TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Hey meiden … ik kom ook even voor een bakkie. Nu kan het nog voordat ik zo meteen weer bezig gehouden word door de een of ander.
Vreemde, drukke weken nu hier. Weken vol tegenstellingen. De ene dag blij en de andere dag down.
De moeder van N, het gaat steeds slechter met haar en ik ben blij dat ik er zaterdag nog geweest ben. Ze was heel zwak, ook vaak afwezig en verward maar gelukkig was ze nog wel een half uurtje helder nadat ze een poosje geslapen had. Een moeilijk, emotioneel half uur maar ik heb haar gezegd wat ik wilde zeggen voor het geval dat. Morgen heeft N weer een gesprek met de artsen, ze wilde graag dat ik mee ging maar krijg het gewoon niet rond gebreid denk ik. Morgen afscheid op kantoor en donderdag de verjaardag van J. Ik moet donderdag gewoon werken dus heb mijn tijd morgen hard genoeg nodig voor de boodschappen en zo. Ik vind het ontzettend s**t maar kan mezelf ook niet splitsen.
Vandaag zijn ze van de woningstichting hier geweest. Pas zaten we thee te drinken en opeens zagen we dat het plafond in de kamer vol met gore vlekken zat. Voordat ik erin kwam was het opgeknapt, het keek mooi wit dus daar hadden we niets aan gedaan, gelukkig maar achteraf. Konden ze tenminste niet zeggen dat ik er iets verkeerd op gesmeerd had. Nu komen hun het dus texen met een of ander speciaal spul. Dat scheelt mij weer een hoop werk, plafonds zijn zowiezo al geen pretje vind ik. En dan maar hopen dat het wit blijft.

Gelezen en foto’s gezien over en van mooie Arie’s en hollandse Henkie
Leuke verre reisjes
Internetten op vakantie
Een askim met een pesthumeur (gelukkig maar voor even)
Kokkie die naar de TA is geweest
Een mooi reisschema voor Bloem maar ook een spannende dag want vandaag de 1e meeting op het werk
Misschien een meeting in Kusa met Cyn en TRL… ik ben benieuwd of het gaat lukken
En toen was het op …

@Marion; Drukke dagen voor jou en vervelend als je keuzes moet maken. Voor je gevoel wil je N. steunen maar hebt er gewoon de tijd niet voor. Zal heel moeilijk en emotioneel zijn voor N., wens haar sterkte en jij natuurlijk ook met alles:kus:

@Toos
Ik zal het haar zeggen, jullie lieve woorden deden haar goed.

@Roanna: Wat een pech dat de dakkapel door de smeltsneeuw nou gaat lekken, kun je nou net niet gebruiken he
@Bloem: Hoe ging het vandaag?

@Toos: Dat is zeker pech, maargoed het is in ieder geval niet ergerder geworden en het lekt ook niet op de grond zeg maar, maar ik denk tussen de ruimte van het dak zelf en de schroten die we tegen het plafond hebben zitten. Alleen… het komt nu net ff niet uit he!!!. We laten het natuurlijk wel nazien ( als de sneeuw weg is ) en indien nodig, repareren. Heb ook nog garantie dus, komt wel goed denk en hoop ik.

@Marion: Fijn dat je ons even op de hoogte houd omtrend de toestand van N.s moeder. Enneh… tja, je kunt je inderdaad niet splitsen, al zou je dat zo nu en dan wel willen. Sterkte ermee en zo ook weer voor N.

@Raak: :dag: Danse de samba, danse de rumba. smkiek Tja, tja, tja.

Roanna : jaja, maarre nog ff w8en he, hoop dat alles ok is met je plafond
Marion : zo erg druk, af en toe moesten er meer uren in een dag zitten he:kus:
Toos : hoe is het eigenlijk met jouw fotoarie???

Oh ja… enneh kokkie kan weer smilen hoor. Staat weer met een bek vol tanden. :redface: Hi, hi, hi.

@Raak: Komt goed. :wink:

Met mijn foto arie gaat het goed hoor. Hij heeft alleen nog geen tijd om foto’s om te zetten en op een schijfje te zetten. Vanavond een vergadering, morgen is hij de hort op ,dus zal het donderdag achter zn vodden zitten;)

@Toos: Zie jij eigenlijk je fotoarie nog weleens normaal? :biggrin: Is altijd maar de hort op … zegt tie. Ja, ja. :ninja:

@Roanna
Wat balen van je dakkapel. Komt altijd als je het niet kunt gebruiken he? Kokkie weer een big smile!! Hebben ze dat ff vlug gemaakt zeg.

