TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Beps: tsja… heb ik allemaal al over nagedacht… Het is daar 5 uur vroeger… M werkt tot 18.00 uur, is dan om 19.00 uur online… dan is het in thailand al 24.00 uur… Dan ga ik dus niet meer in een internetcafe zitten :wink: Maar goed… komt wel goed :wink:

We overleven het vast wel :wink:

Hebben ze daar geen internet in de hotels? Misschien een miniklepdoos meenemen?

@Cyn: Heb gekeken bij QAS, is ongeveer gelijk aan traveltrend qua prijs en rondreizen

Beps,jammer dat paloma marina zoveel ieren heeft dat,maar als de eigenaar dat ook niet zo fijn vindt kan hij daar toch wat aan doen??? Snap ook wel dat ze alles aanpakken wat inkomsten betreft,maar dan trekt hij misschien weer leukere mensen aan.

Toos,mooie reis in het vooruitzicht.

Cyn,za best goedkomen toch in Thailand en anders wat meer smsjes…

Toos: jawel ze hebben wel internet in de meeste hotels, maar aangezien je vaak om half 5/5 uur je bed uit moet… wil ik er ook wel bijtijds weer in :wink:
Traveltrend is ook goed hoor!!!

Trl: precies dan maar wat meer smsen :wink:

@TRL: De doen daar alleen zaken met Thomas Kook… en ja waar verkoopt die het meest…juist engeland en ierland. Je zit niet te wachten op stomdronken Ieren die om 7-8 uur met kleding en al in het water springen en daarna hun roes gaan uitslapen langs het zwembad…(of erger in de banken bij het restaurant)
Ja daar doet ze echt wel wat aan, maar ja, het is een Paloma onderdeel, dus ligt echt aan de organisatie wat wel en niet kan…

Beps,hmmm jammer vindt het complex er leuk uitzien op de foto’s en idd ziet niet te wachten op dronken engelsen en ieren.Zag dat Nckermnn hem ook weer aanbood.Misschien dat ik er eerst een ga kijken in juni en dan wie weet voor september.Zal nu dan wel weer Pamay worden.

Trl: juni??? :smiley: Meeten?? :wink:

Goedenmiddag.

Ben d’r ook weer ff. Jullie allemaal heerlijk over de vakantie’s zitten beppen. Heerlijk gevoel. :zon02:Ook nog patroontjes langs gekomen? (Naai, brei, haak?) Heb zeker wat gemist. Ook nog allerlei arie’s gezien. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Heel veel succes vandaag en hopenlijk hoor jij er nog niet bij.

Wij ook weer een bietje pech hier. Hadden zo’n 3 jaar geleden toch die grote dakkapel laten plaatsen!! Nou, die lekt nu lekker. Het gaat nog wel niet zo heel hard, maar aan het plafond komen allemaal blaasjes in de MDF schroten.

Heb de aannemer hierover gebelt, maarja… bekend verschijnsel me dit (dooi )weer en gaan natuurlijk onder deze omstandigheden het dak niet op. Mag dus weer bellen als alle sneeuw eraf is. Nu dat dus weer en juist nu op het moment dat die in de verkoop gaat binnenkort. Maarja… helaas nu even niets aan te doen.

Cyn,tuurlijk meeten

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.Ik wil zelf zo begin juni gaan,lekker met het wk…Maar kan Pamay tot nu toe nog niet vinden bij een reisorganisatie.Denk dat we weer gewoon los gaan en aangezien de tickets vaak wel nog iets goedkoper worden boek ik nog niet.

Roanna,owwww balen zeg.Hoop dat het niet al te veel schade veroorzaakt aan het plafond.

Bloem,duim voor je hoor :kus:

Trl: ik ben vanaf de 14e in Kusa… dus zou wel heel leuk zijn als we even kunnen meeten :smiley:

Cyn,zal er rekening meehouden als ik ga boeken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Hahaha vertelde het net ook aan M. En hem lijkt het ook erg gezellig :wink:

@cyn: gelukkig dat hij snel was bijgedraaid met zijn humeur!
Beetje balen van de reis van thailand maar idd de mini klepdoos is dan zo´n uitkomst!!!
@Toos: tullin had er met mij over gewoon een simpele jurkje verder geen trouwjurk. En surfarie zal wel in een spijkerbroek zijn getrouwd!! jammer dat we dat gemist hebben.
hahahahaha
@bloem: meeting met de baas

Jac: een minilaptop is geen optie vind ik… De meeste hotels hebben daar geen wifi namelijk :wink: En vind een mini-klepdoos te duur voor even 19 dagen in thailand :wink:

Hihi juni kusa… haha… nee ga ik niet halen!!!

Zo op het werk, hoorde dat ik morgen lekker de hele dag mag, met een heel leuke collega dus joeppie, DREAM TEAM… echt gezellgi!!!

Dus ook vanavond om 20.30 naar huis…heerlijk!!

@cyn: ooooo ik dacht dat je er al een had, maar inderdaad dan is het te duur dan maar internet cafe???
@ beps: morgen is het dreamteam aanwezig!!!

Beps: hahaha je komt me toch niet lastig vallen in mijn hotel he :wink:

Koliboli: nee dan maar niet online… zal hem dan gewoon om de dag even mailen en elke dag smsen ofzo… Zie geen andere oplossing :wink:

@cyn: moet toch ook kunnen?? Hoe moeilijk het ook zal wezen??

Heb net met soefsoef gepraat ja sorry kan geen arie naam bedenken jullie wel?? dirkarie ofzo???
Maar goed hij is in nijmegen in een hotel en ging naar amsterdam. Nou ja ik heb hem maar het beste gewenst in de red light disitrict? zegt hij nee ik ga daar eten ja toen schoot het eruit ja van de walletjes. Maar goed hij kon erom lachen gelukkig!! Hij hoopt veel bekenden te zien op de VB!
Nou dat zal wel goed komen he??

@Jac: Noem hem hier gewoon Yusuf hoor of als je hem arie wilt noemen opperarie of zo:unibrow:. De naam arie is bij ons ontstaan toen de kinderen nog jong waren en als ze het over een turk hadden dan weten ze (turken dus) dat ze het over hun hebben. Hebben toen bedacht om ze arie te noemen. Dat is inmiddels zo gewoon geworden, hebben het dus over duikarie, goudarie, handdoekarie enz enz. Inmiddels zo gewoon dat het hier overgenomen is:D. Voor alle duidelijkheid, het is dus geen scheldnaam of arie naam, maar meestal wat ze doen weet iedereen over wie je het hebt;)