Maar goed, ik heb nu toch wel een gevoel van opluchting en voor de rest, wacht ik het maar af… echt wel leuk hoor om na 7 jaar dag in dag uit hetzelfde werk te doen, ineens iets anders erbij te hebben…dat voelt heel goed…en ook dat je niet meer als pleps wordt gezien…
pleps (uitdrukking uit het leger van mijn zoon…iemand die niet voor vol wordt aangezien)…
@Viva: Zooooooo dat lucht ff op. Wat ik ervan begrijp, jij hebt hier hard voor geleerd, maar krijgt niet de waardering die daar bij hoort. Zowel financieel niet, als persoonlijk. Tja, dat is dat ook niet leuk. Je vraagt je dan af , waar doe ik dit allemaal dan voor? Ik begrijp jou verhaal wel een beetje hoor!
@Bloem: Ik laat me ook in de fik steken, als het zover is. Niks geen polonaise. :biggrin: Leuk onderwerp! :drugged: Thats life. Hi, hi.
Ik ga ook de fik in, weet ik tenminste zeker dat ik dood ben, moet er niet aan denken in een kissie te liggen en de wormen aan mijn tenen knabbelen…blleeee…nee laat mij maar waaien, ik wil ook niet in een vaasje…
ja gaat heeeeeeel snel de tijd…voor mijn gevoel niet hoor…maar Jill heeft het er dan al weer opzitten, tijd voor de anderen om te gaan toch…
Ja als je zoals ik het gevoel heb dat je een pleps bent…en er keihard voor aan de gang gaat, om vervolgens als oud vuil in de hoek te belanden…dan ga je aan jezelf twijfelen hoor…
ik kom zo weer terug hier, moet even de kat van de buren eten geven…arme beessie zit ook al ruim een week alleen…baasje en vrouwtje zitten in griekenland en komen zondag weer terug…het is zo’n verschrikkelijk lief beestje…tot zo
@ plebs: latijn voor het gewone volk… ook wel plebers genaamd. Je had vroeger natuurlijk de aristocraten (adel) en het proletariaat (de volkvertegenwoordiging, zeg maar de hoge meneeren) alles daar buiten werd aangeduid met plebs…
hebben ze dus niet in het leger bedacht… komt van die rare jongens, de romeinen; en is een wijdverzijd begrip…
Nu voorlopig echt niks meer. We hebben gewoon het afgelopen jaar veel dingen in en om het huis vernieuwd, zodat we er in ieder geval weer zo’n 10 jaar of langer mee kunnen doen. En tegen die tijd, zitten we al in een appartementje denk ik. :biggrin: