TTT deel 28

@Cristina: Klaar met examens? Nou, geweldig meid. :thumbsup: Ik weet niet waar je nu heen gaat, maar veel plezier. :biggrin:

Ik ga er ook vandoor.

Tot latersssss. :wink:

tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@cris…en nu lkkr voorbereiden op de vakantie…!!! :smiley:

zo… denk dat ik er voortaan maar bij blij he?
nee hoor!!

@ cris, super, opluchting, opgelucht en een beetje verdrietig misschien? komt misschien nog

@ roanna, de voorgevel is klaar… en dat op jouw leeftijd!! er laten wel meer vrouwen van jouw leeftijd de voorgevel verbouwen, incl. of excl. gleuf… heel gewoon dus

zo!!!
verzekering afgemeld!
credit card gehaald… en wat is ie moooooi!!
paspoort opgehaald
ticket geboekt!!
jajajajajajajaaa… wat er ook gebeurd! we gaan naar St. Petersburg! vanaf amsterdam, dusseldorf was ineens 2x zo duur geworden, dus dan maar vanaf a’dam
morgen de andere aanbetalingen doen en dan woensdag visum papieren invullen en paspoort opsturen!

ben dus strax mn paspoort kwijt en heb dan geen geldig reisdocument meer… dus de grens over komen wordt dan errug moeilijk…

inderdaad! daarom wil ik ook school doen. ik zal eens de tip van Cyn opvolgen en zoeken of ik het kan vinden.

thuisstudie heb ik inderdaad wel het eea gevonden.

ik heb net wester gemaild en gevraagd wanneer ik kan beginnen. ik ben benieuwd naar het antwoordt

@Cyn
die studieplan heb ik ook gezien op internet. vind je die goed?

Ik heb vandaag ook de E-111 formulieren binnen gekregen. De nieuwe zorgpasjes had ik al dus,… nu de tickets nog en… ik ben er klaar voor. Hi, hi, hi. :biggrin:

Hallo meiden, ik ben al weer een paar dagen terug uit Turkije, en heb een fijne vakantie gehad, een deel van mijn vakantie belevenissen hebben jullie al bij Bloem kunnen lezen. De rest van de vakantie was vrij rustig, lekker op strand, aan de bar of in de disco. Helaas niet zo heel erg mooi weer gehad, met als grootste domper maandag, toen het eigenlijk de hele middag heeft geregend. En dat terwijl ik mezelf had beloofd nog lekker op het strand te gaan liggen. I.p. daarvan heb ik en spijkerbroek en een shirt met lange mouwen aangetrokken, en binnen bij onze vrienden in de disco zitten kletsen, en daarna maar alvast koffer gepakt, het regende toch.

Maar goed, na thuiskomst is er in mijn leven wat heel heftigs gebeurd, wat grote invloed heeft op hoe ik me nu voel, en dat is niet zo best. Ik wil er verder niet over uitwijden, maar het gevolg is wel dat ik op dit moment niet zo’n behoefte heb om hier uitgebreid mee te kletsen over koetjes en kalfjes. Probeer wel alles te lezen, en leef ook wel met iedereen mee. Maar met mij gaat het K*. Sommigen snappen waarschijnlijk wel waarom. Heeft iig met huwelijk te maken.*
Ik hou echt van jullie, maar ik heb nu echt even al mijn energie nodig voor iets anders. Dus zal ik af en toe wel even langskomen, maar neem me niet kwalijk als ik me een tijdje niet meld. Heeft nix met jullie te maken, maar alleen met mijzelf.
Lieverds, kusje

@ mierre: hug

@ Miere: Ik snap 'm. Neem de tijd. :wink: Ook hugs van mij.

@mierre: sterkte de komende tijd

@roanna: huisje bijna klaar?

@Linda: Hoi Linda. Ja hoor! Het is vandaag helemaal af gekomen. Mag de eerste 3 dagen nog geen ramen wassen vanwege de kit enzo. Maar het is heel mooi geworden. Veel buren zijn al wezen kijken en ik zag ook dat er zo af en toe auto’s voor onze deur stoppen, om even een kijkje te nemen.

:confused:Mierre het allerbeste met je…

ikke ga stoppen en doe hier mijn :idea: uit…morgen de toko doen, ik weet niet of ik langs kom …voor iedereen welterusten…

me too
ff de wafwafs van mn ouders druit schoppen en dan opwarmen in bedje… ben morgenochtend de babysit voor de doggie’s…
je moet er wat voor terug doen he? als je pa en ma je midden in de nacht van schiphol halen… zucht!

ciaociao

@mierre…sterkte de komende tijd…!!

ikke ga ook slapen…tot morgen allemaal…xx

Weltrusten allen.

Zal ik het lampje dan maar uit doen voor vanavond? :idea: Zo… uit.

@Bep: Je kan morgenochtend ook aan het touwtje trekken hoor. Gaat tie ook aan. :biggrin:

Trusteeeeeeeeeeee. :wink: