zij: donderdag blabla juli om vijf over half 1…
ikke: ???
maandag… zo vroeg mogelijk…
en het voor september, dus ergens eind augustus
zei: ja wat is het nou, de zomer, sept of aug…?
ikke: ???
ik wil voooooor september, dus ergens in augustus en volgens mij is dat nog in de zomer hoor, maar goed
komt zij aan met een of ander tijdstip om 11.00 uur, ik zeg, echt zo vroeg mogelijk… nou .,… ze zei veel te snel dat alles rond half 9 a 9 uur vol zat, dus geloof dr nix van
bel later nog wel een keer… kijken of ze me dan wel begrijpt ofzo…
kan ik zo slecht tegen he? als ik 1x iets niet goed doe, dan zit mn teamleider dr bovenop, krijg meteen shit van de klanten, en dan moet ik het maar pikken dat iemand gewoon niet naar MIJ luisterd?? stelletje dozen!!
Is ook vreselijk moeilijk bloem luisteren ![]()
Ik kan het helemaal niet meer, na vandaag, gister enzo…ben volgelopen door te luisteren :lol:
sommige mensen bloem kunnen gewoon niet luisteren, die leven in hun eigen wereld…kom op meis niet ziek worden…is het veel te mooi weer voor…misschien een beetje overwerkt.
ja, dat denk ik wel… maar ja, wie A zegt moet ook B zeggen…
maar nu ga ik lekker de teeleevee aanzetten!!
tot laterzzzzz