Bloem je krijgt er zin in he meisje…lekkere vooruitzichten hoor, alleen het hakt er wel in he al de aanbetalingen
Marion ik denk aan je
Mierre sterkte meid
Beps…hou je hoofd koel…
Roanna zeker aan de sop
Ik mis Toos , Toos waar ben je (zal wel werken denk ik)
@ viva… mhamw… valt wel mee hoor. aanbetaling is maar 15%, de rest zal de grootste hap zijn… maar ik werk niet voor nix 48 uur in de week om alles bij elkaar te sprokkelen…
ikke moet nu nog 30 uur overwerken en dan heb ik mijn 8 weken betaalde vakantie bijelkaar
ik hoop trouwens dat alles nu een beetje tot rust komt bij jullie… rust in de tent! is wel nodig denk ik
nou ikke ga werken
ciao ciao!!
@Bloem, ja dat is wel zo, maar ik moet 3 kantjes vol schrijven!! Weet niet of ik dat ga redden!
Daarna moet ik ook nog een verslag maken over seksuele intimidatie en geweld op de werkvloer… Nou daar heb ik dus totaal geen last van… Dus heb geen idee hoe ik dat moet oplossen!!
x
:biggrin: stel je voor dat je… uhm… een zinderend lekkere collega hebt… of… voor een turks reisburo werkt…
dan vliegen de vonken er vast vanaf ![]()
@cyn
Je kan natuurlijk aan Bloem vragen of zij dat verslag voor je wil schrijven. Bloem heeft ergens vast nog wel een verhaaltje in haar hoofd zitten (of ze verzint hem terplekke). Goed cijfer gegarandeerd!!
zo werk heeft weer eens van zich laten horen en ja hoor ik mag weer werken!!!
Oke ik heb zelf gezegd dat ik wel wil.
Maar goed ik moet ook eens nee leren zeggen. Dit is mijn 3de extra dienst al.
Nou goed ben ik volgende week vrijdag wel lekker vrij!
Iedereen een fijne dag. Weet niet of ik straks nog een keer kom kijken.
Moet straks naar de kapper, nieuw kleurtje en knippen. Weet niet wat ik ga doen laat ik helemaal aan de kapper over!
En daarna mijn neefjes ophalen en lekker lantevanteren met hun.
Vind ik echt super!!
Groetjes jac
@Bloem, haha maar mijn fantasie is over het algemeen nog niet zo vergevorderd!! Het verslag over assertief reageren is nog geen eens af… Heb nu bijna 1 kantje… haha… Denk dat ik er nog maar een ander stuk bij verzin over emoties tonen ofzo…
x
Zou iemand het verslag over assertief reageren vandaag voor mij willen lezen, en me dan laten weten hoe het overkomt?
Hoi allemaal,
Heb weer even snel bijgelezen en ben weer een beetje op de hoogte van alles. Ik zal proberen een kort verslagje te maken van mijn werkvakantie afgelopen week.
Om te beginnen was het gewoon ontzettend leuk! De meiden (45 4n 47, maar met het verstand van een 5 en 9 jarige) hebben zich voorbeeldig gedragen en hadden de tijd van hun leven in Marmaris. We hebben gedaan waar zij zin in hadden, dus dagje strand, dagje markt, boottocht gemaakt, bij zwembad gezeten, gewoon lekker relaxen in huis of op balkonnetje, terasjes gepikt, shoppen en 's avonds Feessie gevierd in een bar bij het strand. De mensen die daar werken waren werkelijk fantastisch met de meiden. Ze werden overal bij betrokken en genoten daar zichtbaar van. Een van de dames is gek op mooie mannen( wie niet haha) en heeft dus haar hart kunnen ophalen daar…! Moest haar wel goed in de gaten houden, maar ze heeft genoten. Ook de terugreis ging heel vlotjes en dinsdag kwamen ze dan ook moe maar voldaan weer thuis! Ikzelf heb er ookecht van genoten, zou het zo weer doen, dus wie weet volgend jaar wel weer.
