TTT deel 28

@Cynthia
fijn dat het super was :teeth:
leuk he die tekst die je als handtekening hebt van Marco Borsato :teeth:

@ toos… ja behoorlijk… valt het zo op? :biggrin:
echt, als ik geen reisgenoot had gehad, had ik nu ter stond mijn ontslag ingediend en de eerste de beste vlucht die kant op genomen…

hoe heb ik ooit kunnen denken dat het wel mee zou vallen? zucht… nog een jaar… dan ga ik weer! ga voor mezelf wel wat afleiding in de tussentijd creeeren wie weet helpt dat (voel me ook schuldig dat ik geen zin in DE REIS heb)

zucht
diepe zucht
hele diepe zucht…

Nee hoor valt niet op. Ach als je alles aan het regelen bent en De reis komt dichterbij dan krijg je er vast ook zin in

@Turkije-Fan, vind die tekst helemaal niet leuk eigenlijk!!

@Bloem, wat is er nou meissie? Tegen wie moet je je zegje doen???

x

Zo, ik ook bakje koffie gedronken, jammergenoeg zonder een vlaaitje van Toos… @ Bloem: ik weet het ook niet, gewoon lekker veel afpraten en afschrijven!! En heel veel dromen. @ Turkije-fan: waar loop je precies stage? Wat doe je voor opleiding? @ Cy: lekker aan het werk? Ikke gaat van de peecee af, moet straks weg. Brrrr, begin nu steeds meer tegenzin te krijgen. Vrijdag gaat mijn vriend met onze vriendengroep naar Lloret (we hebben verschillede ‘groepjes’ metdeze groep wou ik niet mee want mijn andere vriendinnengroep ging naar Turkije!!). But… I"m not amused :(. Lloret de Mar… bahbah. Niet dat ik hem niet vertrouw ofzoo, ik weet niet precies wat het is. Maar daar kijk ik dus heel ergtegenop.

toedeloee allemaal! Fijne en zonnige dag en tot vanavond!!

@ cyn… tja… heb nog wel het een en ander te bespreken met de beste vriend… maar ja… kan niet/ zal niet/ wil niet/ mag niet/ KAN NIET!!

@ cris… kan me voorstellen, je weet het nooit, maar goed, jij gaat lekker naar side… goeie keus!!

@Bloemmie: Het komt goed, en dat zegje, geen haast… En anders gewoon een lang weekendje boeken…toch

Zij die weg gaan, veel plezier
Zij die net terug zijn, welkom thuis(oh nee ander topic :hihi: )

Ikke ga nu eindelijk het huis aan kant maken, zonnetje doet het, de was gaat dan lekker drogen klaar is beppie straks

@Bloem, ja dat dacht ik! Maar het kan inderdaad niet!! *** He!!!

x

@ beps… hoe was de koffie bij je vriendin? hoe gaat het met die kolkende rivier… ff door het huis woelen en dan rust in hoofd en gat?

mbt dat zegje… zal ik een turks brieffie sturen? of is dat veel te veel moeite en krijg ik toch nooit antwoord?

@Bloem: Hoofd rustig, gat leeggepoept hihihihi. Wat dat briefje betreft…je zegt het zelf al… face to face of niet

ja idd denk het ook
ff een jaartje laten bezinken en dan zien we wel weer…
moet me echt inhouden om niet te gaan lopen sms-en… maar ja, krijg toch geen antwoord want hij kan mij niet sms-en…

owh, wat zou ik nu graag willen weten wat er in zn koppie omgaat!

Kijk dit werkt:

Hard Blof aan, en ondertussen ruimen. Bijna klaar hahaha

@Bloem: Geef het rust, ook IN jouw!!! Laat het gaan/los/rusten

@marion…net pas een beetje gelezen wat er is…ook namens mij veel sterkte denk aan je…!!

@toos…lkkr aardbeienvlaai…!!

@bloem…dipdag vandaag dus voor jou…hopelijk gaat het straks beter…:wink:

ik ben nu op school…dadelijk presentatie…volgende week ook nog 2…genoeg te doen dus…van deze afleiding houd ik wel…
oeff…mis askim!!

ja tante beps… i know. ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik weet het ik VOEL het alleen nog niet zo…

Het is vandaag wel een dipdag:storm::crybaby:. Wat moet dat worden als iedereen weer terug is

ik ben net heel stout geweest op mn stage :redface:

Alleen ik heb geen dipdag :smiley: :smiley:

@Christina
ik loop stage bij HGG. ik doe de opleiding secretaresse.

@Bloem: Zit naar Blof te luisteren…Hier ben ik veilig…ach ja …hier ben ik veilig…

@Toos: Ik kom er langzaam weer op, gelukkig…