Voor straks weltrusten Bep en laat je lichtje nog maar even schijnen bij je thuis. Dan doe ik misschien het lampje hier wel uit.
Tot morgen weer.
ja solly hoor :retard: nie gekke dingen verzinnen die die romeintjes al eens verzonnen hedde
@ roanna, mag toch! jullie huis, strax zitten jullie er weer warmpjes bij! en zonder troep enzoā¦
@ viva, hoe voel je je nu? opgelucht he?
@ beps, truste!!
Ikke heb een restaurant gevondenā¦kijk ff op andere topic http://www.dinnersite.nl/restaurant/index.php?RN=437719
wat is er weer veel gekletst vandaag!! ff een verschil met gisterā¦
heb niet bijgelezenā¦hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehadā¦
ikke ga zo slapenā¦dus welterusten en tot morgen allemaal
@ filiz. heb jij ook een goeie dag gehad??
ja ben wel wat opgelucht, de rest wacht ik maar afā¦ik wordt nog eens een ster in afwachtenā¦
ikke slaapies doenā¦tot morgenā¦
truste!!
weer effe bijgelezen, morgen werken van 13-21 komt door nieuwe rooster ivm de verruimde opdeningstijden, morgenvroeg dus lekker vrij ga op tijd opstaan daarna maar eens boodchappen doen in duitsland
@cris: heel veel plezier geniet ervan!
truste allemaal
tis wel rustig hieroā¦
ga ook maar eens de laptop afsluitenā¦
herhalingen van friends⦠ik vermaak me nog wel ff
woar is da touwwwwwtje toch???
Ach Bloem, da druk ge toch op het knupske.:biggrin: Is ook goe!
Truste all.![]()
heji ik gedoan eyh!!
:idea:
zo⦠had bijna het licht gewoon aan kunnen laten he? nou ja, tis een spaarlamp he? ![]()
een nieuwe dagā¦
wat gaat die ons brengen??
ik ben benieuwd!!
Thanks Bloemmie voor the light!!!
Idd nieuwe dag, nieuwe kansen⦠Ben benieuwd, jullie horen het wel
Niets om echt op te reageren en dus doe ik dat dan ook niet :biggrin:
jaja⦠slap excuus hoor!! :biggrin:
ikke voel me verrot!! so⦠das eruit⦠heb zoān moeite met de ochtend. alles doet pijn, misselijk (neeā¦), zuurstof tekort en daardoor draaiierigā¦
zal binnenkort eens bloed laten prikken en mn spuiten halenā¦
zucht⦠dat wordt worstelen vandaag!!
werk ze, leer ze, geniet ze, sop ze⦠or whatever!!
ben ik weer voor een ieder ā¦een goedemorgenā¦
zit weer achter mijn bureauā¦vanaf 10 uur cursusā¦tot 16.00 uur pffffā¦
Goede morgen meiden.
Heb ook niet zoveel te melden deze morgen. Als het goed is gaat hub vanmiddag met mān schoonvader op bezoek bij zijn zus. Zou eigenlijk gisteravond gegaan zijn maar het ging niet zo goed, ze had overdag al een gesprek gehad met de rechter en de advocaat, bezoek dus maar verzet naar vandaag. Spannend voor hem, is toch iedere keer weer afwachten hoe ze reageert.
Nu snel optutten en op naar kantoor, fijne dag allemaal.
Marion, wat erg voor je man, het is toch zijn zus, maar wat heeft de rechter en advocaat er mee te maken?