TTT deel 28

Chris, hele goeie reis en veel plezier met je vakantie!!

Niet doen Beps! Komt allemaal goed :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Zoooooo lekker geklets weer allemaal. :wink:

Angie is mijn naam, (nouja in het engels dan) en dat is zeker weten wel van de Stones. :thumbsup: Gaaf hoor zo’'n concert een keer bijwonen.

Bloem: Maar BLOF is ook mooi. :thumbsup::thumbsup:

@Christina: Hele goede reis en heel veel plezier met je vakantie. Ga er lekker van genieten.

@Ja Bloem: Blof is zo mooi…en wij gaan lekker saampjes…:hihi:

@Roanna: Angie is mn favo liedje van de Stones…staat ook op mn uiteindelijk lijstje(voor als ik het huidige met het eeuwige wissel…) De tekst is zoo mooi…niet alles hoort samen, maar je mag het best proberen toch… en niet geschoten is altijd mis…

Nou voor ik te sentimenteel word ga ik maar eten , macaronischotel dus…uit de oven, lekker makkelijk(gooi alles(rauwe macaroni/uitje/ham/champions) in de ovenschaal, zakje/water/room erbij en afdekken met kaas, 1 uurtje oven…klaaaaaaar)

@ crazy… ik dacht al… tis niet mijn smaak… maar radar love ken ik wel!
tja… dat lijstje! had het ooit helemaal voor mekaar, maar ik denk dat het nu maar the very best of x-bar/ gumbet moet worden… jaar 2000-2010 ofzxo… een groot feest mag het van mij worden en dan de fik dr-in!

Oke, bij mij geen fik dus… Ik krijg een nieuw bedje…haha

Eten op, nu ff ontspannen, kom nog ff langs voor ik naar mn mandje ga

lekker een of ander suf computerspelltje doen en dan het hooffie weer leeg!!

heb heel lang getwijfelt tussen een kissie en de fik dr-in, maar na dat gedoe over vervallen begraafplaatsen en 100 jaar grafreservering wist ik het zeker… laat die as maar waaien!!!

Zelfs dat gaat dus niet werken… Man mn hoofdje zit echt vol…
Nou volgende toets maar weer afwachten(zelftoets vandaag 81%) En die komt inzicht dus de stress komt op…

ff een uurtje tetrissen ofzo… verstand op nul…
of koptelefoon op, volume op 12 en keihard meebleren met blof…

hehheee

Beste Anja,

Dank voor je mail en jammer dat we elkaar misgelopen zijn. Het treft niet, want morgen ben ik niet hier en mogelijk ben ik ook woensdag uithuizig. Dus daarom even per mail, we kunnen het er altijd als ik er weer ben over hebben.

Zowel **** als jij zullen met QMP van doen hebben, dat is een logische ontwikkeling. Terecht geef jij aan dat jouw rol een heel andere zal zijn dan die van een onderwijskundige, dat geldt ook voor *****. Het misverstand is ontstaan doordat **** bij zijn aanpak uit gegaan is van een integrale aanpak zonder zich te realiseren wie welke rol daarbij zou moeten vervullen. In een gesprek van **** met ***** werd dat duidelijk.
Rol van jullie is het geven van cursussen gericht op het gebruik van QMP en het verlenen van ondersteuning op dat gebied. De verdere rolverdeling tussen jullie beiden blijft hetzelfde. Hoe een en ander zich zal ontwikkelen voor het Bureau ************* is nu nog niet duidelijk, ik denk dat er voor jullie beiden verschillende ontwikkelingsmogelijkheden zijn, afhankelijk van ambities en capaciteit.

Aan ****** heb ik doorgeven dat jullie nu betrokken zijn geraakt bij QMP vanuit het perspectief zoals ik hierboven heb geschetst. Dat wordt meegenomen bij de functiebeschrijving, iedere functie wordt gewaardeerd. Ik weet niet wat daar uit komt, daar heb ik geen invloed op.

Komt dit overeen met hetgeen jij in je mail hebt aan gegeven?? Zo nee, maak dan een afspraak via ******!

