Onze Cyn Jarig:
http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/7981-valentijn_diepste_liefde.jpg
Geniet van de bloemen, en de liefde…;)!!!
Fijne dag meis…
Onze Cyn Jarig:
http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/7981-valentijn_diepste_liefde.jpg
Geniet van de bloemen, en de liefde…;)!!!
Fijne dag meis…
Zo en nu derest:
@Marion: Zoals Roanna al zei: Als het moet laat het mensje dan niet lang meer lijden. Veel sterkte voor N en jou!!! :kus:
@Toos: Tulin getrouwd EINDELIJK ;)!!! Als je sms weer stuurt, ook namens ons een liefdevol leven voor haar en surfarie(toch…)
Ik dacht gister na **12 **uur slaap dat het wel ging, naar mn ouders geweest, maar daar dik afgeknapt. Wel gegeten, en dat blijft er nu in, maar mn kop en mn keel… voel me alles behalve lekker…
Nog 1 dagje rust nu…
Goedemorgen all
Cyn : van harte proficiat meisje, hoop dat jullie gisteren ook al een fijne avond gehad hebben
Viva : jeetje dat is weer balen dan he, omweer zo’n telefoontje te krijgen.
Had je nog geluk dat er niet al te veel sneeuw gevallen was bij jullie. Moet er niet aan denken dat je er niet door kunt toch
Beps : op visite geweest en toch echt nog niet lekker. Blijf maar een daagje lekker binnen:finger: Gaat het hopelijk morgen wel weer
Goedemorgen all, maar toch eerst even aandacht voor onze jarige CYNTHIA. Daar komt tie:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria.
Hieperderpiep…HOERA!!! :kus:
Fijne dag verder nog!!!
Goedemorgen nogmaals.
Iedereen de dag een bietje goed doorgekomen gister?
@Viva: He, is ook weer wat dan he!!! Gelukkig dat jullie ook thuis waren en er nog een bietje door te komen was. Nou, hopenlijk blijft het vandaag wat rustig voor jullie.:kus:
@Beps: Lekker nog een dagje thuis en geniet ervan. Rustig aan hoor!!! :kus: Beterschap!!!
Beps, ik dacht dat Tulin met de duik-arie ging trouwen.
@Raak: Ook al weer vroeg erbij. :dag: Nog plannen voor vandaag?
Wij kregen gister een brief van de Nissn, dat we onze auto terug moeten brengen, want er schijnt iets niet goed te zijn met de tankflotterpakking. Als je te vol tankt, zou dat brandgevaar op kunnen leveren, dus al de Suzik Altos en Nis*an Pixo moeten terug naar de dealer voor modificatie.
Afgelopen vrijdag brak er bij kokkie spontaan tijdens het brood eten een voortand af, zonder wortel, dus kan die daar ook weer achteraan. :so: Nu loopt hij met zo’n gat in zijn bovengebit. Ha, ha, Ik zei al tegen hem… tja, dat heb je als je ouder wordt, ga je weer wisselen. ![]()
Zo, iedereen weer een fijne dag. Missschien gaan we ff een poging wagen om naar de achterhoek te komen. Zijn plannen… weet alleen nog niet of het er van komt.
:dag:
Lief!!! Thanks meiden!!!
Goedemorgen meiden…
cynnie gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van…
Roanna, auto terug naar de garage, en kokkie weer aan het wisselen.
Beps nog steeds ziek, gewoon uitzieken dat is het beste, beterschap meis.
Zo hier sneeuwt het lekker gen zo te zien komt er nog aardig wat.
Iedereen een fijne dag .
Roanna : zal wel een apart gezicht zijn, tand eruit:)Hier geen plannen hoor, sneeuwt momenteel als een gek, zoek het niet op.Kijken jullie ook maar uit, vooral met het ontploffingsgevaar hihi
Viva :toch ook weer wakker en in de sneeuw
Heb toch maar een definitief besluit genomen… Kan toch niet zonder jullie… Dus jullie zullen me wel weer tegen komen ![]()
:kus:
Goeiemorgen meiden,
Allereerst Cynthia… gefeliciteerd met je verjaardag!!
http://www.arenabloemen.nl/product_image/catalog/zonnebloemen.jpg?1262913089
Goedemorgen…
@ Cyn, van Harte Gefeleiciteerd, en een leuke dag!:kus:
@ Beps ziek, lekker uitzieken meis, geef je lichaam de tijd om te herstellen!
@ Roanna, geen problemen met de auto, maar toch maar laten nakijken, hoor.
