TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Slaap lekker allemaal!!!
Wat lopen ze te ktt** in FB dan??? Ik kan niet meer in jullie vissiesbakken kijken!*

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Goedemorgen, voor iedereen een fijne dag:dag:

Goede morgen …
Vandaag de laatste dag naar het kantoor in O en ik zal blij zijn als het er op zit. Ik heb een enorme hekel aan speeches en reken maar dat er minstens eentje komt. Dan binnenkort nog het afscheid in V, dat is eigenlijk mijn vaste werkplek maar was een jaartje ‘uitgezonden’. En dan zit het erop. En het is goed zo. Belachelijk eigenlijk, ik schrijf dit zo simpel hier neer, neem ontslag al is het dan een baan voor een paar uurtjes. En dat terwijl Bloem in spanning zit of ze haar baan mag houden of niet.
Gisteravond was N ook nog ff op bezoek. Het gaat steeds slechter met haar moeder, ze reageert nog wel maar haar ogen krijgt ze niet meer open, ze zijn te zwaar. Haar lichaam is op maar in haar hoofd is ze er nog niet klaar voor. Kan ze nog niet, want ze wil N niet alleen achterlaten. Ontzettend moeilijk, en al is ze er zelf heel bang voor, ik hoop voor haar dat ze rustig inslaapt.

@Viva
Slapeloze nachten soms. Dikke kus voor jou. Valt ook allemaal niet mee he?

@Roanna
Viel me pas ook al op dat je aquarium er voller uitzag. Ook schoner de laatste dagen :wink:

@Miere
Ook jij al geen buren meer bij de bakken. Ik dacht al, wat is dit nu. Heb ik helemaal geen vrienden meer.

@Marion: Veel sterkte voor jou vandaag en voor N!!

FB werkt weer… ik ook ondertussen haha
Tot vandaag ergens…

Marion,heel veel sterkte voor N en voor jouw natuurlijk ook.

Bloem,hoe gaat het ?

Beps,weer druk met alles te onderhouden.

Nee niet druk druk op het werk… echt op het werk, ik werk vandaag van 8-16.30, morgen ook trouwens… heerlijk!!

@Bloemmie: laat iedereen even weten hoe het gaat…

Goedemorgen all. :dag:

@Viva: Ja, dat mag er best wezen he. ( vissebak ) Heb net even die van jullie leegeraust. (coins) Enneh… nog bedankt voor het doorsturen van de patroontjes. Ga er vanavond gelijk mee bezig. :wink:

Ga nu even aan de koffie dus iedereen een fijne dag verder.

@Marion: Sterkte ook vandaag weer. :kus:

Goeiemorgen,
@Roanna: Leuk zijn ze he de patroontjes, ik heb er een in rastakleuren. Nou ja ik niet maar fotoarie:D
@Marion: Sterkte vandaag met alles. Ook voor N. hoop maar dat het voor haar moeder niet lang duurt

@Toos: Ja echt. Ik ga denk ik die middelste maken. :stuck_out_tongue: Die is niet zo groot.

Mocht iemand belangstelling hebben voor de patronen, even zeggen, stuur ik 'm door.

Meiden Bloemmie is druk met ‘de toekomst’!!!

Zij heeft Wave 3, dus tussen 15 juli en 15 oktober is zij de groep die het licht gaat uit doen op de afdeling. De laatste groep dus(maar dat had ze al verwacht)

Ze gaat lekker door, gaat nwe plannen maken en de toekomst voorbereiden: is nu dus bezig om kaarten te bestellen voor het WK… hahaha

Kunnen ze hier ook wel neerzetten, maar weet niet of dat mag. Alhoewel je ziet niks toch:D

Mooi voor Bloem dat ze in de laatste wave zit, heeft ze wat meer tijd om een andere baan te zoeken

Mooi voor Bloem. Even rustig bekijken hoe en wat nu verder, alhoewel zo te lezen, ze alweer vol met plannen zit. Beter werk!!

@Toos: Zou het niet doen. Straks word je nog gebanned. :slywink:

Had ik al gezegd, dat je weer een mooiere ticker hebt?

Ja deze ticker is leuker he. Kun je ook maken

Ga ik vanavond mee even mee aan de gang. Heb het er maar druk mee. :redface:

Keek net op buienradar en er komt hier weer een lading sneeuw deze kant op:finger:
Voor ik het vergeet…kreeg nog een smsje van Tulin waarin ze jullie bedankt voor de felicitaties, bij deze dus

Ahh lief van Tulin…

SNEEUW!!! :finger: WIL IK NIET :lol:!!!

Bloemmie komt wel goed… en ik ben te druk!!!

@Toos: Oh, wat lief van haar.
Jullie weer sneeuw? Oh, dat vind jij zooo leuk he. :beef: Nou, hoop dat het hier voorlopig wegblijft. Heb er meer dan genoeg van.

Nou, ik ga me gereed maken voor het werk. Iedereen een fijne dag nog verder.

Let wel op Toos, dat je geen steekjes laat vallen, anders krijg je ook lekkage.

:dag:

@Roanna: Zal goed opletten. Nou vind een witte wereld wel wat hebben, maar heb nu wel genoeg sneeuw gezien. Mag van mij warm water gaan regenen
Werk ze:dag::dag: