ja… deze wereldreizigster gaat niet alleen, in het donker, op onderzoek uit, daar waar ze de weg of de taal niet kent en het akelig verlaten was…
@Mk, ik ga 7 dagen… van donderdag tot woensdag dus!!’
@Turkije-Fan, ik dacht inderdaad al zoiets… Zit echt zwaar te twijfelen of ik het toch zal doen…
x
@bloem…dat zijn nu dingen waar ik te gemakkelijk in ben!! ik denk daar niet aan aan al die verzekeringen…heb wel zelf bij de zorgverzekeraar zo een formulier voor turkije aangevraagd…vind ik al heel iets voor mezelf…wat de reisverzekering betreft ben ik tot mijn 21e bij mn moeder mee verzekerd…
geloof dat ik voor de rest niks hoef…offe vergeet ik weer de helft…?
nee als je thuis woont is alles makkelijker! :biggrin:
hihii… misschien ff checken of je reisverzekering zo’n lange periode dekt enzo…
@ cyn, wat zul jij moe moe moe!! zijn als je terug komt… spanje EN portugal in 1 zo’n week… hehehe! hard werken dus!
ja dat heeft mamz idd al gecheckt…![]()
reisverzekering is voor 45 dagen…ik ga langer dus daar heeft mam voor gebeld…
oke…kom ik afhankelijk over…? haha
Hoop dat het met iedereen een beetje goed gaat.
Heb haast geen tijd omdat ik veel dingen aan het regelen ben die voor de vakantie af moeten. Ik ga nl. gelijk weg als de vakantie begint. Dat is 21 juli.
Blijf zolang mogelijk weg, dus ja keihard werken.
Vanmiddag met m’n zoon een huis bekijken. Hij is druk doende, omdat hij graag op zichzelf wil. Kopen is bijna de enige optie.
Vrijdag hoop ik dan eindelijk internet thuis te krijgen. 3x Is scheepsrecht.
Fijne week gewenst.
Nog 47 dagen te gaan.
@Bloem, haha ja maar niet heel portugal en spanje :dope:… Programma is volgens mij niet super zwaar hoor!! Dus beter:biggrin:
@Filiz, je zal nu waarschijnlijk een lang op reis verzekering krijgen van max 180 dagen…
x
@ filiz, nee hoor, lekker van genieten zolang het goed gaat, toch? nix aan hoor, voor jezelf zorgen… kan nog lang zat!!
@ fransijn, hopelijk gaat het allemaal goed met het internet dit keer en spannend voor je zoon, uit huis en dan meteen kopen!!? zijn er geen jongerenwoningen daar waar jullie wonen?? woningbouw? nou ja, jullie zullen alles al wel bekeken hebben… succes met zoeken!
@ cyn…
ook dat nog!! alsof zo’n snoepreisje niet erg genoeg is, ook nog relaxen!! evil!!
Nou relaxen denk ik niet, maar gewoon lekker in een huurauto beetje rondkarren daar!!!
x
Je moet ook nog genoeg tijd overhouden om leuke dingen te doen toch ![]()
:mad:grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik wacht nog steeds op de directeur:disgust:…zucht…:tear:
ego berichtje dus
@Mk, juist!!
@Viva, ja hoor! Lekker is dat, en jij maar wachten!!:delete:
Je geduld wordt wel op de proef gesteld.
ik wordt er niet goed van, vanochtend vroeg meld hij dat hij zo bij mij komt, nu is het half 2 geweest en heb hem nog steeds niet gezien.
@ cyn… beetje relaxed aan he? manana manana!! beetje de locale gebruiken ervaren enzo
@ viva… nog niet???
:mad:nope
tja… druk bezet man… daarom ben ik zo blij met mn nietszeggende baantje!! ikke hoef niet zo nodig carriere te maken… ik kom zo ook wel waar ik heen wil!!
Goede middag meiden…
Heb een baalmiddag!! De afwasmachine laat het afweten, is druk en ze kunnen donderdag pas komen :frown:. Moet weer met de borstel aan de gang dus, en als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan afwassen.
@Roanna
Ben soms nog wel eens lief ![]()
@Viva
Succes met de directeur … hopelijk brengt hij goed nieuws.
@Bloem
J. krijgt begin juli vakantie maar heb het dan niet rustig. Is topdrukte hier dan, piek van het lammerseizoen, moeten in 1.5 maand 400 dieren aflammeren dus kan de lol op dan. Hebben wel hulp zodat ik er ook eens tussenuit kan als het ff wat rustiger is.
@Toos
Gaat met mij wel hoor, kan een hoop sores aan als het moet. Ben goed getraind zullen we maar zeggen. Heb ook m’n mindere momenten maar dat hoort erbij, jank dan ff en dan gaat het wel weer. Lief trouwens dat je het vraagt.
Nog geen nieuws van de makelaar, duurt zoooooo lang als je ergens op wacht.
@Cyn
Goede vooruitzichten voor jou! Lekker zo’n betaalde vakantie :D!
@Filiz
Leuk Ikea … shop ze!!
@Fransijn’
Zou het dan nu eindelijk gaan lukken met het internet?
Nou directeur is niet geweest, nu is hij tot 17.00 uur in bespreking, morgen heb ik de hele dag cursus…en woensdag heb ik cursus buiten de deur, donderdag en vrijdag ben ik vrij…dus met andere woorden, ik kan nog een week wachten…k*tzooi…
sorry voor mijn egoberichten…heb het gewoon ff gehad…girls