@ beps… morgen lekker gaan toeren joh! hup aan je huiswerk!!
@Bloem en andere die bekent zijn in Gümbet
weet jij/jullie waar hotel Yildiz in Gümbet is?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
owh sorry!
hihihi
hotel yildiz zit achter de corner bar, in een steegje, ik ken de manager en de kok en zn dochtertje enz enz… heb er zelf 2 nachten geslapen, mega grote kamers, meeeegggaaa groot bed, heerlijk warme douche en dat voor 20 YTL (vriendenprijsje)
dussss zeer geschikt… ligt in een zijstraat van de doorgaande weg langs roxy, smileys, corner bar, iskandil… enz enz
@Bloem
super bedankt
weet je ook wat het normaal per nacht kost?
Yildiz is dus in de buurt van barstreet?
uhm… nee… hihihi…
hahahahaaa sorry
zal thuis eens zoeken maar volgens mij is het hotel op internet wel te vinden, alleen staan er geen prijzen bij
maar het is sowieso niet duur natuurlijk!
jahoor… 3 straatjes, 1 naar beneden, 1 omhoog en dan naar rechts zeg maar…
offeuhmm… 1x rechtdoor, 1x link omhoog…
zal eens een kaartje zoeken
@Bloem
laatste vraag :lol:
hoever is Yildiz ongeveer van Isis hotel en Fuga hotel?
hihii… bloos ikke ken fuga en isis niet, maar volgens mij ligt dat een heeeeel stuk verder van het centrum van gumbet, dus ook van yildiz af
yildiz ligt in een zijstraat van de adnan menderes caddesi
zeg maar de buren van la Maison apart…
kun je ff googlen!!
oke bedankt
ik zal binnenkort aan mn vriend vragen hoever hij van barstreet af zit:wink:
en ik laat jouw info vertalen zodat hij beetje begrijpt waar het ligt. ik denk dat ik naar yildiz op vakantie ga.
tis echt heeeeel dichtbij hoor! minder dan 2 minuutjes lopen!
nou dames, ikke ga lekker weg! tot vanaaaaafff
daar ben ik heel even;
Dinsdag om 8:30 werd ik na de ok ruimte gebracht. Ochtends nog wat lol gehad met de narcose prikkers en daarna was het toch serieus om over te schuiven naar de ok bed. Wat ik mij daar kan van herinneren, dat het daar zo koud was.
Tegen de klok van 15:00 werd ik naar MC gebracht. Mc staat voor Medium care. Het zusje van de IC. Eenmaal daar werd ik verder aan de monitoren gelegd.
Ik ben nu sinds donderdag ochtend thuis en met ups and downs gaat het wel. Het enige wat niet goed gaat is het slapen. Ik lig bijna de hele nachten wakker. HEt is gewoon niet fijn om steeds op je de rug moeten liggen.
Ik ben nu steeds vloeibaar aan het eten( wat nu al mijn neus gaten uitkomt), aangezien met kaken met elastieken op elkaar zitten en ze in de juiste stand te kunnen houden. De elastieken worden per bezoek aan de kaakchirug van strakte veranderd.
De dichte van mij gezicht val op zich wel. Het is alleen blauw bij mijn kin.
@Besmile…goed te zien/lezen dat het allemaal goed gegaan is. Hopelijk gaat het slapen uiteindelijk goed.
Blauw trekt weg heus… Goede genezing en veel pijnvrije tijden/dagen
kan me voorstellen dat het vloeibaar eten je neus uit komt. die plauwe plek gaan inderdaad wel weg.
@Bloem
je bent al weg, maar ik heb het telefoonnummer gevonden dus als je nog informatie voor me zocht weet je dat ik het telefoonnummer niet meer hoef ![]()
ik ben op zich pijn vrij, maar doordat ik hoog moet liggen dan komt mijn rug opspelen.
@Besmile: Gelukkig dat het meevalt(de pijn dan) Mn schoonzus had dat wel nl. Vandaar mijn idee dat jij het ook zou hebben…(erg he, die menselijke brein die maar aanneemt!) Hoog liggen zou ook mijn ding niet zijn, sterkte ermee…
wat is er veel gekletst vandaag!!
@besmile…sterkte ermee…gelukkig dat het wel al beter gaat!!
sorry rest alweer vergeten…van huiswerk is weer niks gekomen…er kwam namelijk een vriendin binnen lopen…en ik was vergeten dat ik moest gaan dansen…duss…
nu weer weg…dan maar morgen ![]()
fijne avond allemaal en tot morgen
@ Besmile: gelukkig gaat het een beetje!! Veel beterschap komende dagen.
Beps dr werk… Bloem dr werk… Viva dr drukke weekend… Roanna die ook iets gaat doen?
Heb het bijgelezen… success en veel plezier allemaal!
Ik ben helemaal brak, gisteren gala gehad, daarna doorgefeest en hele stad doorgelopen. Tis toch debiel dat een mens van vrijdag op zaterdagnacht niet om 5 uur 's ochtends normaal naar huis kan? In ROTTERDAM. Alles begint pas rond half 7 te rijden… Naja, uiteindelijk 7 uur thuisgekomen, helemaal doodop. Bij vriendje thuis geslapen, (hij was er alleen niet), helemaal alleen in een heel groot bed. Hij is gisterenavond op vakantie gegaan. Denk dat hij nu ongeveer uit de bus komt (na meer dan 20 uur).
Voel me verder een beetje blegh… Heb last van een dipje.