TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

@TRL: meld je je vrijwillig aan??? Hahahaha!!!

Da’s een goeie Beps. :biggrin: Ja TRL… zal C. ook wel leuk vinden.

Bloem zit vast niet te wachten op gezelschap van een kleine koter :biggrin:

Beps,jij hebt toch ooit wel eens in Paloma Marina gezeten,was dat lopend te doen naar het centrum?

Trl: Paloma marina… haha daar wilde ik ook eerst heen met askim… :wink:

Meiden: Dat zit nu VOL met Ieren…daar wil je echt niet zitten meer… Zelfs de manager vind dit erg!! Ik zou er niet heen gaan. Wandelen naar dorp is 10 min.
(staat hij weer in de nederlandse gidsen/touroperators dan?? verleden jaar was hij daar volledig uit verdwenen en alleen nog in engeland en ierland te boeken)

@Jac; Precies dat is surfarie. Scheelt mij weer zoeken. Yusuf (en sander) zijn trouwens vandaag hierheen gevlogen. Of er foto’s zijn gemaakt van Tulin haar bruiloft, ik weet het niet. Denk dat ze in spijkerbroek is getrouwd, daar had ze het tenminste over dat ze het zo ging doen. Zoals wij hier dat op maandagmorgen ff gauw doen
Die krullebol is bootarie en helaas dames ook getrouwd

@Bloem; Ziet er goed uit, ga je vast van genieten. Wie weet wat voor knappe italiano je tegenkomt. Zal vast goedkomen met de prijzen en anders mogen ze ook een viparrangement voor 5 jaar geven hoor
@Viva: Leuke patroontjes:D:D:D:D

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

goedemorgen all,
Oh wat krijg ik heimwee bij al die foto’s
Iedereen een fijne dag:kus:

mogguh…

vandaag om 9.30 meeting… dan gaat de baas (eindelijk) namen noemen. dat betekend dat we horen wie er in wave I, wave II en wave III zitten.
Dus we krijgen min of meer, een geschatte einddatum… ik ben benieuwd.
op dit moment maak ik me er niet meer druk om, ik ben zen, maar zou toch wel fijn zijn om nog wat meer tijd te krijgen… we gaan het horen…

laterzzzz

Goedemorgen, nou vandaag weer naar het werk geglibberd, weer sneeuw hierzo, begin het zo ondertussen goed zat te worden, al dat geglij.

Bloem hou het gevoel van Zen, je druk maken is logisch maar heeft geen zin, het zal heus goedkomen, ik hoop voor jou dat je nog wat tijd krijgt.

Bootarie, Surfarie…allemaal arie’s…ik hou het maar bij gekke henkie…hihihihihi.

Raak heimwee ja…ik wil ook weer.

Meiden fijne dag, ik ga snel wat doen, want er ligt een behoorlijke stapel.

Toos ja leuk he die patroontjes, weet niet of ik het hier mocht plaatsen.hihihihihihihi

Zo ik ook weer wakker…Wave’s(sterkte meis) aries en henkies(ik houd het bij Rubbies) en patroontjes…maar vooral HEIMWEE…

Zo naar t bos, en dan even niets…

:dag: Goeiemorgen! :dag:

Beps: ja hij staat weer in de Neckermann geloof ik… :wink:

Bloem: succes!!!

Toos: waaaaaaaat hebben jullie australie geboekt?? Heb ik wat gemist???

Sorry verder druk op het werk!

:dag: :kus:

Goeiemorgen,
Ook hier gesneeuwd ,dus glibberen en glijen vanochtend. Bahhhh ben het ook echt wel zat
@Bloem; Succes vandaag. Hoop dat je nog wat tijd krijgt.
@Cyn: Nee nog niet geboekt, maar weten wel wat we daar willen gaan zien. De … moeten nog op de i. Willen zaterdag op de vb nog wat info halen, de exacte datum bepalen en dan gaan boeken

Toos: gaaf hoor!!! Spannend allemaal!!! Lijkt mij ook echt een super gave bestemming… maar ja… mijn prioriteiten liggen momenteel ergens anders :wink: (heb zelfs een beetje de balen van thailand, maar goed :wink: )

We gaan met de auto van Sydney naar Cairns met twee keer een onderbreking op een eilandje in het great barrier reef. Het enige waar we nog niet helemaal uit zijn is of dat we een binnenlandse vlucht nemen naar Brisbane of dat stuk gaan rijden. Hangt ervan af of er echt interessante dingen te zien zijn op dat stuk. Dat kunnen ze vast wel op de vb vertellen

@Cyn: Kan ik me wel voorstellen, maar geloof vast dat je ervan gaat genieten. Het lijkt me ook erg mooi. Alleen het enige waar ik me nog niet echt lekker bij voel is dat australie bekend staat om zn giftige slangen en spinnen. En als ik ergens niet van hou zijn het slangen

Toos: Ja dat zijn ook niet mijn favoriete beesten hoor :wink: Maar goed… zal wel meevallen denk!! Denk eens aan de skippies en de koala’s :wub: Zoo gaaf!!! :smiley: Welke touroperator ik ook kan aanraden voor australie is QAS. Zij weten echt heel veel! :smiley:

En Thailand, tsja… ik vind het land ook echt top hoor… maar 19 dagen geen msn enzo met M… Dat staat me echt heel erg tegen… en het kost me echt heel veel vrije dagen :frowning: Maar goed… werk wel extra uren… Heb nu nog precies genoeg over voor 11 dagen vakantie… (in september ofzo) maar wil in november misschien ook wel weer een weekje naar zijn familie :wink:

Onderweg nog genoeg compie-momenten als je ze maar zoekt!!!(ik kon overal ook online zowat…en vooral omdat het in turkije 5 uur vroeger is…lukt vast wel!)

Zo net terug uit het bos. nu ff chillen en dan werken