TTT deel 28

goede morgen…!!

hier schijnt het zonnetje lkkr…!!

iedereen een fijne dag…ik ga een stukje wandelen met mamz…daarna ff samen boodschappen doen…en dan…tja dan ligt er weer school werk te w88…
vanavond naar de kerk met de jonkheid…daarna den aflaten…
echt een spannend weeken heb ik dus ook niet…

totm later…xx

@ cyn… maar ja…
@ filiz… klinkt toch allemaal best leuk!

maar ja…

het kan niet, het kan niet, het kan niet…

x

kan niet… moet je zorgen dat het wel kan…
hihihi… of juist allemaal leuke dingen doen, zodat je je zinnen wat kunt verzetten!

:mad::mad:denk toch dat ik straks maar naar de stad ga… Ben nu weer ff bezig aan schoolopdrachten…

x

ben je niet aan het werk dan??

Ikke is er wel, heb zonnebril laten aanmeten(op sterkte) boodschapjes gedaan, nu ontbijt
Meld me straks weer oke

Goeiemorgen,
@marion: feliciteer J van mij**, geweldig!!!** Jullie natuurlijk ook
gefeliciteerd met zo’n kanjer.
@Bloem: Gaat het weer?? Werk ze vandaag

Ben het weekend vrij. Vieren vandaag allebei onze verjaardagen, straks boodschappen doen.

Goedemorgen ook de rest.

Even koffiepauze en dan weer verder. Alleen de benedenramen en deuren nog. Pffffffff boeiend.:unibrow:

Nouja Cynthia :paranoid: Wakker liggen van de muziek van Blof? Dat zou een zegen moeten zijn. Hi, hi, hi… Ja toch Bloem?

@Bep: Heb ik ook zo’n bril. Kun je straks in Kusa alles nòg beter zien. :stuck_out_tongue:

@Filiz: Ja, lekker naar de stad gaan. Is ook mijn hobby, maar helaas vandaag geen tijd. Miss morgen, koopzondag.

@Roanna: Sop ze vandaag

@ toos, ehj… gefelicidingest dan! leuke verjaarDAG!!

@ roanna,hoppeuh hoppeuh hoppeuh… lekker soppuh!
morgen hier ook koopzondag, ga maar eens informeren naar schoenen en een backpack, eens kijken of er wat bij zit, beetje orienterend rondsnuffelen enzo… wordt mooi weer he?

@ beps… en… kun je weer zien?

@Toos: Gaat lukken! Jij ook een hele fijne dag met al je verjaardagen. Je treft het, je kunt de boel mooi buiten zetten met dit weer. :wink: Geniet ervan.

Ben weer weg, iedereen een fijne dag/weekend.

Komt helemaal goed. Manlief was in mei jarig, ik in juni en in turkije. Dus vandaar nu allebei tegelijk.

:p@Bloem, nope… ben lekker vrij!!

Zit op msn met een jongen uit mijn hotel… (hij was ook in x-bar) en hij is zoo schattig!:stuck_out_tongue:

wie?

Hij was toen onze laatste avond (woensdag) met 2 franse ******* en nog een jongen in de x-bar… Hij droeg een zwart overhemd en een spijkerbroek :unibrow:

owh… die! ik weet al wie je bedoelt ja…
hihi… tis allemaal wat met die turkse mannen he?

zucht zwijmel zucht
heb weer wat nieuws ontdekt… tagged… de soort internationale hyves ofzo… cok guzel!

@Bloem: Die had ik inderdaad gister ook van jou ontvangen. Nu heb ik er zo’n zeven in de wacht staan, omdat ik niet precies wist wat het was. Ik heb ze even in mijn postbus gezet, maar van de week zal ik ze even activeren. Grappig wel!

Heb je het nog een bietje druk daar?