TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

MK: hier is het nu ook weer gestopt hoor met sneeuwen
De kids van jou zullen zich wel vermaken denk ik zo
Marion : met jou cadeau zal Cyn wel blij zijn he:lol:

Lieve meiden… Nogmaals thanks voor de verjaardagswensen… Marion vind jou virtuele kado toch wel het mooiste!!! :smiley: Kan ik ook het beste gebruiken… :wink: Hij heeft zelfs vanmiddag voor me gezongen met vuurwerk-sterretjes :smiley: :wub:

Zo, even lekker languit in bad gelegen en vandaag toch maar niet naar de achterhoek. Het sneeuwt hier ook de ene keer hard en nu weer wat poeder. Gaan het er niet op wagen, maar willen zo wel even gaan wandelen in de buurt met fototoestel mee en gelijk nog even wat schapjes meenemen.

@Toos: Is surf-arie dezelfde als duik-arie? Dan weet ik een beetje wie ik me er bij moet voorstellen.

@Bloem: Ik heb je log ook al even gelezen daarstraks en dat was heftig. Maargoed, zoals ik toen aleens zei, als je doorzet met de sessies en eventueel medicatie en een goed gesprek met deze of gene op z’n tijd, moet het je toch lukken. Ga ervoor. Zet 'm op. :kus:

Verder iedereen :dag:

Roanna :neeeee duikarie is een heel andere man hoor :lol:

Hier nog steeds sneeuw, al vanaf vanochtend, en het is nog niet opgehouden, maar er valt niet zo heel veel.

Bloem heb je blog gelezen, eindelijk een beetje rust voor jezelf en in je hoofd, nu je weet wat je wil gaan doen. Veel sterkte met het maken van een keuze.

Goede middag meiden …
De jarige hebben we gefeliciteerd. Ik heb bijgelezen tussen de bedrijven door maar heel veel is er niet blijven hangen.

Beps heeft gegeten maar voelt zich nog steeds gammel. Maar eens een beetje gas terug nemen nu he, eerst opknappen voordat je aan het werk gaat. Die wisselende diensten vreten ook energie he.

Roanna aan de wandel met kokkie en het fototoestel. Samen mooie plaatjes schieten. Kokkie pech, een afgebroken voortand. Hij wil nu niet in beeld denk ik, of wel?

Bloem gelukkig ook weer even langs geweest. Ik ga mss vanavond je weblog even lezen als me de tijd gegund wordt :wink: in ieder geval een kus voor jou

Viva ook weer een telefoontje gehad, paps weer gevallen. Valt nu inmiddels het kwartje bij het PD-team wel?

Miere zonder stroom gezeten. Een ramp met dit weer.Gelukkig kon je warm zitten bij de dochter van Crazy want anders zit er niets anders op dan maar diep onder de dekens te kruipen

Voor de rest allemaal een dikke kus … mijn hoofd is leeg :slight_smile:
En ik moet nog ff naar de super, was er gisteren ook niet meer van gekomen.

@toos: dat is leuk!!! Eindelijk!!! Ben benieuwd naar de foto´s, als die gemaakt zijn maar dat denk ik wel
@Beps: aan de beterende hand
@cyn: GEFELICITEERD!!! Geniet er toch van!!! En veel plezier met je cadeau van marion!!!

Hier blijft het sneeuwen vanaf gisteravond!!!

Zo ik ook weer boven water: EINDELIJK alle farms weer bij… hahaha wat is er belangrijk in het leven: Mn farms…(We hebben een klubje opgericht, voor mensen die horen in t gesticht Ik hoor erbij…ik hoor erbij… ;))

Nu eerst eten, en het smaakt me ook… voel me wel beroerd, maar niet meer zo als gister en eergister. Geen koorts gehad, en alleen overal soort van spier/gewrichtspijn.
Rubbie nu de carpoort/scooterhok aan het sneeuwvrij maken(op het dak tegen instortgevaar) het sneeuwt ook hier al va gisteravond…BAH!!!
Waar kan ik de winter afbestellen???

@Mier: Nooit aan gedacht dat jij daarin zat… wat een verschrikking is dat zeg… Maar het is nu weer over dus

@Cyn: Welkom terug… en nu is het over: NIEMAND GAAT MEER WEG…:)!!!

@Toos: Noro of gewoon een koudje… het gaat wel weer…

En toen…oh ja:

@Roanna: Arme Kokkie… Wel stiekum een foto maken hoor ;)!!!

Zo en nu… op naar een maaltijd, en de hondjes uitlaten…(in de sneeuw)

@Beps
Ik snap niet dat je al die farms bij kunt benen. Ik ben al blij dat ik de bakken en TTT bij kan houden.
Gelukkig voel je je al weer een beetje beter dan gisteren. Wel een goed teken dat het eten je smaakt. Ik at vorige week omdat het moest maar honger had ik echt niet. Ik zit trouwens nog meteen vol. Ik had net een durum doner besteld maar ik zat halverwege eigenlijk al vol.

