Nou Viva, verontschuldig je maar niet hoor. Een ego bericht op z’n tijd moet kunnen en bovendien kan ik me heel goed voorstellen dat je je K**gevoel even van je af moet schrijven! Pfffff, wat een gedoe zeg voor je. Ga ff lekker met je kop in de wind lopen of zoiets, misschien lucht dat een beetje op.
En weet je, ik ga ook ff lekker een ego bericht schrijven, kan mij t schelen haha…
Meiden, moet t ff vertellen, vrijdag ga ik naar het concert van de Rolling Stones in Nijmegen. Zou eerst niet gaan omdat ik het eigenlijk best druk heb komende week, maar ga toch omdat ik het niet kan laten. Ben nog steeds een grote fan van de Stones en tis voor mij bijna niet te verteren als ze een cocert gecven en ik ben er niet bij! Ik ga met een groep van een man of 14 en slechts 1 andere dame. Wordt vast erg leuk. We gaan er een lekker dagje van maken, al vroeg weg, bakkie en lunch onderweg en dan lekker chillen op het veld van het Goffertpark. Als de weergoden nou ook nog meewerken dan is het natuurlijk helemaal prima.
Iedereen wens ik een goeie week toe, waar en hoe dan ook!!
@ viva
ik snap dat je in onzekerheid zit en dat je wilt weten waar je aantoe bent, maar aan de andere kant… als het foute boel is, heb je nog een weekje relatieve rust… en als het goed is, dan verandert die week daar ook nix aan…
sterkte igg , dr is nix zo onplezant als onzekerheid mbt je werk
@ marion, jeetje!! zijn er nog veel activiteiten voor J? opa’s/ oma’s. vriendjes waar ie eens een dagje naartoe kan?? wel heftig allemaal!
@ crazy!! wat gaaaaafff!! hoe krijg je dat op zo’n korte termijn geregelt dan???
@Viva
Geeft niks hoor, gooi het er maar uit!
Waarom geven ze jou uberhaupt al door dat de directeur een gesprek wil terwijl ze weten dat hij krap in zijn tijd zit? Hadden ze daarmee niet kunnen wachten totdat hij werkelijk tijd voor je vrij had. Jij bent de dupe en zit je de hele week af te vragen wat die man van je wil.
@Bloem
Hij gaat vaak naar de buurjongen spelen, of naar zijn neefjes. En … hij is niet anders gewend dus weet niet beter. Schade halen we in als we op vakantie gaan.
@ marion… J klinkt me ook als een ventje die zich sowieso wel vermaakt…!! dus dat komt dan allemaal wel goed dan!
@Cray
SUPER … naar de Rolling Stones!!!
Leuke locatie ook het Goffertpark!! Ben daar naar Tina Turner en UB40 geweest.
hihi… wat voel ik me ineens piep!! :biggrin:
hahahaha…
Vrijdag in Sevilla>> 34 graden!!! :biggrin::lol::hihi::drugged:
:D:D:D:D:D:D:D
alles is relatief he>???
Bloemmie: pieperdepiep kuikentje
Marion: Directeur stond vanochtend zelf bij mij aan de deur met de mededeling dat hij zo kwam…
Crazy: RADAR LOVE … gaaf super vet cool
ikke nu weer thuis…heb directeur een mailtje gestuurd…afwachten wat hij antwoord.
OOOOOOOO mag 1 ding niet vergeten!!!
Na de examens nu tijd om te genieten
http://kickfm.web-log.nl/kickfm/images/zon.jpg
Heel veel plezier in Turkije!
Cris, ook namens mij!!
Iyi Yolculuklar… oftewel… Fijne reis!! Geniet er maar van!!!’
x
Sorry, meende dat je het van iemand door had gekregen. Maar dan nog, hij weet toch hoe hoog het je zit. Hij laat je nu wel weer met extra spanning zitten.
@ cris… same here!! wil niet te laat zijn, maar geniet maar vollop!!
@ bepske: hoe ging ie vandaag?? weer lekker thuis??
Ja hoor, ikke is er weer…
Ging goed vandaag, alleen ben echt helemaal :retard:… zo ben ik weer moe. Heb nu de helft van de toetsstof gehad ongeveer, alleen heb ik nog maar EEN DAG!!! (al 3 gehad dus…) Morgen en overmorgen maar een uurtje eerder beginnen, en eventueel een uurtje langer doorwerken morgen…
Heb niet alles bijgelezen, alleen gescant dus…
@Viva: Wat een toestanden daar…sterkte en hoop dat je antwoord krijgt…
En toen was ik het al kwijt…
@CRIS!!! FIJNE REISSSSSSSSS
Vroeg mn mandje in maar, kijk bijna scheel van de info in mn hoofdje
@ beps… was ik al bang voor!! lekker ff doelloos voor je uit sukkelen, ff het hooffie weer leeg maken!
woensdag is de grote dag he??
en zaterdag natuurlijk… loon na werken!
Jij snapt het… Dat loon na werken dan:lol:
Komt wel goed denk ik…ik krijg iig de berichten dat ik het echt snap… Maar ik twijfel zo aan mn zelf he…ikke is een mutsje…
Bloem, het concert is niet uitverkocht dus een kaartje is makkelijk te koop. En die groep vrienden gingen al, dus kan lekker meerijden met hun!
Eh Viva…Radar Love is van de Golden Earring…mar wel een heel goed nummer trouwens haha.