TTT deel 28

Anders loopt het vanzelf van de aanrecht, groeit er gras in.
Ken je van die roze potten om vlekken uit je kleren te krijgen? Werkt heeeeel goed om je pannen te weken

Moet er morgen ook weer vroeg uit, ze komen een deur goed afstellen. Maar ik blijf nog wel even hangen hier hoor

@ cristina… nix bijzonders… werken, naar pa en ma, zaken regelen (paspoort, visa, cc, autoverzekering enz enz) dan op de honden passen, werken, terug naar pa en ma, slapen, werken, slapen, richting de reisgenoot… nou dan is het alweer zondagavond… slapen dus, en werken en dan eens kijken hoe het hier thuis ervoor staat!

@Bloem: druk druk druk

Moet morgen mijn paspoort laten verlengen. Dus ook pasfoto’s, ben benieuwd.

gaaaapppp… bij mij werkt de zwaartekracht ook op mijn oogies…
mmmm lekker slaappie slaap doen en lekker dromen…:wub:

@ Bloem: dromen over Turkije en bepaalde mensen daar??:wink:

@Bloem: Sweat dreams:wub:

Oke, ik ga ook even pauzeren en wil jullie alvast weer hartelijk bedanken voor het gezellige avondje :thumbsup: en voor zo alvast weltrusten. Slaap lekker allemaal.

Groetjes en tot morgen weer :slight_smile:

@ cristina… :biggrin: allicht, al heb je zelf niet in de hand waar je 's nachts van droomt… mn dagdromen zijn igg al uitgekomen, alleen een beetje sneller dan ik had verwacht en dat ik aankan, maar goed…

tijd die alle wonden heelt, he…?

nou truste dan maar

enneuhmm… vergeten jullie niet het licht uit te doen, voordat jullie gaan slapen???

@ Bloem: precies… laat de tijd zijn werking doen. Komt alles goed. Trouwens, dat over die dromen. Vaak droom je aan dingen die ‘on your mind’ zijn dus gewoon veel denken aan datgene waarover je wilt dromen ghehe!

Heeeeee, mijn enterdoethet weer!!!
Ik gaook maareens lekker slapen! Morgen biologie examen. Om half twee weer, dus lekker uitslapen!

Toedeloeee!

Ben ik weer, te laat voor toppers op 10 dochterlief had de laptop ingepikt…
kat zat nog binnen hoefde ik dus niet te zoeken scheelt weer.

cris…succes morgen…met je examen
Roanna…lekker fris en fruitig voor de monteurs morgen

Toos blijf nog ff hangen

Beps…bloed een beetje gekalmeerd>??

Ikke ga stoppen, iedereen welterusten, ik doe bij mij het:idea:uit.

Tot morgen…doei

@Cristina: succes morgen
@Jac: Rustige wacht en welterusten voor morgen
@Roanna: Succes met de kozijnen en zo

Ga ook stoppen, straks naar mn mandje. Welteruste…

B

morning sunshines!!

een nieuwe dag een nieuwe uitdaging… laten we er allemaal wat moois van maken…

@ fransijn, morning, wanneer is de volgende poging tot internet thuis… nog ff en het hoeft nie meer omdat je naar turkije gaat!
@ besmile, ik hoop dat alles goed is gegaan en je je gauw goed voelt en naar huismag! denk aan je!
@ cristina en filiz, succes met de tentamens
@ marion, hoe is het nu?? 1e nacht doorgekomen??
@ beps, kolkende rivier of kalm stroompje??

@ de rest… meld u maar!!

zo, heerlijk geslapen en idd heerlijk gedroomd :wub: als die ooit mag uitkomen dan zal de rest me worst wezen, zucht… ben helemaal in een jubel stemming!!
luff joe all darlinks!

hihi… tis mijn 3.333e post!!

Ben even wat laat. Had me verslapen, omdat ik zo aan dromen was denk ik.
Zit hier met dikke ogen.
Jullie hebben niet stil gezeten, want we zijn alweer in deel 28.

Allemaal een fijne dag gewenst. Hier schijnt de zon i.i.g. lekker. Bij jullie ook?

Nog 52 dagen.

Goede morgen!
Ook hier schijnt een heerlijk zonnetje en de lucht is strakblauw, het belooft een mooie dag te worden.

Wat zijn jullie bezig geweest gisteravond om het deeltje vol te kletsen, maar ik ben weer bij.

Vandaag een druk dagje, 1 collega vrij, 1 collega ziek, 1 collega werkt nooit op woensdag. We moeten nu met z’n tweeën voor telefoniste spelen, klanten ontvangen en zorgen dat de post netjes de deur uitgaat. Oh ja, we hebben ook ons eigen werk nog. We zien wel of het gaat en anders plukken we wel iemand van boven om te helpen.

@marion
Hoe gaat het met je, heb je verder nog iets gehoord en heb je nog een beetje kunnen slapen.

@bloem
Super zo’n droom!

@cris
Succes met je tentamen.

@filiz
Jij ook met je turks.

@beps
Heb je alweer een beetje rust?

Meiden goedenmorgen

@Marion: Hoest nou?? Niet alleen met je schoonzus, maar ook met jou? Zij is verzorgt, maar jullie moeten je weg vinden in wat er allemaal gebeurt…das echt rot en moeilijk

Ik heb nog lekker een dagje vrij. We hebben ook besloten te zorgen dat ik die rust houd.
Een deel van de onrust komt voort uit mn btje ziek zijn het weekend. Heb mn hormoontableten van 1 hele dag eruit ge:puke: En dan komt er ook van binnen onrust. Het andere deel is gewoon de stress van het werk, en dat had ik niet verwacht.
Begint dus een kabbelend stroompje te worden…nu ik weet waar het weg komt(en ik heb gewoon moeite met het omschakelen van de jaargetijden, heb ik altijd last van…)

Zooo direkt lekker koffie bij mn jarige vriendin doen…
Tot later in de ochtend begin van de middag

Goedenmorgen dames!! Ik ben er weer, zonder enters deze keer. Nu nog even snel leren voor bio, het belooft heel erg mooi weer te worden.:smiley:

@ mk… waarom kom die persoon die anders nooit werkt op woensdag niet gewoon invallen dan??

sterkte met de drukte dan maar