@ viva, kreeg een sms van beps dat ze 86% had… maar komt ze vast strax zelf nog wel ff vertellen
hieperdepieperdepiep hoera voor onze Beps…we wisten het…zie je nu wel…van harte…weer een ronde verder…yes!!!
wat goed van beps…!!
@beppie…proficiat…!!! :D:D toeter
@bloem…nog 2 verslagen voor school afmaken…dat ben ik nu aant doen…bahbah…daarna de keuken opruimen want tis een zooi…dan boodschappen,mijn kamer is ook een ramp…koken en om 5 uur in de auto naar hasselt om mn diploma te halen…
maar ik klaag niet hoorz…![]()
tot hoelaat mag jij vandaag werken…?
ondertussen wat muziek van gerard op staan…lkkr meebleren…deur open…buren zijn toch werken haha ![]()
ach ik vermaak me wel…bovendien komt askim vanavond online…wel pas om 11 uur…maja beter dan niks…hebben elkaar al lang niet meer online gesproken…
Beps,van harte goed gedaan…
Filiz,veel plezier vanavond bij de diploma uitreiking en met je askim natuurlijk
@ filiz, je weet nu al dat ie om 11 uur online komt… hihihi…
ikke moet tot half4
heb zin om in de tuin te zitten, onder de parasol, lekker drankje erbij waarvan de ijsblokjes in je glas rinkelen, boekje dr bij, beetje suffen enzo…
maar ja… helaas… geen tuin, geen parasol… werk… hihihi
strax weer naar de ouderlijke eenheid… morgen hondenoppasservice… weer heen en weer vliegen maar goed… voor wat hoort wat!
heb echt zoooooo’n zin in het weekend…
denk dat ik mn kont zaterdagmiddag op een terras plant, wijntje dr-bij goed gezeldschap… beetje mensen kijken, 's avonds naar blof en dan zondag lekker in huis rommelen!! mmmmm… ist al weekend?
Veel plezier bij de Toppers vanavond!!
tis idd wel het weer om lkkr in de tuin zitten niksen (lees=cocktails drinken, lezen dus genieten)
je weekend klinkt anders idd wel lkkr!! nog 1,5 dagje…!!
heb vandaag niets gedaan…maar dan ook helemaal niets…lekker bankgehangen met hubs…
ga er nu vandoor doeiiiiii
Viva, nogmaals veel plezier!
meisjes… hasta la pasta
ikke ga ff iets anders doen!! :biggrin:
ik zit nu op stage. ik ga denk vanavond mn vriend bellen dat hij hotel kan reserveren en dan wil ik snel mn ticket boeken
@Beppie wat goed van jou,ik ben hartstikke trots op je!!!
Je hebt ze dus een poepie laten ruiken,haha Beps toch je ziet je hebt je zorgen voor niets gemaakt.
@Filiz,goed gedaan he,veel plezier vanavond.
@Iedereen die naar toppers gaat vanavond :VEEEL PLEZIER!!!
Jaja, ikke heb het weer gedaan…maar was niet makkelijk. Zal alle ins en outs laten. maar was weer spannend. Na een uurtje zweten zijn we er(na hulp) allemaal door…
Meer straks
Chapeau Bep, chapeau.
Je ken het wel! ![]()
Toppers… heel veel plezier vananvond.
Goedenavond.
Ik was even weg en net terug en denk laat ik ff weer hier kijken, want ze zitten vast al in deel 29 . Maar er is/was helemaal niemand geweest!
Niet iedereen is naar de toppers toch? :paranoid:
*Nou, ik geloof dat ik de enige online ben op dit moment. *
Even mijn dag:
Vandaag gingen wij van de catering i.p.v. werken een dagje uit met de opdrachtgever. En we werken in den Haag, en waar gingen we heen? Juist naar den Haag! Eerst lekker op een terrasje koffie met gebak, heerlijk in het zonnetje,(die was er al vroeg bij vanochtend!) Toen met een mannetje of 50 de tram in richting kookfabriek, waar we zelf onze drie-gangen lunch moesten klaarmaken. Maar erg leuk en gezellig. Wijntje erbij, mmm…
En daarna weer terug met de tram, en weer op en terrasje in de zon. Lekker hoor.
Thuiskomst was minder, nog steeds…helaas. Ik hoop maar op betere tijden. Dikke xx voor jullie allemaal.
Maarre…ik ga niet in m’n eentje dit deel voll****. Komt er nog iemand?*
Ikke ben er wel, maar dacht ook zo van ik zit hier maar in mijn eigen te l*lle. :lol: Dus wacht wel ff tot er iemand komt.
Leuk schoolreisje dan Miere. Net als op de kleuterschool, heel ver weg maar toch dichtbij. ![]()
Jammer van je thuiskomst dat, dat niet zo leuk was. He bah nou weer.