En we hebben daar natuurlijk bezoek gehad van Mar en Bloem, ook dat was uiteraard heel erg leuk. Nog bedankt meiden voor de gezellige en voor mij speciale uurtjes! Luvjoe heel erg veel!!
Zoals jullie hebben kunnen lezen hier zit MarMiere in een zware dip en heeft t erg moeilijk. De insiders weten wel waarom het gaat. Ik steun haar waar ik kan en heb samen met haar veel verdriet om alles. Fijn als jullie haar zo steunen en meeleven met alles! Jullie zijn echt geweldig.
Nou meiden, ik wens iedereen alvast een mooi weekend toe. Ik moet 's morgens werken en ga zondagmiddag met dochter en manlief naar Beverwijk. Dochter wil graag schoenen kopen die daar veel goedkoper zijn, dus een mooi excuus om te gaan haha.
Dikke hug voor allemaal
@ cyn… tuurlijk laa maar komen
@ mk… hihi… als ik nu zelf niet in de knoop zou zitten zou ik idd zo een leuk verhaaltje over het werk eruit schudden
@ crazy right back at joe
zit dus weer een beetje in de knoop… dat krijg je als je ineens iemand die je graag ziet mega groot op je scherm krijgt (tagged…)
anyway… zucht :wub: tis toch lastig, die vlinders allemaal enzo!
Ga jullie helaas alweer verlaten. Ga eerst schoonmaken, daarna gymles geven en dan naar m’n kids.
Dochter werkt weer half, zoon zit nog thuis met z’n been. Dit is nog afwachten hoe het zal verlopen. Nu 3x therapie in de week. Hij dacht zelf al wel dat hij vooruitgang voelde.
Hij is ondertussen bezig met huizen kijken, omdat hij graag iets wil kopen.
Fijn weekend allemaal en tot maandag.
nog maar 50:wub:
@ fransijn! oew das spannend! wordt het zijn 1e koophuis? daar moet mamma maar eventjes mee helpen dan! prettig weekend vast
zo ik ben weer terug uit school…nog 3 daagjes en dan klaar voor dit schooljaar:D
@bloem…krijg zelf goede zin als ik jou berichtje lees!!
@viva…wat een gedoe met dat werk…sterkte ermee
@crazy…klinkt idd als een leuke vakantie…!! super dat je het zo naar je zin hebt gehad…
@fransijn…wat fijn dat je dochter alweer half aan het werken is…nu je zoon nog helemaal op de ‘been’ ![]()
Kom even langs, niet bijgelezen. Heb het druk gehad met huis poetsen en werken
@Franslijn: Heb een heeeeeeeeeellllll leuk huisje te koop in de buurt van nijmegen.
Gister toch maar even de makelaar gebeld en hij wist nog niks. Vandaag of maandag hoor ik meer .
zucht
er komt echt nix uit mijn handen…
zit de hele tijd… wie zegt u? en uw naam nog een keer? kunt u uw vraag herhalen…? komt echt nix door hiero… vreselijk!
zuchtzuchtzuchtzucht!!
Ben weer weg, voor degene die nog aan t werk zijn, werk ze en anders een fijne middag/avond/weekend
@Miere: veel sterkte
@Marion: Hoop dat het wat beter gaat, wens je in ieder geval sterkte
@Viva: Balen dat het zo loopt op je werk, geniet maar lekker van je vrije weekend.
@Bloem: Hoop dat je gauw weer uit de knoop bent.
rustig hiero he??
zucht…
geen zin meer… geen puf meer… mijn gedachten zitten ergens anders…
wou soms heel ff dat ik niet geweest was, dan had ik ook niet geweten wat ik allemaal weer mis!
Bloemmie, niet zo treurig…je hebt weer wat leuks om naar uit te kijken.
i know
maar dat kleine meisje die ik diep heb weggestopt in mijn hartje die schreeuwt om aandacht… die voelt liefde, genegenheid en dat naieve meisje ziet een toekomst…
dom kind! heeft alleen ff op dit moment de overhand…
zal dr vanavond eens streng toespreken dat ze niet zo dom moet doen!