@ cyn volgens neckerssss zou er vertrek zijn op vrijdag 20 en idd terug op zondag 23…
wat wordt de prijs dan pp?? en evt. in een app??
ikke wil wel mee, 2 of 3 pers. of 4 of 5… i dont care!!
@ cyn volgens neckerssss zou er vertrek zijn op vrijdag 20 en idd terug op zondag 23…
wat wordt de prijs dan pp?? en evt. in een app??
ikke wil wel mee, 2 of 3 pers. of 4 of 5… i dont care!!
20-23 is niet vrij hoor!
Maar ik denk dat ik nog ff wacht tot juli ofzo!! Ben net terug, en als ik dan in Juni alweer ga, dan wil ik in Augustus weer… Snap je?
x
maareuhm… je ging toch in augustus sowieso toch al??
Nee schat, ik ga pas eind september!!!
x
juli is meteen onbetaaldbaar voor mij en ook weer lastig lastig…
we gaan snel vandaag…!!
Ja snap ik… Soms zijn er nog weleens touroperators die reisagenten gratis naar Bodrum laten gaan voor 3 of 4 dagen (als soort studiereis) en soms mag er dan ook een introduce mee… Als dat gebeurd ga jij dan mee??
x
ja als ik het kan regelen wel natuurlijk…!!?
maar juist week 25 en 26 zijn ietsje rustiger hier op het werk, daarna wordt het weer loeidruk omdat iedereen op vakantie gaat, en dan krijg ik het denk ik echt niet meer geregelt om vrij te krijgen…
vandaar…
ja begrijp ik!! Alleen ik ga natuurlijk zelf ook alweer bijna weg, dan heb ik nog herkansingen op school, en daarna gaat mijn collega naar Gambia… Dus ook wat moeilijker!!!
x
daarom zou ik dus nooit op een reisburo willen werken!! al die mensen die weggaan en dan wil jij ook weg en dan moet je reisjes voor anderen boeken!! hahahaa
vandaar dat ik zo enthousiast was voor eind juni… zijn we tenslotte alweer een maand terug :biggrin: juli wordt vrees ik mission impossible op het werk hiero!
nou meisjes
de klok staat goed… ik ben ervandoor
ik zie/ spreek/ lees jullie allemaal vanavond weer!
x
Ik heb helaas weinig tijd om hier echt mee te praten, zo door de weeks. Over ruim een week hoop ik dat het echt gaat lukken met internet thuis, want dan kan ik 's avonds uit Adhoc ook nog langskomen.
Ik denk veel aan jullie allemaal. Wens jullie een fijne avond.
Nog 51 dagen te gaan.
Goedenmiddag dames.
@Fransijn: Nou, hopenlijk gaat het volgende week wel lukken met je internetaansluiting thuis. Jij ook nog een fijne dag verder en als je nog moet werken vanavond, werkze. ![]()
Zo, mijn voorgevel is nu helemaal klaar. Alleen ontbreekt er een gleuf. Leuke woordspeling trouwens. ![]()
Ik had de voordeur samen met de verkoper ontworpen en daar zijn dus schuine panelen opgekomen en dat staat niet met een gleuf (brievenbus), bleek achteraf. Dus zijn we gisteravond nog even snel op zoek gegaan na een postbus, die je aan de muur kunt hangen en die hangt er inmiddels ook al. Het is allemaal zoooooooo mooi geworden. Zijn er echt heel blij mee.
Vanavond even met onze zoon mee, zijn allereerste en ook nog een spiksplinternieuwe auto ophalen, dus da’s ook altijd wel leuk. ![]()
Verder heb ik al een beetje terug zitten lezen. Weekendje Gumbet enzo. Nou, als dat even zou kunnen? Niet gek! :unibrow:
Ikke ben thuis, giga gaar van het E-learnen… Maar de stof is giga interessant… Zo eten en ff shoppen met hubs voor dingen die niet kunnen wachten en dan ff int bad ofzo…ff goed ontspannen want het vergt een hoop van je.
Ga dus op niemand reageren, houd van jullie allemaal en meld me wel als ik ff iets meer kan melden(ga in lees-mode…hihi…msn?? nu ff niet hihi)
Tot laterzz
@fransijn…leuk als je internet thuis krijgt…
dan kan je 's avonds ook gezellig meekletsen:D
@roanna…fijn dat de voorgevel helemaal klaar is nu!!
@beppie…leer ze…![]()
wij hebben al gegeten…vis met wokgroenten en krieltjes…lekker!!
ikke ook gegeten, brood met snitsel, had geen zin om te koken, moet eigenlijk nog heeeeeel veel doen maar heb geen zin…maar moet nog wel…ik wacht nog ff misschien dan de zin dadelijk komt… ben muziek aan het downloaden country voor manlief…dochter had het idee om als hij 50 jaar wordt een countryparty te organiseren, i.p.v.een gewone bbq…gewoon spareribs…en kippepootjes…stokbrood kruidenboter en een salade met kidneybeans, paprika ect…nootjes op de tafel lekker allemaal een spijkerbroek aan een gaan met die banaan…
lijkt het jullie wat???
@Viva: Heel gaaf idee. Zo’n tent zit hier ook in Klarenbeek en daar moet je over de pindadoppen lopen, die de gasten op de grond mogen gooien. Dus dat is dan een zooitje, maar wel super leuk. Al het personeel in countrystijl. Moet je echt een keer doen Viva, voor je man en familie.
Trouwens mijn man is ook een countrymuziek liefhebber. Zeg maar welke zanger/zangereres… en hij heeft het! (Bijna altijd) Ook gospel/country vind hij mooi en ik ook wel.
Heb ook het eten op en ga dus zo ff met zoon mee, auto ophalen. ![]()
woon jij in de buurt van Apeldoorn Roanna???
Klarenbeek komt mij bekend voor al mijn familie woont namelijk die kant op.
Apeldoorn, Vaassen, Emst, Epe Heerde Wapenveld
Mijn vader komt uit Vaasen, en mijn moeder uit Emst