@ Marion, sterkte voor N, en ook voor jou
@ Viva, weer problemen met Paps gezondheid, dit kan toch niet zo, er moet wat gebeuren.
**
Wij hier, zoals jullie misschien wel in t nieuws hebben gehoord, gisteravond uren zonder stroom. Wat is een mens afhankelijk, zeg.
Ik voelde me echt hulpeloos, alleen, geen kachel, geen licht, geen tv, geen computer, niemand om tegen te praten. Ik stond om 9 uur op het punt om dan maar naar bed te gaan. Het werd echt koud, en ik wist niks meer om te doen. Maar toen belde de dochter van Crazy, kom naar ons toe, we hebben de open haard aan, en met elkaar is het toch wat minder spooky. En toen zaten we net helemaal geinstalleerd met open haard, kaarsjes, muziek uit de telefoon en lekker te mopperen op hoe dit nou kan gebeuren, ging de stroom weer aan, haha
Nou ja, was wel gezellig, nog.
Verder sneeuwt het hier nu lichtjes, maar ik denk niet dat Askim vandaag komt, hij durft denk ik niet te rijden. Nou ja, ik snap het wel, maar wie weet?? Misschien…
Fijne, knusse zondag allemaal:kus:
@ cyn van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! ik hoop dat je een leuke dag zult hebben (wokken?) en dat je lekker geniet van alle lieve mensen om je heen, ookal weten we allemaal dat je die ene het meeste mist!
meiden, ik kan nog steeds niet sociaal reageren maar in mn handtekening staat mn nieuwe website/weblog en als jullie daar een beetje lezen, dan benne jullie weer een beetje op de hoogte wat mij betreft
Hier heeft het vanmorgen wat gesneeuwt, nu nog wat motsneeuw. Wij geen plannen vandaag, lekker thuis bij de haard.
@Viva: Dikke :kus:voor jou, het blijft ook drama met paps he
@Roanna: Auto terug geroepen. Beter nu als dat het mis gaat he. Kokkie aan het wisselen, zou het wel willen zien haha
@Raak: Blijft ook thuis vandaag
@Beps: Als dit het norovirus was en ik denk het zomaar, daar ben je echt wel even belabbert van. Maar alles blijft wel binnen nu, gaat het toch de goeie kant op. Doe je ouders de groeten van mij he. Ik wil Tulin vandaag of morgen even bellen, dus zal je gelukswens overbrengen
@Cyn: Tuurlijk kan je ons niet missen
@ Lieve Cyn, welcome back!!! En nogmaals een fijne dag!!
@ Bloemmie, ik heb je verhaal gelezen, best heftig! Maar heel veel succes, zet de goede lijn voort, je kan het. Je bent nog jong, leef je leven met alles wat in je is. Wij staan achter je!!
Bloem: ja… mis hem enorm! En we gaan niet wokken… maar vd valken ![]()
Cyn : welkom terug en eetse voor strakkies, fijne avond:p
Miere : had aan je gedacht hoor toen ik het nieuws hoorde,kun je nu echt niet hebben he maar gelukkig toch nog gezellig geweest
Bloemmie : you go girl :kus:komt echt wel goed hoor !!
Toos : lekker bij de haard.groot gelijk. Tulin en surfarie ook van mij feliciteren hoor
Ikke heb 3 complete seizoenen desperate housewifes liggen dus kom de dag wel door haha
@Cyn
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Gefeliciteerd met je verjaardag :kus:
En natuurlijk nog heel veel gelukkige, gezonde jaren gewenst. Een fijne dag vandaag en vanavond lekker smullen bij de vogel.
Geen bloemetje dit keer, ik had voor jou een ander kadootje in gedachten. Een tapijtje inclusief ‘chauffeur’ en ie pikt je vannacht ff op
En … ik ben blij dat je er weer bent!!!
Cyn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
http://www.deroosbv.com/bloemen-bestellen/images/gerbera_boeket_artikelnr_90150.jpg
@miere
Wat erg zonder stroom, had het gisteren idd gehoord op het nieuws.
@toos
Lekker bij de haard!
Je mag onze felicitaties uiteraard ook aan Tulin overbrengen.
@roanna
Auto weer terug, het kan maar beter weer verholpen zijn.
@raak
In de sneeuw vandaag en blijft lekker thuis.
@marion
De moeder van N. moet wel wat meemaken hoor, sterkte voor jullie!
@beps
Nog steeds ziekjes, rustig aan doen hoor.
@bloem
Nog steeds niet lekker in het velletje, ik ga je verhaal nog lezen.
Hier valt het allemaal best mee met de sneeuw, alleen die kou…brrr