TTT deel 28

tja… keuzes he? :wink:

tsja altijd keuzes maken!! Blijft moeilijk!!! Als Askim nou gewoon Turkije uit kan… dan gaat hij gewoon mee naar Thailand haha…:lol:

hihi… nee joh! lekker alleen naar thailand en askimmetje bezoeken in turkije… je moet toch een excuus houden om naar turkije te gaan :wink: land is nix aan, maar die askim he? :biggrin:

zeggeuhm… je wilt niet dat ik je inhaal he? :wink:
tot hoe laat moet je? ikke tot 8… bleugh!

owh ja trouwens…
ikke ga wel eerst naar thailand… kijken of het wel wat is allemaal

trouwens, beste periode om naar thailand te gaan is igg NIET tussen mei en oktober… dussss…

Ikke nu thuis over 5 min weer weg, naar zussie
Tot morgen

@ beps… missed u 2day!
hoe ging ie? lekker weekend? maandag weer toetsen??

tja keuzes maken…het hoort erbij he :wink: maar het zou saai zijn als alle keuzes voor je gemaakt werden!!

@viva…veel plezier op op de verjaardag

@beps…jij veel plezier bij je zus

@bloem…nog een uurtje…!! heb je morgen vrij…?

@cyn…als askim in het leger zit kan je toch lkkr naar thailand…

ik wilde vanmiddag eigelijk huiswerk gaan maken…maar ben in plaats daarvan toch maar de stad ingegaan met een vriendin…:smiley:
leuke teenslippers gekocht…een jurkje…fotolijstjes voor in turkije…en alvast een verjaardagscadeau voor askim…
super blij overal mee…
1 nadeel…ik moet vanaaf toch echt aan mn huiswerk…:frowning:

@ filiz… keuzes keuzes… hihih… de stad in en toch nog moeten studeren…
ikke moet morgen ook weer heel de dag :retard:
is een beetje te veel van het goeie geweest deze week, zondag teruggekomen en dan meteen 48 uur werken… oeps!!
nou ja, eigen keuze he? :wink:

even een vraag…

stel…je zegt tegen mij…ik zou graag schoenen willen hebben…en ik zeg…ja doei…die koop je maar lkkr zelf…

vervolgenskrijg je een smsje van me dat ik zeg dat ik in de stad ben en dat er veel leuken schoenen zijn…

je stuurt terug> ja ik ben ook in de stad geweest…mar hier zij niet zo veel leuke…ik ga van de week naar een andere stad om daar schoenen te kopen…

dan stuur ik weer naar jou…ach joh…laat dat schoenen kopen maar…

wat zou je denken…?

dat ik een vriendin heb, die wel meedenkt dat ik schoenen wil hebben, maar niet de moeite wil nemen om samen te gaan…
of ik begrijp em verkeerd…
hoe dan ook… heb nix met schoenen, altijd een drama, maar dat hebben we al eens een keer meer dan uitgebreid behandelt :wink:

nee…zo bedoel ik het niet…

stel ik ben bij jou en je vraagt of ik schoenen voor jou wil kopen…ik zeg nee…

maar later ben ik in de stad en zeg dat ik leuke schoenen heb gezien…

jij zegt…ahh ik ben ook in de stad geweest maar niks gevonden…ik ga volgende week weer en dan koop ik dan schoenen…

en ik zeg…nee koop maar geen schoenen (je hebt echter aan mij gevraagd of ik schoenen wil kopen)

…??? wat zou je denken

dat die persoon toch liever zelf schoenen koopt ipv een ander dit te laten doen (sowieso!! wie koopt er nou schoenen voor een ander… maar goed!)

oke jij woont in turkije en heb me echt gevraagd of ik schoenen wil kopen…hier in nl…omdat de echte in turkije duurder zijn

misschien heeft die persoon zelf leukere gezien, of zich bedacht dat ze toch geen nieuwe schoenen nodig heeft, of jou niet wilt belasten met het kopen van schoenen…

of dat die persoon bang is dat ie strax geen geld heeft om je terug te betalen…

hey meissies…
tot later weer!!

truste alvast

hmm…het gaat dus om mn vriend…
hij heeft me 3 dagen gek gemaakt over schoenen…ik nee gezegd met de gedachten…dan koop ik die voor zn verjaardag en is het teminste nog een verrassing…
ik weet welke smaak ie heeft en zn schoenmaat…

ik dus vandaag de stad in/./en zag gewoon leuke schoenen staan…niet te duur…dus ik d8…die neem ik alvast mee…
ik dus vervolgens gesmst…dat we hier erge leuke schoenen hebben…hij stuurt terug…ja ik ben in manavgat geweest…hier is niet veel…maar als ik in alanya ben koop ik er daar…
stuur ik dus vervolgens…ach laat die schoenen kopen nu maar…

dacht toch wel dat ie slim genoeg was om het kwartje te laten vallen…>ahh ze heeft miss toch al schoenen gekocht…

of zit ik er nu naast…?

@filiz
Mannen en een hint opvangen…
En anders heeft hij gewoon 2 paar nieuwe schoenen, dat is toch niet zo heel erg? Waarschijnlijk zijn ze niet precies hetzelfde.

:)…daar heb je gelijk in mk…thanx…

owh wat zijn jullie braaf geweest vanavond!!

@ filiz, tja… of het is een verassing (en dan heeft ie er misschien strax 2)of je bent nu duidelijk dat je gekocht hebt!
tis een lief gebaar van je… dus wat maakt het uit!!

ikzelf duik maar mn bedje in… kan ik ook nix zeggen of doen… alles wat ik zeg/ doe is toch nie goed… vreselijk drama gehad vanaaf… nu is het wel ok, alles uitgesproken, maar je houdt dan zo’n huiligerig emotioneel gevoel… heb echt het gevoel dat ik alles verkeerd doe…
ben echt toe aan een vrije dag…!! zucht…nog 1 dagje

truste allemaal