TTT deel 28

:turkey: Cris, heel veel plezier in Turkije! :turkey:

Side is leuk hoor enne maak je niet teveel zorgen over je vriendje, ga gewoon lekker genieten van je eigen welverdiende vakantie!!!

:retard: Wakker… :retard:

Vandaag en woensdag nog werken, en dan Viva España y Portugal… :evil:

Morgen laatste schooldag :biggrin: WOEHOEEEEE kan niet wachten!!

Sorry meiden nog niet alles bijgelezen… ga zo ff eten en dan richting werk!!

x

een hele goede morgen…

ikke sta met mn goede gedrag op…ga naar school…1 les gehad…de leraren daarna zeiden…ahh rteken maar en dan mag je naar huis…tis immers de laatste week…ik vind het prima…nu nog ff verslag maken daarna naar de ikea…:wink:

@cris…heel veel plezier in side…!! maak er een te gekke tijd van!!

@bloem…ik heb op het werk gewoon vrij gekregen…na de zomer mag ik weer gewooon terug gaan…gelukkig

@toos…de tijd van de terug reis is toch best gunstig…!!

@viva…wachten…ik heb er een hekel aan!! succes ermee

@iedereen die moet werken…werkze…!!

oke…ik ga iets doen…doeidoei

Cris: Een Hele Fijne Vakantie!!!

@Toos: heb net gelezen dat de zaterdag show van de toppers niet zo goed was ivm met geluid en zo.
Maar de toppers kijken voor die mensen naar een alternatief.
Hopen dat de show waar jij naar toe gaat weer super verloopt. Alvast heel veel plezier!!!
En aftellen!!! 22 juni schiet nu ook zo op.
Hoorde wel weer dat het nieuwe animatie ook weer weg was. inclusief de oude garde zitten allemaal nu bij de buren.
Maar goed hou me op de hoogte, enne veel plezier met de voorbereidingen enzo!!!

Iedereen een hele fijnen en zonnige dag!
Groetjes jac

@Jac: Schiet zeker op nu. Ben benieuwd hoe dat gaat met dat animatieteam. ADR kennende zullen ze vast wel voor een goeie oplossing zoeken.

Hoop dat vandaag het verlossende telefoontje van de makelaar komt. Dat niks weten is behoorlijk vervelend. Zal blij zijn om straks naar turkije te gaan.

@toos
De vluchttijden ja… vroeg vertrekken is wel veel lekkerder hè!
Enige voordeel dat je wel de laatste dag lekker lang mag blijven.
Ik vind het altijd heel vervelend als je midden in de nacht op je bestemming aankomt, moet je de dag erna eerst eens kijken waar je eigenlijk bent beland.
Afgelopen september kwamen wij ook pas 's nachts aan in AD. Ze waren met ons meegelopen tot aan het zwembad en voor de rest mochten we zelf onze kamer zoeken. We hadden de allerlaatste kamer in het bijgebouw, we hadden het langwerpige zwembadje voor de kamer zeg maar. Wij zoeken in het donker trapje op en trapje af, buggie, kind, handbagage… niet ideaal dus.

@cyn
Je gaat al bijna!!!
Hoelang blijf je daar?

ik heb de prijs gekregen voor cursus Turks bij Wester. €250 voor 24 lessen

morgen gesprek op school. daarna even langs reisbureau en daarna weer naar Amsterdam en darana were naar huis :biggrin:

@ toos… zelf bellen??

@ filiz, das wel prettig idd. gelukkig heb je nu dat gedoe niet meer met ziekenfonds of particulier verzekeren enzo… kan je dus gerust weg gaan…

@ jac en toos… adr… klinkt erg mooi, en ookal is het vorige team weg, ze zullen vast weer een ander goed team hebben

@ cyn, you lucky girl!!

@ weekend, ja zeker plannen! naar blof dus! :biggrin:

Zou mooi zijn als het nog rond komt voor de vakantie.

@MK: Zou inderdaad het liefst heen vroeg vertrekken. Vind laat terug ook niet ideaal, hele dag hangen in het hotel totdat je weg kan en diep in de nacht thuis. Aan de andere kant verloren vertrekdag dan weer ingehaald. We hebben het voordeel dat we ADR inmiddels goed kennen, dus hoeven niet te zoeken.

@ turkijefan… das valt best mee, das een € 10 per les… netjes, maar toch een klap geld in 1x !!

@bloem
Had je nog bij AD gekeken toen je in Turgutreis was?
Het ligt wel heel ver van het busstation af.

@Bloem & Mk: Heb afgelopen donderdag ook zelf gebeld en toen wist hij ook nog niks. Zou afgelopen week of vandaag uitsluitsel zijn. Het zou inderdaad mooi zijn als het voor onze vakantie rond zou zijn. Ik reken nergens op, ga er maar vanuit dat het niks wordt.

@ toos en mk… gewoon altijd naar hetzelfde gaan… :biggrin: probleem opgelost!

@toos
Rond de middag in het hotel aankomen, direkt je kamer krijgen, je spullen uitpakken en direkt aanschuiven bij de lunch.
Op de laatste dag 's morgens de laatste dingen inpakken, rustig je laatste ontbijtje nutigen en dan rond 11.00 uur opgehaald worden.

We weten wel hoe het moet, helaas hebben we het niet voor het zeggen :frowning:

@ mk… nee niet naartoe geweest… was niet zo goed gepland, want ik was het dus wel van plan, maar had honger, werd donker, bijna verdwaalt, aangegaapt… snel wegwezen dus :biggrin:

@ mk ja idd zo hoort het te zijn!! maar helaas… turkije heeft vaak ongunstige vliegtijden… op gc waren de tijd een stuk gunstiger (voor ons en de gasten :biggrin:)

Goed bekeken!