Moet ik even kijken, denk het niet. Met lang krullend haar?? Dat is bootarie
Ja, die dacht ik. Die dus niet.
Als je wat hebt… la ma ff zien hier, of via de mail. Ik ga nu ff achter de pannen. Even de soep opwarmen voor kokkie, want die heeft die wortel eruit laten trekken van die afgebroken tand en heeft nu een beetje napijn. ( wel verdoofd geweest) Hij krijgt morgen al een nieuwe tand op het frame.
Latersssssssss :dag:
Arme kokkie, weer zn mond verbouwd. wens hem maar sterkte ermee.Heb wel niks aan mn tanden, maar wij straks aan de snert. Eet ze voor straks
Toos: als je ze hebt… graag dan ![]()
Pfff hij is online op facebook… maar heeft een humeur waar je U tegen zegt… pffff ![]()
helaas… er zijn wat problemen met de prijzen. De bedrijven die ze toegezegd hadden, zijn benaderd, maar vanwege jaarafsluiting endergelijken nog geen reactie ontvangen… komt goed
He dat is mijn duikjapie…:wub::vak02:
Roanna: ja ik denk het
geen idee… ![]()
dit is surfarie!!!
Hahaha en waar is mijn arie ![]()
@roanna herken je hem??? Zo ik zit net die foto te bekijken, ik zie daarop uit in mijn zomerse look zonder bril want die had ilker van de jetski op. Maar goed het ging niet om mij maar om surfarie!!! om in jullie taal te spreken dan.
Ben wel benieuwd naar de trouwfoto´s hoor als ik eerlijk ben
jouw arie heb ik niet… die heeft toos. Ik heb andere arie´s.
Zo ik op het werk, is lekker druk, niet te druk…
Ohhh ik wil al die foto’s niet zien…mn ouders gaan gewoon al voor de 3de keer dit jaar(en spreken al over een 4de keer haha) en wij… BAH!!!
@Toos: had ik het toch goed onthouden, dat Tulin met Surfarie getrouwd is. Ging al aan mezelf twijfelen haha!!!
@Roanna: Kokkie kan weer lachen??
En toen… toen was ik het weer kwijt…
Zit nu te dromen van een weekje wie weet…ooit een keertje… dit jaar… zucht
en dit zijn bootarie (lang krullend haar) en jetskiarie
morgen gaat de GM van ADR richting AMsterdam volgens mij. En ik denk dat e het koud krijgen hier. Nou ja weten ze gelijk wat wij in NL meemaken.
@beps aan het werk en droomt van een lekker weekje weg misschien je weet het nooit toch?
enne ik kijk geregeld nog naar die foto´s!!! Heimwee het was gewoon een leuke en gezellige vakantie!!! Dan mag het toch
@ cyn M heeft een humeur waar je U tegen zegt!
en ja ik ben het nu kwijt.
DDD komt erg vroeg dit jaar voor ons denk ik
@Jac: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa… nu weet ik wie ze bedoelen. Die komt mij bekend voor, althans van gezicht, want persoonlijk ken ik 'm niet. Net als al die anderen trouwens. Maarja… ik surf dus ook nooit he, dan alleen hier op de pc.
@Beps: Ja, ik dacht toch echt dat Toos tegen mij had gezegt dat het duikarie was, maar ik zat er finaal naast dus. Tja… toch weer die DDD he!!! :paranoid:
Nou zal je heel eerlijk zeggen… ik ga nu naar Alanya, terwijl ik al 2 x eerder in Alanya was, maar denk dat ik dit 100x meer zal missen. Echt waar.
Enneh… morgen in de namiddag kan/mag kokkie pas weer smilen. Nu nog ff nie.
alle zeg ehj, die bootarie mag z’nen slofkes wel onder mn bed parkeren…
anyways
alles is volgens mij rond.
op 22 jan. vlieg ik naar Milan-Bergamo, daar staat mn huurauto te wachten
dan rij ik naar collalbo, daa rlogeer ik bij een leuke familie in hun B&B
dan lekker het weekend + maandag ook daar.
dan rij ik dinsdag naar een voorstad van Venetie, mooi hotel, ontbijt incl, gratis parkeren+ wifi
op woensdag rij ik naar milaan, waar ik 2 nachtjes verblijf in een leuk-gezellig-toprated hostel
dichtbij de metro, dus redelijk okey
en dan rij ik vrijdag weer door…terug… nou ja, langs bergamo (shoppuh!!) naar verona. daar logeer ik weer in een leuk hotelletje, buiten het centrum en dan rij ik zaterdagochtend naar baselga. voor de andere world cup
ik logeer in het dorp… nice hotel weer…
anyways… dan rij ik maandag weer terug naar de airport, auto inleveren en weer terug naar huis (beetje jammer dat ik dinsdag weer moet werken maar alleee…)
dus… ik zie 10 dagen pizza eten + vino blanchi. Berglucht en big city life en cultuur, cultuur, cultuur en nog eens cultuur
me happy
Bloem,klinkt goed allemaal,ga je alleen??
Beps,zal vast nog wel een weekje voor jullie inzitten,als iemand op de hondjes wil passen
@Bloem: Kijk… dat is nog eens mooi werk. Alles tot in de puntjes geregeld. Weer iets om naar toe te leven en naar uit te kijken. Goe gedaan deerne.
Enneh… daar lopen vast ook wel zulke mooie mennekes die heel graag hun slofkes onder je bed willen schuiven, lijkt me. :redface: Maarja… moet je dan wel tijd voor hebben he en zo aan je schema te zien… niet veul tijd. Ha, ha.
22 Januari… oh dan is er dacht ik nog iets. Moi. :wereld:
Koliboli: M. is inmiddels alweer bijgedraaid hoor… Zitten turks te lullen… heb zo’n woordenboekje… met de teksten waar ik mijn tent op kan zetten enzo ![]()