hey dames…
ik kom ook nog ff goede nacht zeggen…dus bij deze…
goedenacht…![]()
hey dames…
ik kom ook nog ff goede nacht zeggen…dus bij deze…
goedenacht…![]()
truste…ikke doe het licht uit…tot morgen
Is er iemand
![]()
:idea: :idea: Goedenmorgen, de lampjes zijn weer aan…
@Mierre: Goed te lezen dat er voor nu rust in de tent is. En nu de schouders eronder… Zal je een PBtje sturen…
@Cris: Zondags :arrow: huiswerk… weet nu wat je bedoelt
@Bloemmie-MK: Lekker geslapen…hier was een kink in de slaaplijn opgetreden…de puberzus had broer meegenomen om te gaan stappen. Maar broer is te jong en dus kon de kroeg/tent niet in waar zij met vrienden heen ging. Hem hier afgezet maar hij had geen sleutel(ff vergeten denk ik) dus wij horen de bel. Geen schaduw voor de deur, dan doe ik niet open in het holst vd nacht…was de sufferd naast de deur gaan zitten…
Zo lekker bakkie. Na de kerk ff mn aantekeningen beginnen en dan een verjaardag
Tot straks
Goedemorgen allemaal!!
Ik ben ook weer op.
Vandaag heb ik ook een verjaardag (twee zelfs). De eerste komt zelf naar mij toe en vanavond gaan we samen naar de andere. Ik ga zometeen een chocolade/wafel/amandel taart maken. Ben benieuwd!
Vandaag genoeg te doen dus =D.
Fijne dag allemaal ![]()
Goedemorgen allemaal.
Hier ben ik.
Ik heb alleen haast geen stem meer, maarja heb je hier verder geen last van. Ik heb gisteravond nog Herto* J*n gewonnen bij het rad van fortuin. :biggrin: Nouja, niks bijzonders dan…, maar ik win eigenlijk nooit wat.
Was wel rustig geweest gisteravond he? Bep, al naar de kerk geweest of moet je nog? Ga je nog toeren vandaag?
Fijne zondag allemaal nog en geniet van deze mooie dag, alhoewel het hier een beetje somber is.
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side ![]()
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
Dat moest nog even ![]()
@ Roanna: hier schijnt het zonnetje volop, ga denk zo in de tuin zitten.
@ Beps: leerze vandaag!
@Roanna: Ben geweest, en nu mn aantekeningen en handout(boekwerk met info die we krijgen waar de belangrijkste dingen in staan) door genomen. Straks verjaardag dus toeren zal weer eens niet lukken.
Dus ik ben ook met een goed uur weg, en dan vanavond ff onspannen, want morgen is het weer STRESSSSSS
Ik moet de was gaan doen… Anders heb ik geen kleding om mee te nemen naar Turkije… Joepie.
Jaja wrijf het er maar lekker in ja… Ik zou de 19de gaan…hopelijk overleef ik al die toetsen, want als ik er dan ook nog uit lig, dan heeft dit avontuur mee echt giga veel gekost…
@Bep: Ja, dat is waar ook dat je nog aantekeningen moest maken. Dus je bent er nog even druk mee… Nee, niet gaan stressen hoor! In ieder geval veel succes ermee. Nouja, het blijft nog even mooi weer dus. Komen vast nog wel dagen dat het wel kan.
He bah, krijg ik net telefoon van familie, dat een neef van ons ( net 50) gister plots is overleden aan aan hartinfarct. Hij was op de boot bezig en ze hebben hem uit water moeten halen, dus was waarschijnlijk daar al niet goed geworden. Nouja de detalis hoor ik vast nog wel, maar het was wel ff schrikken daarnet.
Wanneer ga je nu Beps? En je haalt het wel :D. Je bent al erg ver gekomen en volgens mij ben jij een doorzetster! Bovendien heb je heel veel steun aan je hubbie, dus je gaat ze daar gewoon een poepie laten ruiken!
@ Roanna: wat een naar bericht. Gecondoleerd ![]()
@Roanna: Jemmig he… Wat een toestanden… Sterkte voor jouw familie(jij ook natuurlijk!)
@Cris: Gaan nu 5 Augustus…voor het eerst in het hoog seizoen… Ben benieuwd. Word nog al snel irri birri van die kleine koters…dussehhh waarschijnlijk ook de laatste keer hoogseizoen :lol:
Kom alleen ff snel langs, moet zo aan school verder!!
@Roanna, gecondoleerd!
laters!!
x
@ Beps: ik heb daar ook weleeens last van… Kleine kinderen kunnen ook erg veel herrie maken op een welverdiende rustige vakantie.
Misschien zal het meevallen!
Ik ga nu taart maken, de jarige Johan komt zometeen.
Toedeloeee!
Nou ik ga naar mn vriendin, haar verjaardag vieren…tot vanavond
@cris en beps
Veel plezier!
@roanna
Op dat soort telefoontjes zit je niet te wachten hè, gecondoleerd.
@ roanna, owh schrikken, ook namens mij gecondoleerd en sterkte
@ crissy… je haat zondag, omdat dat de dag voor maandag is en maandag moet je veel huiswerk af hebben… ???.. nu toch niet meer??? je bent klaar!! over 3 mnd moet je pas weer aan het werk. het zit erop meid, 6 jaar vwo… einde!! voorlopig geen huiswerk meer!!
@ beps… jij wel :biggrin: maar snap wat je bedoelt… anders was ik gisteren naar turkije gegaan… zucht… had ik er nu gewoon gezeten… blegh wat een ellende is het toch!
zo… ikke heb heerlijk lang en diep geslapen. was ook echt wakker toen ik wakker was. zal zo hier de kiet een beetje opruimen (lees veel weggooien) en een beetje stoffen (lees met de stofzuiger het ergste wegwerken) dan maar eens kijken hoe laat het is en of ik nog zin heb om de stad in te gaan (nee dus)
ppffff heb echt nergens zin an… moet echt dat turkije uit mn hoofd zetten, want ik word er gek van!!
owh ja…
@ mierre, he wat leuk! nog contact?? hij stond 2 sec later al wel met een ander te dansen, maar goed… hij zag mij niet, dus dan mag het wel he?
t was wel echt een leukerd, niet mijn type, maar wel leuk!
hoihoi…
@roanna…wat een rot nieuws…!! gecondoleerd…
ikke ook maar even snel langs…heb al de hele morgen verslagen zitten type…hoef er nu nog maar 2…begint op te schieten…
dadelijk gaan werken…kom daarna weer evan langs…
doeidoei…xx