TTT deel 28

Ikke moet gewoon in huis klunzen anders gaat het hier allemaal vanzelf rondlopen!!!

Lees mee, snap het, enzo…mag op nieuwe werk ook niet online…helaas…

jammer bloem,oke genoeg daarover…maar op internet kan je toch gewoon een spelletje doen, die hoef je niet de downloaden hoor.

Nou, ik zal jullie niet vervelen met wat ik allemaal gedaan heb, maar wel dat ik nu helemaal KLAAR ben. :stuck_out_tongue: En ik doe ook niks meer.

Ga me zo ff bietje wassen , kleden , wachten op manneke en dan ff een paar uurtjes naar de achterhoek voor een verjaardag en vanavond dus lekker weer eens ouderwets swingen. :unibrow:

Beps net zolang wachten tot het weer wegloopt, zal heus wel loslopen toch…tegen de tijd dat de blijft plakken, dan moet je in actie komen.

gezwellie Roanna, heerlijk uit je bol…doet een mens goed…doe ik donderdag gaan we naar de toppers, helemaal te gek…stelletje idioten zijn het…ga voor het eerst heb wel alle dvd’s en dat vind ik al gaaf, dus ben reuze benieuwd.

donderdagavond toppers
vrijdagavond verjaardag
zaterdagavond bruiloft

ooooo volgende week zondag kan ik niet meer op of neer…vermoeiend allemaal

@ roanna: KLAAR!! lekker gevoel he?
@ viva… sommige site’s zijn nog steeds geblokkeerd
@ beps… owh! hoeveel uur werk je? ik mis je nu al!!

we zijn bijna weer op de helft meiden…dit deel duurt langer dan normaal hoe komt dat???

@Bloemmie: Ik ga 24 uur werken, en ik hoop dat dit zo veel mogelijk in hele dagen gaat komen… Nog 3 weken als ik de opleiding ga afmaken…

@Bloem: Inderdaad een heel voldaan gevoel als je klaar bent. :unibrow: Kan het er weer even tegen.

Voor de geintresseerden, hier gaan wij dus vanaaf met een hele groep naar toe: www.marihati.nl en dan even op agenda drukken. Oke, je moet er van houden, maar alleen al met de hele meute daarheen is al gein.

Lekker Indische catering aanwezig, dus dat gaat weer helemaal goed komen vanavond.

@Viva: Toppers ook welleuk lijkt me. Ben zelf niet zo’n fan van ze, maar zou alleen al willen gaan om het spektakel er om heen.

owh pfff… gelukkig!! heb ff een flinke dosis beps nodig voor de maanden die daarna volgen :wink:

@ viva… we missen de nachtploeg een beetje… overdag gaat het niet zo hard

ja… kan er ook nog wel bij… krijg me toch ineens een schreeuwdende hoofdpijn!! LOL

tot hoe laat moet je bloem???

ja Jill, die zit lekker in Alanya, die weet de avond altijd wel vol te l*llen

Ik ga stoppen moet nog het een en ander doen…meiden fijne avond…doei

@ viva, fijne avond en goede verjaardag
ikke moet tot 5, weer heen en weer vliegen, koken enz enz… zal blij zijn als ik vanaaf lekker thuis ben!!

Nog ruim een uurtje, Bloemmie, dan ist weekend…maar volgend weekend…!!!

nog 2 zo ongeveer en idd!! volgend weekend!! zin an!!

Goede middag!
Even een bakkie, een pafje en bijlezen.
Vanmorgen zwager en kids gezien. Fijn gesprek gehad en er komen nu steeds meer positieve berichten van schoonzus. Vandaag heeft ze voor het eerst even met de kinderen gesproken. Was ff heftig, heb het daar heel moeilijk mee, de gedachte dat het weken gaat duren voordat die kleintjes bij mama op bezoek kunnen. Maar moet zeggen dat de meiden het nu erg goed doen.

@Bloem
Je was niet de enige die vanmorgen aan de slag moest. Was om 7.30 ook al hard aan het werk. Vanavond moeten we ook weer tot ongeveer 22.00 uur. PFFFFFFFFFFFFFFFFF … en dan lekker banken. Can’t wait.

@Cyn
Er zijn een paar dames hier die wel met je hadden willen ruilen, of niet Bloffers?

@Filiz
Nog ff leren en dan alleen nog maar genieten.

@Toos
Succes met de boodschappen en een superfeest vanavond!

@Roanna
Ramen klaar!! Kijkt helemaal super zeker, die glimmende ramen in die nieuwe kozijnen. Balkondeur zit er hier ook in, kijkt mooi. Weer een klein stukje van de renovatie klaar.
Veel plezier vanavond! Gooi die heupen maar lekker los.

@Viva
Wordt lachen dus vanavond! Komt er geen tolk mee ;)?

@Marion: Las net van J!!! KLasse hoor, wil je hem ook van mij toejuichen… graag!!! Bij het idee van de meiden en hun mams krijg ook ik de koude kippedinges op mn lijf,… Blijf aan haar denken…

Kom geen steek verder. Had ook nog mn aantekeningen willen uitwerken, gelukkig ook nog morgen kans