Zo, kom even de dag afsluiten hier.

Vanmiddag lekker een poosje gewandeld in de buurt en op de terugweg nog ff een par schapjes meegenomen.

@Beps: Ik denk niet dat me dat zal lukken. Ach, het valt niet eens zo op, omdat z’n lip erover hen zit. Maarja…hij kan niet zo door blijven lopen he, want dan kan die niet meer smilen. :unibrow:

Weltrusten all voor zo en tot morgen weer. Iederen weer een fijne werkweek. :dag:

Doe er ff een plaatje bij, hoe het er hier vanmiddag uitzag.

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Mooie foto Roanna.

Cyn,fijn dat je weer terug bent.

Bloem,leuk om weer te lezen op je weblog.

Roanna : je lijkt wel een eskimootje hahaha leuke foto

Goede morgen …
Het weekend is weer voorbij, een nieuwe werkweek ligt weer voor ons. Boterham zit erin, kopje thee ook. Nu de douche in zodat we fris en fruitig op pad kunnen :slight_smile:

@roanna
Wat dacht kokkie? Ik maak de foto’s maar vandaag :wink:

Hier het leven ook weer begonnen: Rubbie is ook weer naar het werk. Hij heeft altijd de laatste/eerste week van het jaar verplicht vrij. Is nu een week je langer geworden, maar ach… ik vind het nooit erg…wel gezellig

@Roanna: Ja ziet er lekker uit, hier is het blijven sneeuwen tot in het begin vd avond. Ik ben het echt zat die sneeuw!!

@Marion: ik houd bij waar ik zin in heb… maar zit dan ook 24-7 achter de compie he haha

Zo nu eerst het huis even

Goedemorgen all.

Ook hier alles weer in gang gezet. De auto kunnen we de 21e wegbrengen voor die reparatie, kokkie kan zo dadelijk om half 12 bij de tandarts terecht, dus dat is tot zover al geregeld.

Nou, anders ik wel. Ik ben die sneeuw meer dat zat. :frowning: Het heeft hier verder niet meer bij gesneeuwd, maar hebben weer genoeg gehad gister.

Nou oke…een plaatje van kokkie erbij, terwijl hij gisterochtend het stoepje probeert schoon te houden. :unibrow:

Zo, ik nu even showeren. Laterssssssss :dag:

goedemorgen meiden.

Roanna leuke foto’s hoor van jou en kokkie.
Beps vandaag het rijk alleen en nu eerst de boel aan kant, en dan weer farmen toch?
Marion onder de douche en dan aan het werk.
Ik achter mijn bureau, zaterdagavond ook nog mijn telefoon naar de maan, werd gebeld in de auto en had hem in mijn zak, waarschijnlijk hem langs de rits getrokken, dus nu is hij dus exit, ach 135 euro en je hebt weer een nieuwe (fijn he om steeds gebeld te worden voor paps, het kost moeite, geld ect…maar goed hij zij zo.)

:dag: Goeiemorgen!! :dag:

Ik even bijgelezen, maar was niet zoveel… Iedereen hier anti-sneeuw… en dat begrijp ik maar al te goed!!! :smiley:

Gistermiddag een hele tijd met M. online gezeten en de nodige tranen kwamen (bij hem) weer voorbij… Pff kan daar echt heel slecht tegen… ga dan altijd bijna meejanken… Hij hoopt volgend jaar wel samen mijn verjaardag te vieren :wink: Super lief allemaal, toen om 16.00uur offline, en ben ik naar vd Valk gegaan (familie-buffet)… Broer en schoonzusje mee… even echo-foto’s gekeken… :smiley: Zoo leuk!!! Nog “maar” 20 weken :wink:

Gisteravond had ook ik het wel weer moeilijk… M. was super lief aan het smsen, maar goed… Vandaag over precies 5 maanden mag ik heen :wink: :smiley:

Nou ik ga me ff aankleden… en dan vanmiddag weer werken :wink:

:dag: :kus:

Goeiemiddag,
Weinig te melden vanuit het zeeuwse land. Hier af en toe wat sneeuw.
@Viva: Het zit je ook niet mee he, nou je telefoon ook al kaduuk. Dikke :kus:
@Roanna: Leuke foto’s hoor. Kokkie naar de TA voor een nieuwe tand
@Beps: Druk op de boerderij en een clupje opgericht. Ach als je dat leuk vind.
@Marion: Nog nieuws over N. haar moeder?
@Bloem: Heb je weblog gelezen. Misschien helpt het wel om wat je dwars zit van je af te schrijven. Je lijkt in ieder geval op de goede weg te zijn, het zal vast goedkomen, maar zal tijd kosten