TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Goedemorgen all.

Hier dan even de weersomstandigheden van het weervrouwtje vanaf de Veluwe. Nou, hier momenteel nog niets gevallen en het sneeuwt hier ook nog niet. Maarja, wat niet is kan nog komen he.

Gelukkig hadden wij gister al het een en ander extra meegenomen, dus ik denk dat ik er niet uit hoef vandaag. Ik zie het nog wel!!! :drugged:

@Beps: Beterschap en blijf maar lekker binnen vandaag en indien mogelijk… genieten van je vrije weekend.

@Toos: Hopenlijk heeft hubs er niet al teveel last van.

Iedereen… kijk goed uit als je wel de weg op gaat hoor.

Verder iedereen weer een fijne dag en goed weekend. :dag:

@Viva: Is te hopen dat je broer en schoonzus niet teveel problemen hebben onderweg
@Roanna: Zand strooien helpt wel wat, kliko is gister wel geleegd. Dat kon vorige week dus niet omdat de vuilnisauto gewoon weggleed.

@Roanna: Hub zei dat het nu nog wel te doen was, maak me daar ook niet bezorgt om. Wel om R. die moet werken vandaag en zal er vanmiddag wel last van hebben

@Toos: Ja, zo te horen op het nieuws (radio) valt het tot nu toe nog mee op de wegen, maarja… als je s’morgens weg moet, weet je natuurlijk niet hoe het er vanmiddag en vanavond uit gaat zien. Kan me voorstellen dat je dan wel een bietje ongerust bent. Zou ik ook zijn.

Zo zeg en dat voor mij: Gister om 22.30 naar bed, en nu eruit…gewoon 12 uur geslapen…
Voel me beter maar nog steeds trillerig. Misschien straks even naar mn ouders(klusje dat er al tijden ligt…) en dan naar huis niets doen…

Hier nog geen problemen, geen sneeuw/wind/regen of wat dan ook…

Goede morgen meiden …
Even snel een berichtje van mij. Ik was een beetje druk de laatste dagen. Het nieuws vanaf hier. De moeder van N ligt sinds maandag weer in het ziekenhuis en het gaat heel slecht. Gisteren en eergisteren is ze al van het werk gebeld voor een gesprek met de artsen en gisteren vertelde de arts dat de kans op overlijden groot is. Vanmiddag ga ik met N mee naar het ziekenhuis, de andere keren kon ik niet omdat ik moest werken en moet ook oppas voor j hebben he. Hij kan wel even alleen blijven maar in het ziekenhuis weet je nooit precies hoe lang het duurt. Nu ben ik vrij, voor het weer wordt niet veel goeds voorspeld maar durf het bezoek niet meer uit te stellen. Je weet maar nooit he. Nu maar hopen dat de sneeuw hier weg blijft tot vanavond.
Sorry meiden, ik heb niet echt bij gelezen. Het enige wat ik onthouden heb is dat Beps ziek is nu. Beterschap meis!!!

@Marion: Bah wat een naar bericht. Wens N alle sterkte toe en natuurlijk ook voor jou:kus:
@Beps: Beterschap

Heb alle boodschappen binnen, het sneeuwt een beetje ,maar het waait hard en is freezing koud. Heb nog een nieuwtje, kreeg net een sms van tulin, ze is gisteren getrouwd

Marion : wat een sneu bericht zeg. Wens je N. veel sterkte voor de komende tijd en jij natuurlijk ook dikke :kus:
Toos : tegenstelling van berichten he maar wat leuk om te lezen dat Tulin, ondanks alle problemen eromheen, nu toch getrouwd is

@Raak: Vond het ook leuk om te horen. Weet verder niet hoe of wat, hoor ik zaterdag wel van Yusuf. Hoe is het weer trouwens bij jou?

Toos : het sneeuwt hier al een tijdje gestaag maar niet hard. Ik moest eigenlijk naar Rotterdam maar dat durf ik niet te wagen. Alle wegen zien weer wit en heb nog geen strooiwagen gezien

Marion,wat een slecht bericht heel veel sterkte voor N en ook voor jouw natuurlijk.

Hier sneeuwt het nu ook een beetje.

@Marion: Ja zeg wat een droevig bericht. Nou, als het dan toch zo moet wezen, hoop ik dat het mensje niet al te lang hoeft te lijden.
Heel veel sterkte voor N. en natuurlijk ook voor jou, want jij bent haar steun en toeverlaat in deze moeilijke dagen. :kus:

@Toos: Oh, wat een leuk bericht dan. Jammer dat ik het niet van te voren heb geweten wanneer precies, anders was ik er wel even heen gegaan. :wink: Mocht je haar nog spreken, wens haar en haar man, heel veel liefde en geluk van mij. Wil je?

We hebben het er net even op gewaagd en zijn toch nog even naar het WC gelopen. Weer dik aangekleed en ook nu weer… het was te doen. Nog wat schapjes gehaald en heb ( kokkie dan ) even een staatslot gekocht, voor het geval dàt. Kijk, 50% had ik al. smkiek

Oh ja, laatste weerberichten vanaf hier… harde wind en een beetje poedersneeuw, maar het mag geen naam hebben. Goed te lopen en te rijden tot nu toe hier.

Hey meiden, nou hier heel lichte poeder sneeuw maar f*cking koud, je waait uit je hemd.
Marion veel sterkte, wens N. maar het aller beste…moeilijke tijden dus.

Hoi, weerbericht van de kust…ff hoger dan den H.
Hier nog geen sneeuw, maar ja, wel brrrrrrrrrrrrrrrr. Ben net met de woeffies naar t bos geweest, maar is bijna niet te lopen daar. Ijsondergrond, met daaroverheen platte sneeuw. Glibberen en glijden. Maar ja de jongens hebben weer genoten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu liever in de auto zit, dan dat ik loop. Voel ik me veiliger.
Vanmorgen gewerkt, moest iemand inwerken, en geen problemen op de weg.
Ga nu maar de boodschapjes doen, ik had er gisteravond geen puf meer voor. Ik keek naar buiten, en zag die auto dik ingepakt in het ijs. Ik dacht, la ma, komt morgen wel. Maar ja, nu moet ik toch echt.
Dus…tot later!!

Goedenavond. :dag:

Hier het weer nog hetzelfde. Niet zo erg problematisch, dacht ik zo.

Stond trouwens weer een mooi intervieuw met de directeur van Corendn in de Telegraa.

@Marion: sterkte voor N en ook voor jou!

Zo net weer terug, werd om 23 uur gebeld door de alarmdienst, paps weer gevallen, lag op de grond op zijn rug, samen met hubs er heen en hem weer overeind geholpen, …pffffffffff…
Nu zo naar bed…truste

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Cyn,van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!

Viva,weer opgebeld om je paps overeind te helpen…Kan toch niet lang doorgaan zo??