Dit is het antwoord van mijn directeur…he he eindelijk wat duidelijkheid, ik het voor de prive van mijn collega’s de namen weggelaten… nou kom maar op meiden, wat vinden jullie ervan…:tssk:

crazy…solly met mijn hoofd er niet helemaal bij natuurlijk is radar love van de golden earring…:smiley:

cris MEISJE HEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER IN TURKIJE…geniet er van:biggrin:

Marion…eindelijk een beetje duidelijkheid he van mijn directeur, hij zegt nog niet zoveel, maar het belangrijkste staat erbij…instructie geven betreffende het programma…en dat we echt bij die groep horen. Over de salarissen heeft hij het niet, daar gaat hij ook niet over maar als je maar leut hebt nietwaar.:retard:

Beps meisje … maak je hoofd leeg, je kunt het heus wel, niet zo onzeker over jezelf … als je dat denkt dan wordt je het ook…niet doen dus he:finger:

@ viva… ik kan me voorstellen dat je dit met ons wilt delen, maar ik zou zeeeeer voorzichtig zijn met wat je allemaal hier neer zet… wij zijn namelijk niet de enige die dit lezen en ik heb op verschillende manieren al een keer dingen teruggekaatst gekregen van werk, die ik hier prive heb neergezet… je denkt dat je anoniem bent…

mbt de inhoud vind ik het erg luchtig… zo van nix aan de hand, jullie zoeken het saampjes uit en daar houden wij ons aan…
beetje vreemd…
maar goed, als dit het antwoord is van de hoogste directeur bij jullie, zou ik me daar vooral op richten
wel prettig dat ie nog ff een antwoordje heeft gegeven, toch?

succes ermee en een kusje

Bloem, daarom heb ik de namen ect. weggehaald… en ach er staat verder niets in wat niemand mag weten. Trouwens en als dat wel het geval is zo be it, weten ze gelijk hoe en wat.

Maar bedankt voor de tip bloemmie, ik zal het onthouden.

Viva: Ben het met Bloem eens…dingen kunnen back-fire-en…
Qua inhoud een btje van, ja een btje gelijk, maar niet in mijn handen, verder regelt die en die het… Ik vind het een btje TE makkelijk zeg maar…
Wat geeft het jou? Want het maakt niet uit wat het ons zegt…maar wat heb jij eraan?? Dat zou ik graag willen weten…
Suc6

@Viva: Ik weet dat ik de materie beheers…maar het lijkt op elkaar en is snel door elkaar te halen. EN de vraagstelling is nog vager dan het antwoord van jouw directeur :lol: We zien, morgen eerst nog, en dan woensdag de samenvatting in vogelvlucht…

Nou de hele zaak was, zo opgespitst dat ik met dat programma geen bemoeienis zou hebben, maar heb er wel al 3 maanden keihard voor geleerd. En als ze dat dan weghalen van je functie, dan hou je niets meer over, en nu zegt hij dus letterlijk dat ik er wel in zit, dit is ook bij personeelzaken gemeld…vandaar…zit denk ik zo’n 600 euro verschil ik,

jullie begrijp…ikke leren, tot ik een ons weeg…(ja ik weet het dat duurt wel even) en vervolgens de deksel op je neus krijgen van zoiets…jij mag er niet mee werken…

en daar baalde ik van, nog niet eens voor het geld hoor, maar gewoon, ze duwen een programma door je strot, moet je vreselijk hard voor leren, heel veel uren en energie erin stoppen, en vervolgens aan de kant geschoven worden…dat is nou zo’n katerig gevoel, en dat is al een paar keer gebeurt in de 10 jaar dat ik hier werk, vandaar dat ik nu alles op alles heb gezet om dit voor elkaar te krijgen…

lekker eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooo

dat maggggggg!!

Beps als je de materie beheerst, neem dan de tijd voor de vragen…als die onduidelijk of vaag zijn…laat alles de revue passeren voordat je antwoord geeft, ik weet niet of er een tijd aanvast zit, maar als dat zo is…toch eerst goed nadenken…als het goed is, is de tijd die je ervoor krijgt voldoende. (moet ik toch weten nietwaar ik werk altijd met toetsen)