TTT deel 28

Zo. Op de oorlogskleuren na ben ik er weer klaar voor…

Nou goed. Niet dat ik echt ergens op kan reageren, maar toch nog maar ff voor ik naar mn training ga…
Iedereen een nieuwe goede werkweek gewenst.
Beterschap aan de zieken
En zij die net weer terug zijn: JAMMER DAN!!! :lol:

Mooie weer op komst, mss maar eens op de motor naar t werk…
Woensdag dus mn Toets :wacko:!!

Tot vanaaf

@ Bloem: jup, geen VWO meer, maar die baaldag-zondag moet wel overwaaien… Ik heb altijd een instelling van niks op zondag, al was het gisteren wel erg gezellig :D. @ Beps: sucess… leerze en werkze vandaag! @ Roanna: al een beetje bekomen van de schrik? @ allemaal (even duidelijk aangeven, mijn spaties doenhet niet op deze compie): IK GA MORGEN WEGGGGGG!!! Mijn welverdiende vakantie. Tis niet om jullie jaloers te maken, ik zou jullie namelijk zo allemaal mee willen nemen hoor!! Ben laatste tijd chronisch misselijk door slaapgebrek. Vannacht ook weer drie uur geworden door die verjaardagen en was vandaag om 6.46 wakker… KLAARWAKKER!

:turkey: Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side :turkey:

Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Special voor Cris…isttie nog een keertje

MORGEN AL!!!

WHOOPEI!!! Ga morgen vriendinnen ophalen en rijden naar mijn huis, waarvandaan de moeder van een andere vriendin ons naar Schiphol zal vervoeren. Vanavond bij de ouders van mijn vriend eten en slapen, want een vriendin woont naast hem, dus hoef ik morgen later op te staan wanneer ik iedereen ga ophalen.

Ik trek de stoute schoenen wel aan hoor:lol::biggrin:

Heb bijgelezen…was gisteren niet in de mood voor ww…heb nog steeds een katergevoel op mijn werk, ja daar waar ik nu zit…pff…

Heb geen zin om op alles te reageren:ninja:

@ Viva: schandalig :wink: Wil dus nog steeds niet goedkomen op je werk?

Goede morgen allemaal!

@Roanna
Wat een vreselijk bericht van jullie neef. Ook al zie je hem niet vaak het grijpt je toch ff aan. Sterkte!

@Besmile
Veel succes op de controle vandaag. Hopelijk is alles in orde.

@Cris
Ben niet jaloers hoor (of ja … een heeeeeeeeel klein beetje). Je hebt het verdiend.

@Beps
Leer ze weer vandaag!

@Viva
Goede verjaardag gehad en hoe was de kennismaking?

Ha marion, nou de kennismaking is goed verlopen hoor, hele gewone nette mensen, nee ze had slechter kunnen treffen.

cris…nee ik weet nog steeds niets, ik heb echt het land erin hoor, ik zit al 3 weken in onzekerheid hoe en wat, maar dat er een vies spelletje wordt gespeeld dat is zeker…getver…

Roanna…gecondoleerd

Goodmorning all. :biggrin:

@Marion: Zo is dat! Wel lief dat je er ook nog even aan gedacht had.

@Viva: Nou, nee hoor! Ik bedoelde jou er eigenlijk niet mee, maar nu je het zegd, jij kan er ook wat van en dan inderdaad soms mega foto’s. :unibrow: Jou postings zijn altijd bere gezellig en vaak ook voorzien van goede info. Ik zou zeggen, ga zo door! :thumbsup:
Viva, hou je haaks vandaag op je werk hoor. Laat je niet van de wijs brengen.

@Crhris: Oei Cris, bijna he? Heerlijk hoor!

Zo, ga nu ff douchen, want ook voor mij is het weer een gewone werkweek. :finger:

Bloem, … al wakker uit je dromen, je bent zo stil???

directeur komt straks bij mij???:retard::smirk::ninja:

jaja viva… maandag late dienst dus dan mag iemand anders het licht aandoen… heb weer heerlijk geslapen, alleen heb ik weer een beetje raar gedroomd, maar goed, nix ergs ofzo!!

@ cris, je koffer al gepakt?
@ beps, alles klaargezet…?? je bedoelt de koffie :wink:
@ marion, wanneer heeft J. vakantie? krijg jij het dan ook ietsje rustiger enzo?
@ roanna, was je hubbie nog ff langs de dokter geweest of is alles nu weer helemaal ok?
@ viva, snap precies wat je bedoelt met werk, maar er zit nix anders op dan de tandjes op elkaar, lief glimlachen en hopen dat je krijgt wat je verdiend!

ppffff ikke heb het warm! weet echt niet wat ik aanmoet, want strax op het werk is het weer graadje vrieskist… dilemma dilemma… toch maar weer eens een keer wassen denk ik!

owh ja!! nog exact 3 maanden en ik vlieg van amsterdam naar st petersburg!!!

Goeiemorgen dames,
@Cris: Geen school meer en morgen lekker weg. Geniet ervan
@Marion: Hoe is het met jou zelf??
@Viva: Gewoon doorgaan, al valt het niet mee. Succes vandaag

Moet vanmiddag ook weer aan de slag. Nog 7 dagen werken, dan heb ik vakantie

@Viva: Wij gaan vrijdag naar de toppers

@ viva… en?? en??? en??? EN???
wat zei ie??

@ toos, leuke vooruitzichten dus… ikke ga lekker zaterdag naar blof en heb heeeeel het weekend vrij… voor mij dus maar 5 daagjes werken deze week… wat een luxe :retard:

hij is nog niet geweest, ik moet weer wachten…hij komt wel…althans heeft hij gezegd…:confused:

okey we wachten af!!

ikke ga te werk… tot laterrrrrrrrrrr

@Viva: Wens je sterkte met wachten.
@Bloem: In jou geval is 5 dagen werken en dan vrij zeker luxe. Blof is super, wil ook nog een keer.Heb je al plannen voor het weekend???

@viva
De directeur… succes, ik hoop dat het goed nieuws is.

@roanna
Dat is raar als je zo’n bericht in de krant leest en de foto ziet… ook al zag je hem niet veel, het grijpt je toch aan.