TTT deel 28

@beps
Geniet maar van vandaag, laat de boel de boel en doe maar lekker waar je zin in hebt. Lekker koppie met een taartje straks en dan kun je er vast weer tegen morgen.

Dat doen we eigenlijk nooit, als we het kunnen redden dan doen we dat.
Meestal is iemand ook niet zo blij als hij/zij op z’n vrije dag wordt opgepiept.

Jij hebt 3333 posts en ikke 1111 :smiley:

@ beps… dacht al zoiets, maar wilde het daar niet weer op gooien!

@ cris, wel leren he? daaaarna mag je lekker genieten van het zonnetje!

ikke heb een beetje de bibbers, ben een beetje slapjes en moet nog de hele dag… zucht. heb goed geslapen en ook al gegeten, maar voel me alsof ik een nacht heb overgeslagen en mn armen van elastiek zijn en tegelijktijd gevuld met lood… hij gaat lekker dus!!

@ mk… hihihi… leuk he die cijfertjes?

Zucht, mijn vakantie is dus vandaag echt afgelopen!! Ben namelijk weer aan het werk!!!

Kom straks weer langs!!

x

Een goede morgen allemaal!
Even snel de laatste berichten vanaf hier want moet naar kantoor. Life goed on … ook al staat m’n hoofd er niet naar. Ben onrustig, bezorgd en verdrietig maar is ook niet niks en alles heeft gewoon ff tijd nodig om het een plekje te geven. Komt met mij wel goed, ben een taaie.
Met schoonzus ging het gisteren minder. Ze was in de eerste instantie in een groep van 8 personen geplaatst. Nu heeft ze een kamer alleen. Heeft onder dwang een half tabletje in genomen. Zwager is er even bij geweest, het ene moment ging het goed, het andere niet. Gebeurt telkens wel iets, maar vertel daar liever niets over in verband met haar privacy. Je weet namelijk niet of er bekenden mee lezen.
Tot straks!!!

ps Weer een ego maar beter mijn leven strakjes wel.

Bedankt trouwens voor al jullie lieve berichten.
Jullie zijn schatten!!!

@ Marion: We leven met je mee!! Ik hoop dat je tijdens het werk toch wat afleiding krijgt. @ Bloem: heb net wat examens van afgelopen jaren doorgenomen, tis zo SAAAAI!! Ik hoefmaar… 5 dagen :turkey:

@ marion, hou is op met excusses te maken voor de ego-postings! da mahhaaaggg!!

@ cris, saai maar daar leer je wel het meeste van… nog 5 dagen… zucht, mazzelbips all the way…

besef me ineens waarom ik me zo ellendig voel :crybaby:

goede morgen allemaal…

@cris…succes met je tentamen…!!

@beps…veel plezier op de koffie…:wink:

@llemaal…een fijne dag!!

xx

@Marion, sterkte vrouwtje!!!

x

@ Bloem: ojeeej, niet door mij toch?? :frowning:

Goodmorning ladies,
@Marion: Wens je heel veel sterkte toe, denk aan je.
@Cris: Succes vandaag, maar komt wel goed he

@ cris… nee hoor… maar besefte het ineens… vroeg me eerst af waarom ik me zo zwak, ziek, misselijk, trillerig voelde, en nu weet ik het ineens…
ben echt een beetje ziek van heimwee

Goedemorgen dames.

Nou, ik zit hier nog lekker even door te tochten hoor! :o Maar het gaat er op lijken. Hoop lawaai ook, (oude er uit slopen enzo) maarja ik blijf hier wel ff zitten met de koptefoon op. :unibrow:

Trouwens ze waren de door mij zelf ontworpen voordeur vergeten en die is nu onderweg vanuit Belgie naar hier. Kan elk moment komen, dus heb ik ook weer een deur om dicht te doen of in te trappen. :wink:

**Meisjes werkse en leerse nog he. **

He bah Bloem toch. Wat vervelend. :wub: Hopenlijk gaat het in loop van de dag wat beter met je.

@ Marion: Ook sterkte voor vandaag weer toegewenst hoor!

@MK: Succes vandaag. Hoe lang moet je nog???
@Franslijn: Het zit je niet mee he, kop op hoor.
@Bep: Fijn dat je van binnen weer in rustig voelt
Hier schijnt de zon, wel fris. Vandaag poging nr 2 om te gaan poetsen. Gister met frisse tegenzin de keuken gedaan. Had een enorme baaldag. Zat te wachten op een telefoontje van de makelaar, mijn broer die ging bellen of ik al wat wist. Makelaar heeft nog steeds niet gebeld, weet ook niet wanneer, kan iedere dag zijn. Gatver, heb er zo genoeg van.

@Bloem: Voel met je mee. Heb dan wel geen :wub: in turkije en ben er ook niet ziek van, maar heb sinds oktober heimwee.

@Toos: He, ook zo vervelend dat wachten. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik nu ff bij je op de kofiie gekomen. Hadden we samen even ons leed kunnen delen. :wink:

@Roanna: Dikke knuffel.