TTT deel 28

Niet alleen in de buurt Viva, maar zelfs in Apeldoorn. :biggrin: Al zo’n 39 jaar. Geboren en getogen in Zutphen.

En mijn vader uit Den Haag, waar nu nog alle familie woont. :wink:

Dat dacht ik al, ik heb familie wonen
tante op de Bachlaan dat is in zuid
nicht op de Tol dat is bij de Deventerstraat
tante in de Maten op het Rentmeestersveld

Nou ja hoe bestaat het

O ja nog een neef die woont in een zijstraat bij Casabonita het verpleegtehuis, waar mijn opa 8 jaar gezeten heeft voor hij stierf

Wij ook in de Maten, maar dan in de hoeve. De rest komt me allemaal zeer bekend voor.

Mijn oma leeft nog die woont in De Speulbrink, in Vaassen het bejaardentehuis, ze hoopt 10 november 100 jaar te worden

Mijn oom die op de bachlaan woont is jarenlang congierge geweest in apeldoorn op de middelbare school maar de naam is mij ontschoten ook is hij trainer geweest van de voetbal,maar vraag me niet hoe die voetbal vereniging heet

Och… da’s dan ook allemaal toevallig he? :wink:

De wereld is klein dat zie je maar weer… waar komt jou vader vandaan in Den Haag of weet je dat niet?

Ja scholen zijn er zo veel, als ook voetbal verenigingen. Onze zoon zat op de Heemgaard. Middelbare school. Bedoel je die misschien?

Mijn meisjesnaam komt ook heel veel voor die kant op van Apeldoorn…hier staan er maar 6 in het telefoonboek (geen familie) maar bij jullie ongeveer 3 pagina’s mijn meisjes naam is Prijs

@viva…klinkt erg leuk dat feest!!

nee het was geen Heemgaard…ik weet ook niet precies meer waar het was ben er wel eens geweest…

ja het wordt weer een heel geregel…heb iedere keer wel wat.

volgens mij was het een lyceum

Ik weet niet precies waar mijn vader in Den Haag vandaan kwam. Hij had toen hij nog leefde, weinig tot geen kontakt meer met zijn familie.

Ik ben ooit wel eens bij neven op bezoek geweest in de Schilderwijk, maar dat had ik aleens hier verteld. Mijn neef zat/zit in die commisie van zo’n project van de Schilderwijk en heeft ooit Beatrix mogen rondleiden door de wijk. Maar dan praat ik wel over jaren terug.

Nou ik heb jaren terug zijdelings bij de AB* bank gewerkt en daar werkte ook een Meneer Prijs en ik ken een rijschool die zo heet. . Dus inderdaad, een bekende naam.

hahahah, nou het is een hele grote familie, maar degene die in apeldoorn en omgeving wonen is eigenlijk allemaal familie van elkaar, maar ik ken ze niet hoor …hahahaha

IK BEN KLAAAAAAAAAR!

Sorry, niet bijgelezen, ga nu weg!!