@ filiz: werk ze
@ cynnie… ik heb je ingehaald!! :biggrin:
@ filiz: werk ze
@ cynnie… ik heb je ingehaald!! :biggrin:
ikke word er gek van…
de hele tijd hi… chat with me, this is my msn… blablabla…
echt vreselijk!!
al die zielige mannetjes hebben echt nix beters te doen!!
Haha ik krijg de hele tijd:
You’re smile so nice, really you look pretty… you want to be my friend :finger:
x
komt me bekend voor…
italy, duitsland, turkije, america… hellup!!
Haha ik heb ook uit Kosovo, zweden, Italie… hahahaha
Ik heb ook een Ali uit Milaan :dope:
hihi…
tis leuk voor ff, maar daarna denk je echt ???
ach… zo kom je de zondag wel door… ikke moet nog steeds gaan opruimen… kan me maar niet losrukken van mijn eigen gedachten…
@ roanna gecondoleerd
Zo morgen weer naar het ziekenhuis. Deze keer voor controle en hopelijk is alles in orde. Ik merk dat het per dag alweer beter gaat ![]()
@Roanna: Gecondoleerd, wens jou en je familie veel sterkte toe.
@Besmile: Fijn dat het weer wat beter gaat.
@Bep: Succes morgen
@MK: Succes met de laatste loodjes
Gisteren leuke avond gehad, alleen te diep in het samosglaasje gekeken. Vandaag hele dag duf zitten zijn.
zo jullie hebben niet veel gekletst vandaag…prima…hoef ik niet veel bij te lezen
@bvesmile…succes morgen bij de controle…
@beppie…ook namens mij succes morgen
@toos…zo een avonden moeten kunnen toch
als je je maar amuseerd!!
Zo hier is het rustig geweest…geen eens 5 min nodig om bij te lezen… Wel 5 min nodig om op te zoeken waar ik was gebleven :lol:
Niets bijzonder… Morgen dus idd weer aan de studie
Tot morgenochtend
Lieve meisjes. Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes en steun. Nu de details wat duidelijker worden is het ook nog best een beetje bizar verhaal. Je krijgt dan zo’n telefoontje dat A is overleden aan bla, bla, bla en even later hoor ik op de regionale zender een bericht dat er in de haven van Z een dode man is gevonden. In eerste instantie ontdekt door een meisje van 16, die haar vader waarschuwde. Ging ik dus even op het internet kijken bij onze regiokrant, staat er zelfs een foto bij, waar brandweerlieden aan de waterkant over hem heen gebukt staan… En dat was dus onze neef …50 jaar. Eerlijk gezegd, zo’n neef, die je alleen op bruiloften, feesten en begrafenissen tegenkomt, maar toch!! Het val koud op je dak als je dit te horen krijgt.
Maargoed.
@Toos: Oh, ik was gister ook een heel klein bietje maar, in de olie van de zoete witte wijn. :redface: Dus jij niet alleen hoor! :biggrin:
@Bloem: Al klaar met stoffen en zuigen? ![]()
@Bep: Inderdaad, wat een rust vandaag hier he? Echt zo’n rustdag. Jij ook weer veel succes morgen en doe je best. Jij komt er wel! ![]()
te rustig!!
@ roanna, he wat een vervelende manier om alle informatie zo te verkrijgen, en dan meteen op de foto enzo… nee nie leuk
@ beps, heeeeeeel veel succes morgen!!
ik heb eigenlijk 5 minuten gestofzogen en toen had ik het alweer gezien, heb eigenlijk heel de avond mijn verhaal van 100 kantjes weer zitten lezen, klopt toch her en der niet helemaal, maar begint wel te kriebelen om verder te gaan, maar de tijd ontbreekt me echt… dus wie weet… ooit?!
vind het wel kreepy dat de helft wat ik bedacht had, min of meer uitgekomen is… wel in een ander jasje… maar goed…
ga ff verder mn mail bijwerken…
ciao
@roanna: gecondoleerd
@ linda… hoestie bij jou?? koopzondag weer overleefd? heb je nu 7 dagen achterelkaar gewerkt met die pinksteren enzo er ook bij??
@ filiz, hoe was het bij jou op t werk eigenlijk?? hadden ze je gemist?? en heb je strax daarvan vrij of neem je ontslag ofzo?
@bloem: nee ik hoefde vandaag gelukkig niet te werken onze volgende koopzondagen zijn er 2 in september waarvan ik de eerste nog vakantie heb, geen 7 dagen achter elkaar gelukkig was afgelopen woensdag ook vrij is mijn vaste vrije dag vanaf deze week ook de dinsdagmorgen vrij omdat de openingstijden tijden voorlopig verruimd zijn en ik de dinsdagavond werk ipv de ochtend
owh gelukkig dan maar!!
ben je nog aan het rondkijken naar iets anders?? dacht dat je toch laatst elders een sollicitatie had?
ikke voel dat ik naar bed moet, morgen weer gewoon werken, maar ben echt helemaal niet moe en vrees dat ik weer uren ga liggen malen en zagen en woelen…
iemand een nachtmutsje??
@roanna: Wat een bizar verhaal. Vervelend dat het dan ook zo in de krant staat. Had je geen duf hoofd vandaag??
@Bloem: Misschien moetje het vliegend tapijtje weer eens van stal halen, even op en neer