TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

@Toos: Met wie is Tulin nu getrouwd? Met de duik of surfarie? Je had het me laatst eens verteld, maar ben het weer kwait.

Enneh Toos… hebbie je gewonnen camera al binnnen? :idea:

@Roanna: Nee, heb de camera nog niet binnen:crybaby:. Tulin is met surfarie getrouwd. heb wel een foto van hem maar kan hem nog even niet vinden.
Dit is duikarie met uhhh wie was dit ook alweer???

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture15615.jpg

1 like

Hub heeft een heleboel foto’s nog niet omgezet, maar er zitten nog zulke leuke bij van jou en kokkie. Zal ze op een schijfje zetten voor je

Heb jij al wat gehoord van je album???

Als ik nu de foto’s terug zie dan was het toch wel heel leuk he. Hebben wel een hoop lol gehad. Krijg wel heimwee

@Toos: Bedankt!! Laat ik nu denken, dat ze met duikarie was getrouwd. Ik denk dat ik dan surfarie niet ken. Althans zo even niet. Misschien via een foto wel.

Nog niet binnen? Oh, nou ik heb nog helemaal niets gehoord van mijn mooie album. :crybaby::lol: Zal nog wel komen dan.

Oh, die ene man naast die duikarie ken ik wel. :redface:

@Toos: We hebben zeker veel lol gehad. Ook ik heb soms echt heimwwe naar daar. Echt waar.

Ja als je hem ziet zeg je o jaaa. Duikarie is getrouwd en heeft een zoontje van een jaar of 4

Ken die man ook wel, geloof dat ze hem daar gekke henkie noemde hahahahaha

Ja, gekke Haagse Henkie geloof ik. Berucht en beroemd in Den Haag en omstreken. :lol:

Achter iedere foto zit wel een verhaal, pffff weet niet of ik een jaar zonder ADR zal kunnen. Maar ja hebben nou eenmaal andere plannen en heb niet genoeg dagen om nog terug te gaan dit jaar

Moet ook nog foto’s hebben van Cyn haar askim. Mocht ik ze vinden Cyn dan mail ik ze je door

@Toos: Nee, je kan het allemaal wel willen, maar soms moet je keuzes maken en die zijn voor jullie dit keer anders, maar ook heel mooi en heel belangrijk.

Ik zat gisteravond ook even alle foto’s op mijn pc een beetje te ordenen en toen kwam ik er ook nog veel tegen van diverse vakantie’s daar. Wat je zegt, overal was wel een verhaaltje bij. We hebben echt genoten daar. :wink:

Wat je zegt, wij hebben het er 9 keer echt goed naar ons zin gehad. Mis niet zozeer het hotel zelf, maar wel iedereen die we daar hebben leren kennen in de afgelopen jaren

Leuke foto Toos!
Enne volgens mij heb je er ook nog wel een paar waar wij op staan :smiley:

@toos
Volgens mij gaat er vast nog wel een tiende keer komen :wink:

@Mk: Jaaa heb er ook tig van jullie, komt helemaal goed;)

@MK: Die 10de keer komt er , weet het zeker, alleen niet dit jaar. Tenminste staat niet in de planning

Hier staan er ook nog best veel op de PC, zowel die kokkie heeft gemaakt als ikke.

@Toos: Ik heb wel foto’s bij Kaylo gezien met zo’n knappe man in een bootje. Is hij het soms?