Ach Blumke toch! Zo’n vaart zal het toch niet lopen dat je niks meer goed doet? Iedereen heeft dat weleens toch? Toch niet hierdoor he? :wub:
balen bloem…zo een dip moment…hopelijk ben je er snel overheen…(K)
en niks goed doen…? dat bestaat niet!!
Goede avond allemaal!
Hier spreekt even een supertrotse moeder :redface::D:redface:![]()
Hadden vandaag de afsluiting van het voetbalseizoen. Wordt voor de jeugdteams gehouden in de vorm van clubrecords. Met je team leg je een parcours af, je moet onder andere de bal hoog houden, penalties nemen, slalommen met de bal, sprinten enzv. Uit alle teams wordt de beste gekozen en die wordt de sportman van het jaar.
En … J. is de sportman 2007 van zijn team.
Wist wel dat hij 2 keer als hoogste geeindigd was, en dat hij de andere onderdelen ook niet slecht gedaan had, maar had niet verwacht dat hij zou winnen. Was zooooooooo mooi, hij was helemaal ontdaan toen hij de beker moest gaan halen en dat iedereen voor hem klapte en zijn naam riep.
@Bloem
Keuzes maken … soms maak je de goede en helaas ook soms de verkeerde. Maar ook daar leer je weer van. En uiteindelijk komt alles goed!!!
@Filiz
Succes met leren vanavond!!! En over keuzes gesproken, je hebt een goede gemaakt. Askim is vast en zeker erg blij met zijn nieuwe schoenen ![]()
@Bloem
Kop op meissie … tuurlijk doe jij wel iets goed!!!
@marion…wat super voor J!!! wens hem maar proficiat van deze tante ![]()
@Marion: Oh meid, wat een leuk nieuws na al die narigheid van van de week. Gefeliciteerd met J. Goed van 'm zeg!
Dit zal jou ook even goed doen.
@Feliz: Ja ook namens mij veel succes met leren
en de rest.
@Filiz
Zal ik doen ![]()
@Roanna
Klopt, kon idd wel een oppepper gebruiken. Al moest ik wel een keer flink slikken toen ik hem zo zag staan met zijn stralende rode, bezwete koppie. Nog een beetje emo zullen we maar zeggen.
nou dames…ik ga afsluiten…
morgen is het weer vroeg dag…of niet natuurlijk ![]()
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
@ marion!! wow, die J. is echt goed bezig zeg! lijkt alsof hij zijn energie goed kwijt kan in de sport… en mama maar glimmen van de trots
dank jullie meiden… familie he? nou ja, zoals gezegd, tis allemaal uitgesproken, maar toch hou je ff zo’n naar gevoel… huilerig enzo… nou ja, gaat idd wel weer over…
hebben jullie nog wilde weekendplannen??
@ filiz, truste!!
owh ja, ikke ging ook he? morgen om 7 uur weer de wekker… mmm… misschien ff een paar keer snoozen… hoef mn haren niet te wassen… scheelt zo weer een kwartier!
Hele wilde plannen Bloem.:lol: Eerst weer even poetsen hier thuis, (mag nu eindelijk die nieuwe ramen wassen) s’middags even naar een verjaardag en morgenavond weer met een hele meute naar een Indische avond, lekker swingen. Dussss superspannend :hihi: maar nie heus! En jij dan?
Viva, echt iets voor jou en je man met countryband. :biggrin:
Nou weltrusten dan dames. Wie doet vanavond het lichtje uit? Ikke nie hoor! :biggrin: Moet nog even wat doen.
@ roanna… altijd nog wilder dan mijn plannen!! werken, eten… joggingsbroek aan en voor me uitzwijmelen met de lp op schoot :wub:
barst van de verhalen dus wie weet!!
bij mij gaat het licht wel uit, al wordt het nooit echt donker
dus ikke zeg nu echt: truste en allemaal een prettig weekend!!
Truste meiden … sweet dreams!!!
Bloemmie, tranen gedroogd???
Roanna, heerlijk weer schone ramen
Marion…Gaaf voor J. van harte
Filiz…2 paar schoenen 1 voor door de weeks, die van jou voor de zondag
Beps…have fun bij zussie…hoofdje leeg maken
En Ikke doe voor vanavond het lichtje hier uit…
oogjes dicht en snaveltjes toe slaaaaaaaaaap lekker…
zaterdagmorgen… en wie doet het licht weer aan…??
juist Bloemmie moet gewoon werken!!
tot strakkies
ikke ben jaloers!!
jullie liggen natuurlijk allemaal nog lekker in jullie nestje te meuren of aan het voorbereiden voor allemaal leuke weekend-dingetjes…
zucht! morgen is het mijn dag! owh, beetje opruimen, misschien wat afstoffen en lekker helemaal nix nix nix nix doen!! kijk er nu al naaruit!
Morre Bloem. :biggrin:
Spannende plannen allemaal Bloem :unibrow: En voor vandaag werkse hoor! Ik kom zo af en toen ook wel ff gluren dus …
ja gezelly!!
hoe meer zielen hoe meer vreugd…
ik vind het maar rustig de laatste tijd… of ligt dat aan mij??
:drugged: Zo ben ook wakker… Slecht geslapen, Blöf trad op in Alkmaar, en dat kan ik dus vanuit mijn kamer letterlijk verstaan… En ik ben niet zo’n liefhebber van Blöf, dus echt leuk vond ik het niet!!
Vandaag lekker vrij, misschien straks even de stad in… Weet het niet…
Elke keer als ik vrij ben dan wil ik niks doen… Ik wil namelijk maar 1 ding: Dat vliegtuig in en naar Askim :wub:
Maar ja…
x