@Toos
Hoe is het met je schouder? Gaat ie de goede kant op nu?

@Raak
Ja moest kunnen, of meer uren in de nacht :wink:

Marion : jaja de nacht een uur of 4 langer laten duren zou ideaal zijn he
Roanna : kijk dat is nog eens goed nieuws dat Kokkie weer kan lachen
Toos : geeft nix hoor meissie laat hem maar lekker op zijn gemakkie doen, doe ik ook:lol:

@Marion: Nou dat kun je wel zeggen, het zal wel weer goed komen, Hadden het bij onze eerdere dakkapel ook aleens gehad en kon ook gerepareerd worden, maar kan het eigenlijk nu net even niet gebruiken. :drugged:

Enneh… ja onze tandarts is wat dat betreft best goed. Heb je wat, kun je vaak dezelfde dag nog terecht. Als we straks in die nieuwe flat mogen gaan wonen, zit hij schuins tegenover ons, dus dat is helemaal makkelijk.

@Raak: Polonaise dan? :nod:

Zo allemaal, ben ik thuis, denk ik: Zo ff lekker aan mn farm werken…IS FB ERUIT!!! GRRRR

@Roanna: komt vast goed voor de verkoop. en Kokkie weer een brede lach…beter toch…

@Bloemmie: :kus: denk aan je(ze moet zelf maar vertellen hoe of wat… )

@llen Trusten maar, ik ga zo maar eens naar bed…morgen om 7.30 weer naar het werk…

@Beps: Welrtusten hoor en werkse morgenochtend weer. Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai. :redface:

Zo ben ik ook nog ff op de valreep.

Marion, tja je hebt maar 1 lijf en 2 handen, en in een dag zit maar 24 uur, dus je kan niet overal tegelijk zijn. Kan begrijpen dat je er alles voor over had gehad om met N. mee te gaan, maar wat niet gaat dat gaat niet, denk ook aan jezelf. Wens N. sterkte, en hopelijk gaat het niet te lang duren.

Roanna lekkage, misschien help een tas met tl er tegen, en kokkie hoeft niet meer te sabbelen. Nee hoor geintje het is rot genoeg, maar ja lekkage komt nooit uit. Zou het wel opgeven aan de verzekering dus ff een paar digitale foto’s er van maken en opsturen naar de opstalverzekering.

Jac, in de knoei met arie’s…hihihihi. Nu weet je hoe en wat.

Toos, hubbie weer de hort op,…nou lekker dan zo’n man die altijd vertrokken is…hihihihihi.

Beps naar bed…

Bloemmie??? Hoop voor je dat het mee gevallen is vandaag de wave.

Raak wil de nacht langer hebben, ik soms ook, maar soms ook niet…(als je dus weer eens een keer niet kan slapen,duurt dat een eeuwigheid).

@Roanna
Maar te hopen dat ie niet al te vaak naar de overbuurman moet he :slight_smile:

@Beps
He toch … FB er uit. Ligt heel wat vee op apegapen morgen dan.

Roanna je hebt trouwens mooie visjes…

Zo, hehe, weer bijgelezen. *
Lekkende dakkapellen, Kokkie weer een b
vol tanden, spannende dag op werk, Bella Italia rondreis, Arie’s???(zegt mij niks?)Breipatroontjes??? Ook ff gemist, denk ik. Te korte nachten, heb ik ook last van. FB eruit??? Ga zo ff kaike. Nukkige askim, maar gelukkig wer bijgedraaid.*
Veel vakantieplannen :disgust: (ikke nog niks), Veel glibber en glijwerk.
Zondag ben ik ook nog gevallen, met honden uitlaten, zat zo in ene op m’n k**. Hield er een behoorlijk pijnlijke pols aan over, maar nu gaat het wel weer.*
**
Maar serieus…Marion, heel veel sterkte voor N in deze moeilijke tijd, en voor jou ook natuurlijk.
**
Verder niet zo veel te vertellen, :kus: allemaal.

Ja, ben er ook heel blij mee. (Not) :wink:

Weltrusten ladies. :dag: :slapen: