TTT deel 28

@Bloem, lieve schat, ik weet precies hoe je je voelt! Voel me namelijk precies hetzelfde!! Doe rustig aan, en het komt vanzelf wel weer goed!!

x

@ Bloem: zoals je al zei: tijd heelt de wonde (ook al is het een klein beetje) @ Toos: success met de makelaar. @ Roanna: veel plezier met je nieuwe deur!

@Roanna: Wordt het mooi?? Mag je straks alle stof en rommel opruimen.

Heb dan wel een nieuw huis, maar moet nog het een en ander gebeuren. Volgende week wordt mn hele granieten aanrechtblad vervangen, zit een scheur in en moet er helemaal uit:crybaby:. Schilder heeft er een potje van gemaakt, verfwerk ziet er niet uit en heeft de laatste keer dat hij er was de trap grondig verziekt. Moet helemaal kaal geschuurd worden en opnieuw gelakt. :mad::mad:

@ toos… wat een ellende, en nog steeds het huis van je vader?? jullie hoeven dat toch allemaal niet zelf te betalen? als iemand een fout maakt… hoop het niet

komt trouwens niet door de :wub: hoor (zegt beps… en ik vertrouw hierbij op beps ;))
ben verliefd op het land, de mensen, de taal, de cultuur, de gebruiken… zucht! wanneer gaan we weer??

@ roanna… niet zo met de deuren smijten he?

@Bloem, dan ga ik mee hoor! :biggrin:

@Toos: Nou rommel valt wel mee, want ze ruimen zelf alles op en maken het ook wel weer netjes, maar toch niet zo als je het zelf zou doen. Maargoed, dat doe ik tegen de avond wel ff met mijn manneke samen.

Ja het wordt echt heel mooi. Als het klaar is zal ik een foto maken en proberen hierop te zetten.

Jeetje Toos, da’s dan ook een afgang dat ze het bij jou zo hebben achtegelaten. Dus jij zit volgende week weer een beetje in de rotzooi? Ach ja, zo blijven we bezig he?

Meisjes met heimwee :o Sterkte ook hoor. Komt vast wel weer goed en tegen de tijd dat het weer goed gaat, gaan jullie al weer, dus ff de moed er in houden.

@Bloem: Nee, dat gaat niet meer zo makkelijk. Deze is een bietje te zwaar om mee te smijten. :unibrow:

@Bloem: Nee hoeven we zelf niet te betalen, gelukkig niet. Het aanrecht is garantie, is verkeerd geplaatst. Degene die de trap heeft verziekt mag het zelf opknappen. De rest van het schilderwerk is nog discussiepunt met de aannemer, wat ze hadden moeten doen is niet gebeurd en ze zijn niet echt bereid om hun eigen knoeiwerk op te knappen. Bij de oplevering is iemand van Eigen Huis geweest en die had geconstateerd dat het niet goed was. Dus nu hebben we aangegeven dat Eigen Huis nog maar een keer moet komen om het te beoordelen.
Afgelopen week is er een bezichtiging geweest bij het huis van mn vader, mensen willen het graag maar willen eerst hun eigen huis verkopen. Zij hadden ook een bezichtiging en wordt zoals het er naar uitziet verkocht. Als dat zo is willen ze met ons in onderhandeling. Vandaar dat ik zit te wachten op dat telefoontje, wordt het wat of niet

Als het goed is wordt alles opgeruimd als het aanrecht vervangen wordt, ze hebben er 2 dagen voor uitgetrokken.

@Toos: En wachten duurt altijd zo lang. Pfffffff :hihi:

Zal ik dan nu nog even een bakkie indoen, of willen jullie warme chocolademelk met slagroom?

Doe mij maar een lekker bakkie:biggrin:. Heb nog aardbeienvlaai, liefhebbers???

AARDBEIENVLAAAAI!! Wat een klusproblemen :frowning:

@Cyn
ik ben er een tijdje niet geweest.
hoe was je vakantie?

Mag ik afslaan Toos! Bewaar maar ff tot vanavond ofzo. :biggrin: Ik heb net met de jongens tijdens de koffie ook al een roomboterkoek gehad. Wordt anders en beetje teveel van het goede. Zo, ik heb weer een bakkie ingedaan.

Ga zo ff weer verse koffie bij zetten voor de lunch met de mannen en hopenlijk zijn ze vanmiddag dan klaar.

Dan ga ik nu weer even. See you all later. :wink:

SUPER!!! :wub:

@ Turkije-fan: heee, je bent er weer! Lang niet gezien! HOe gaatie?

jajajajaaaa aardbeesjiesvlaai!! jammie jam jam

@ toos, wat een ellende zeg! goed verzekerd?? rechtsbijstand? duimen voor het huis van je vader!!
@ roanna… hele verbouwing dus bij jullie… die troep is dus de moeite waard! olladiejee
@ cyn, ja absoluut, ga niet alleen naar de x… dusseuhm

kan me wel voor mn kop slaan, zou 19 mei gaan en 2 juni, 19 mei jordanie ging niet door, dus 2 juni verschoffen naar 19 mei… had ik nu 2 juni maar laten staan en gewoon 19 mei extra gedaan… dan was ik nu zaterdag weer vertrokken… maar ja… das achteraf babbelen!
zucht… denk dat ik me maar ff die kant op morf… ff mn zegje doen en dan heb ik misschien wat meer rust ofzo?

@Bloem: Ja hebben rechtsbijstand, dat weten ze ook. Je zit wel met jezelf in de knoop he

@Christina
met mij gaat het wel goed. met jou?
ik loop stage vandaar dat ik niet altijd kan komen