@Cris: Het komt heus goed…hij zal niet doen wat jij denkt dat hij wel/niet gaat doen… Maar…stel dat dan maar beter nu dan dat je al getrouwd bent en kids hebt toch??? Maar ik denk het niet hoor… Dussehhh geniet van het mooie weer, en de natuur enzo en dan is hij zo weer thuis…
@besmile
Gelukkig heb je nu de operatie achter de rug, mooi dat het goed is gegaan en dat de pijn meevalt. Ik hoop dat het slapen snel weer beter gaat.
@ crissy maak je niet te druk, eer ie herstelt is van dat bussen naar loret, moet ie alweer terug, heb jij het beter voor mekaar
@ besmile, jeetje he! heftig hoor. gelukkig hebbie niet zo veel pijn, maar ja, hele nachten wakker liggen is natuurlijk helemaal niet leuk!
@ turkije fan, heb de brochure thuis liggen, maar goed dat je het nummer al hebt gevonden, vriendje kan gewoon ff bellen of langsgaan natuurlijk… anders vraag ik mijn vriend leo ff wat het zou kosten? hoelang wil je en wanneer, hoeveel personen? hebbie al een ticket!?
ikke net thuis (ja beps, nu pas) auto terugbrengen naar pa en ma, met de bus naar huis, bus gemist, 40 minuten wachten, naar huis fietsen… eigenlijk nog eten koken, maar heb ik natuurlijk echt geen zin an, had nog lekkere bolletjes liggen… net zo makkelijk!
pffff
denk dat ik mijn dagje bijslapen maar vroeg ga beginnen… zzzzzz
@ Bloem: morgen lekker uitslapen toch? Of heb je zondag geen vrij?
Dipje is niet alleen maar omdat ik bang ben datie daar vreemdgaatofzoo… Tis ook gewoon omdatie weg is. Heb ik altijd als hij ergens iets leuks aan hetdoen is en ik niet… Beetje apart, kan er niets aan doen. Gaat idd wel weer over.
@cris
Hoe moet dat dan straks als jij daar gaat studeren?
@ cris… gaat zeker over als jij het vliegtuig in antalya uitstapt!!
en idd morgen vrij en er staat 1 ding op de planning: SLAPEN!!
@ MK, Hoest met jou?
@bloem
Gaat best wel goed (naar omstandigheden dan).
Ik ben aan het aftellen, ik moet nog 8 dagen werken en dan heb ik eindelijk ‘tijd’ om me met de baby bezig te houden. Ik wil eerst het werk goed afronden en netjes overdragen.
Daarna wil ik alle babykleertjes uitzoeken en wassen. Het hele huis moet nog een grote beurt, de kraamhulp zit straks in alle kasten en dan wil ik wel dat alles schoon en netjes is.
Geen achterstand met de was en het strijkgoed. De nieuwe kamer voor ons kleintje meisje moet nog ontruimd en schoongemaakt worden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gelukkig voel ik me nog redelijk goed, dus ik kan (bijna) de hele wereld nog aan.
beetje nestingsdrang?? alles moet schoon!! hahahaaa…
zal wel lekker zijn als je strax niet meer hoeft te werken, tis allemaal al zwaar genoeg… kun je nog een beetje slapen 's nachts? hoe reageert je andere kleine op de baby in mamma’s buik??
@ MK: nog veel te doen dus. Gelukkig voel je je er fit genoeg voor :D. Ik weet niet hoe het straks moet als ik naar Engeland ga… Willen we liever nog niet aan denken.
@ Beps: nog steeds aan de studie of toch maar wat anders gaandoen?
Studie afgebroken, lekker met hubbie naar de tv aan het kijken. Wel al mn hand-outs in een map gestopt, met aanduiders. Morgen mn aantekeningen uitwerken en dan maandag lekker verder…
@MK: Nog ff, zo benieuwd wat voor nieuw mensje jij gaat krijgen…
Ze weet wel dat er een baby in mama’s buik zit en ik krijg ook af en toe een kusje op mijn buik, maar echt besef dat er straks zomaar een kleintje bijkomt, dat heeft ze echt nog niet.
Dat inslapen geeft soms wat problemen, maar met de nodige kussens hier en daar is het wel te doen. 's Morgens als de wekker gaat, dan lig ik ALTIJD lekker.
Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden hoor, vooral omdat je weet dat het al ‘klaar’ is. Onze dochter is superblond met blauwe ogen, maar mijn mannetje is donker met bruine ogen. Het is dus heel goed mogelijk dat dit een heel ander kindje wordt. Blijft spannend dus.
@ MK: 's ochtends als de wekker gaat ligt iedereen altijd op zn lekkerst ![]()
@cris
Dat is ook zo, maar ik vind het zo frappant dat die enorme buik dan ineens helemaal niet meer in de weg zit en ik niet één extra kussen nodig heb.
:biggrin: komt me bekend voor!!
mijn bedje zit al heel verleidelijk te roepen, maar probeer ook nog ff van mijn vrije avond te genieten…
@ Bloem: zelfde hieroo… Al mag ik niet te laat gaan slapen… Kwam vanochtend pas om 7 uur thuis en heb heeeeeeel slecht geslapen.
Haha,…hier slapen vannacht 2 pubers(die zo af en toe langswaaien en een slaapplaats nodig hebben dan…) maar die zijn nu stappen… En dus nog ff het huis voor ons…:unibrow:
De groeten…
ja… dan zou ik het ook wel weten!! :biggrin:
maareuhm… mijn bedje wint het toch! ga lekker languit, breeduit liggen met alle deken voor mij alleen, een berg kussens her en der (je hoeft echt niet zwanger te zijn om wat extra kussen te gebruiken) en dan lekker slaapie slaap doen… alleen zijn heeft zo zn voordelen :biggrin:
dussss
truste en tot morgen middag zo ergens een keertje… van mij mag het licht uitblijven, ikke ben dr ff niet!!
iyi geceler!!
*Hallo meiden, daar ben ik ook weer. Even jullie verhalen bijgelezen, *
@ MK sterkte met de laatste loodjes, voor mij is het lang geleden, maar ik kan het me nog goed herinneren, vooral die giga buik die constant in de weg zit! Vooral bij de laatste, toen kon ik op het end geeneens meer autorijden, m’n armen waren te kort!
@ Bloemmie, slaap ze lekker, zal aan je denken. Heb ttrouwens net gemsnned met die ene uit de X-bar!
@Chris, fijn dat je examens achter de rug zijn, heerlijk gevoel moet dat zijn? En dat hij nu weg is, ach je moet elkaar wat vertouwen geven, nietwaar?
@ Beps meid, wat ben je stilletjes de laatste tijd, mis je. Zal je binnenkort een x bellen
@Filiz, Viva, Cyn, Jac, iedereen, fijn weekend verder!!
**
Met mij gaat het wel, na de eerste erge dagen gaat nu alles wel weer een beetje. Blijven iig geval voorlopig wel bij elkaar. We zien wel hoe het in de toekomst gaat.
Moeten er aan werken, en alletwee water bij de wijn doen.
**
Kusjes, Mar
Moestje niet eerst betalen als je zelf-gemaakte avatar wou?
Iig, nu niet meer, echt leuk!
Ik ga ook slapen. Slaap lekker allemaal. Morgen een nieuwe dag. Zondag. Zeker niet mijn dag. Ik haat zondag omdat het altijd de dag is die voor maandag komt, en maandag is meestal de dag dat ik heel veel huiswerk af moet hebben.
Weltrusten!!