TTT deel 28

En die vlinders zitten ver weg in Turkey zeker?

Tuurlijk!

Werk je met verstandelijk gehandicapten?

die meiden waren zo lief!! hihihhii…

en mk, ja… off course… al loopt er hier ook zo’n mission impossible rond, probeer daar maar niet te veel mee te praten/ kletsen/ flirten, want dan wordt het helemaal een grote puinhoop…
vind het wel apart dat ik ineens allemaal potentiele serial lovers tegenkom…

waarom maak je het je voor jezelf zo verschrikkelijk moeilijk bloem, doe wat je hart je ingeeft…je weet het voor jezelf heus wel het beste, dat hoeft niemand je te vertellen…(ook dat kleine meisje niet)

Bloem niet wanhopig worden, dat is wel het laatste wat je moet doen, vergelijk het met lijnen…overal waar je dan kijkt zie je eten…en hoe meer je kijkt hoe verleidelijker het wordt…tot je op een gegeven moment toch wat in je mond stopt…en een spijt dat je dan hebt achteraf…dan was hetgene wat je dan gepakt hebt helemaal niet waard…om vervolgens de hele dag te balen.

mwah… zit wat in…
en ik weet helemaal niet wat ik wil… ik wil alles tegelijk en ben zo ongeduldig als maar zijn kan…

heb idd iets verkeerds in mijn mond gestopt… spijt niet, maar nu weet ik weer hoe heerlijk het kan zijn… en verlang je naar meer…

mmwhaa ja bloem dan moet je een keuze maken meid

heb ik al gedaan… sta er alleen nog niet helemaal met hart en ziel achter, weet dat het beter is zo, maar moet nog ff overeenstemming vinden met mijn eigen keuzes… komt wel
maar als je dan iets ziet… besef je wat had kunnen zijn als je een andere keuze zou maken…
komt wel goed… ooit… ergens…

Tuurlijk Bloem, alles komt altijd goed, alleen ja…soms moet je even doorbijten

idd…
zou het liefste thuis in mijn dekentje liggen en mezelf eens goed onder handen nemen, beetje soulsearchen,… maar helaas…DRUK!!

Meiden ik ga afsluiten, moet nog het een en ander doen…verjaardag vanavond…ik spreek jullie …doei

@ viva, doei doei, prettig weekend!!

Ben ff plannen aan het maken voor volgend jaar… Zucht…

Thailand of Turkije, of toch Thailand, of toch Turkije… Of allebei?? :lol: Haha weet het echt niet!!

x

duh!! allebei natuurlijk!!
je komt me toch wel opzoeken hey?

Haha wie weet!! Ik wil gewoon 15 dagen een rondreis door Thailand maken… Maar ik wil ook weer 3 weken naar Turkije…

Moeilijk!! Maar>> Askim in dienst> ik naar Thailand??? :hihi::biggrin:

ja… als je het moet doen, dan moet je het dan doen…
maar ja… het turkse leger… wanneer moet ie? kan zo maar weer veranderen… weet van 3 jongens die nov in dienst moesten en die waren er toch gewoon weer… maar goed…

lekker naar thailand gaan en dan mij nog ff een x-tje op komen zoeken als ik eenmaal in gumbetitis zit!

Tsja hij zegt zelf in Maart of april… maar ja wie weet wordt het wel juli of oktober… Geen idee!!!

x

ikke zou het dan heel rustig ff afwachten!!
je weet het nooit met die turken en misschien gaan je ouders ook weer naar turkije en mag je weer lekker met hen mee… zoiets laat je toch niet lopen??

ikke weet het al hoor!
zodra ik terug ben, lekker naar turkije om daar bij te komen enzo… en wie weet blijf ik dan wel ff plakken…

Het lijkt me ook zo geweldig om daar heen te gaan, en gewoon niet meer terug te gaan!!! Maar ja heb het hier op mijn werk gewoon super goed, en super naar mijn zin!!

x