TTT deel 28

Hebben onze vluchttijden doorgekregen. Zijn niet zo gunstig. 17.30 heen, 22.45 terug

@Toos: Nou, dat viel wel mee met het gevoel vandaag. :biggrin: Ik heb alleen heel slecht geslapen op die witte wijn, dus zal het misschien morgen moeten bekopen.

Ja wat een bizar verhaal he? Je hoort en ziet dat natuurlijk wel vaker, maar nu betreft het dus je eigen familie. Wel raar hoor!

@ Bloem: Wat zou je nog even willen doen dan, om je energie kwijt te kunnen? :biggrin:

@Linda: Jij ook nog bedankt voor je berichtje. Alles goed met jou?

@ toos… dat valt toch wel mee? igg een keer goed… beetje dezelfde tijden die ikke had
@ roanna… nou ja, doen doen… mn koppie loopt over met feit en fictie, gevoel en reden enz enz… bekende rideltje… denk dat heen en weer gaan het alleen maar lastiger maakt op dit moment!!

owh nog ff en ik zit aan de 3.500 post!! hihi…

He bloem ja, nu je het zegt! We hebben ons allebei op 10-07 aangemeld alleen jij 2 jaar later en bent al veel verder dan ik met de berichtjes. :unibrow:

Heb als een blok geslapen en je snapt t misschien wel, een flinke kater

@ roanna… jeetje hee 2003… toen had ik bijwijze van spreken nog nooit van turkije gehoord!! gaat dit forum al zoooo lang mee :wink:
en tja… ikke post veel te veel, i know, maar er zijn altijd nog mensen die het nog bonter maken dan ikke he…? ikke noem geen namen hoor!!

@Toos: Nou ik had me pilletje ook ingenomen, maar dat helpt niet denk ik, als je alcohol hebt gehad. Althans niet bij mij. :retard: Maargoed, ik haal het zo wel weer in.

Neen geen supertijden he Toos? Maarja, volgens mij gaan wij juist weer zo heel vroeg terug en dat is ook wel een beetje k*t.

@Bloem. Ow Bloem, op die manier. Zo ja. Tis wa he?

zeekkkeerssss

ik geef er toch de voorkeur aan om vroeg heen te gaan en vroeg weer terug te gaan…dan kun je tenminste meteen na het stappen het vliegtuig instappen en is het afscheid allemaal niet zo dubbelop, omdat je nooit zeker weet wanneer je iemand voor het laatst ziet en dus afscheid moet nemen… als je laat gaat, dan mis je altijd wel iemand, waarvan je denkt die nog wel ff te zien of je neemt 3x afscheid van iemand en blijft die maar tegenkomen…
en vroeg aankomen… lekker om 11.00 uur al aan de poolbar met een cocktail ofzo! hhihihihi…

da was em!! nu alweer mn 3.501ste post

Ja maar Bloem ik zat niet al die tijd op Turkijeforum hoor. Ik heb op het Spanjeforum meegekletst, op het Franfrijkforum voor luitjes die werk zochten bij Disney enzo. En ook nog wel eens hier en daar, dus van mij is niet alleen van het Turkijeforum. Dat is echt van de laatste tijd.:wink: Die andere waren meer voor de info en hier is het voor het gezellig kletsen en info.

Wie dan? Oh, ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. ha, ha. :unibrow: Dat zijn megaposters. :smiley:

maar ik post ook niet alleen maar hier hoor!!
foto raden, reisgenoten, rusland, nepal, tibet, azie… i travel the world… maar ja… nergens is het zo druk of gezellig als hiero!!
kan dr nix an doen hoor

Dàt bedoel ik Bloem! :dope:

Meisjes, ik ga bij mezelf het:idea: uitdoen, slaap lekker.
Wens je sterkte toe, Roanna

@Toos: Komt allemaal weer goed Toos. Bedankt in ieder geval. :wink:

Ik trek ook maar aan het touwtje. Even zien of het licht :idea:dan ook uit gaat. Weltrusten allemaal en tot morgen.

slaap zacht, mooie dromen en hopelijk zijn alle katers morgen verdwenen…
droom zoet!!

@Bloem: Ik weet niet wat jij nog gaat doen. Je inspiratie nog op papier (pc) zetten? Doe jij dan even het lampje uit, zodat Bep het weer aan kan doen morgenochtend?

Slaap lekker en droom maar fijn. :wub: Truste.

nee nu gaat er de komende tijd nix op papier… ikke moet meer afstand nemen, dus ga zeker niet een vervolg schrijven op mn turkije roman…
later… ooit eens een keer!!

kan het touwtje niet vinden!!

heb net ff mn mail bijgewerkt… ff heel wat weggegooid… sommige dingen zijn echt leuk om weer te lezen wat ik vorig jaar in turkije en op gran canaria heb geschreven en wat voor mail ik daarvan teruggekregen hebt… hihi…
memories memories…
anyway
nu wel zware luikjes dus truste allemaal
tot morgen…

@ beps, succes!!!

:idea:
De dag kan weer beginnen dames…
Ga eerst hubbie ff de deur uit helpen, alles klaar zetten en dan kom ik terug
Tot straks