SNEEUW… SNEEUW… Ik wil de winter AFBESTELLEN,… niet BIJBOEKEN!!!
GRRRRR
Die ticker had ik verleden jaar al… ik vind m zooo leuk!!! ook zeker met dat vliegtuigje wat dan aftelt…haha
SNEEUW… SNEEUW… Ik wil de winter AFBESTELLEN,… niet BIJBOEKEN!!!
GRRRRR
Die ticker had ik verleden jaar al… ik vind m zooo leuk!!! ook zeker met dat vliegtuigje wat dan aftelt…haha
Zo, ff tussen het werken door :
Beps : jij wilt ook winter afbestellen?? me too, ik wil de :zon02:
Gelukkig heeft Bloem wat extra tijd om wat anders te zoeken
Marion : jij weer veel aterkte he, ook voor N:kus:
Roanna : ik ben al begonnen met breien:redface:
Toos : sneeuwt het al bij jullie? nou hoeft van mij niet tot hier te raken hoor, we hebben nog genoeg. Lief van Tulin dat ze sms gestuurd heeft
Viva : hoop dat je vannacht een beetje hebt geslapen:kus:
@Raak: het sneeuwt hier inmiddels en niet zo’n beetje ook. Werk ze thuis en rustig aan met je voet he
Hi meiden, heb weer mooie updates voorbij zien komen…en ik sluit me er dan maar ook bij aan.
Hier nog geen sneeuw maar een grijze sneeuwlucht…
Iedereen werkse, ik zit samen met hubbie op de bank, film kijken…hub is al uitgevroren voor vandaag…Ik schiet dus voor geen meter op…
@toos: had ook niet verwacht dat arie een scheldnaam is hoor. Maar wel grappig!
Zo ik net een maagonderzoek gehad. Erg veel pijn nu! Niet leuk meer!!!
Maar goed weer afwachten hoe dit gaat verlopen.
Goedenmiddag. :dag:
NEEEEEEEEEEEEE…ik wil ook GEEN sneeuw meer.
@Toos: Lekker weer in winterwonderland.
Ha, ha. Hier NOG niks. Pfff.
@Raak: Engels walsje misschien al wel?
@Viva: Dvd kijken met hubs. Heb je niks beters te doen? Die mutsen moeten wel voor half Mei af zijn hoor.
@Jac: He, wat vervelend dan weer. Beterschap ermee hoor. Hopenlijk was het niet voor niks.
@Beps: Je zet er gewoon een ticker op. Kan jou het schelen. Doe je alsofffff.
Ach wel nee… ik kom ook nog wel aan een tikker… en met de mijne is niets mis ;)!!!
Zo thuis en nu even ontspannen… Nog geen sneeuw, wel even iets om over na te denken, als ik eruit ben meld ik het hier ook nog weer…niets spannends…al hoewel haha
Nou, spannund Beps.
@roanna: alles goed met jou en kokkie?
@beps: spannend, ben benieuwd!
@viva: sterkte met paps, je bent er maar druk mee
@marion: afscheid op kantoor, sterkte voor N
@bloem: sterkte met alles
@Linda: Ja zekers wel hoor. Alles goed voor zover. Met jou dan?
Nog altijd verliefd? Ben je alweer aan het werk geweest na je operatie en heeft het geholpen?
Hey meisjes …
Heel even hier want het is al weer bijna tijd om J te gaan halen. Ik heb even bij gelezen onder het eten. Een paar updates gezien en sluit me daar even lekker bij aan. Is wel zo gemakkelijk he.
Alleen …
@Bloem
Fijn te horen dat je bij wave3 zit. Toch weer een aantal maanden meer om een nieuwe baan te vinden he! Kusssssssss …
Misschien straks nog even. En lukt het niet … kus voor jullie!!
ellow ellow
alles goed hier hoor, geen verrassingen. zal er als 1 vd 5 laatste uitgaan, zoals het er nu uitziet tussen 15 july en 15 oktober. maar goed, kan zomaar 16 july worden of misschien veranderen ze het wel en wordt het ergens in juni
we gaan het zien. igg niet in de 1e!
maar goed, anyways, in mn handtekening mn laatste blog, dan snappen jullie een beetje waar ik zo druk mee ben (behalve met kaartjes voor het schaatsen bestellen- owh ja, beps zal ff data doorgeven)
reactie’s op de log zijn welkom, gewoon ‘comment’ klikken, kind kan de was doen.
anyways, sorry, ben nogal aso de laatste tijd maar gewoon… druk!
@bloem: je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik ben er ook veel minder dan ik zou willen, zal van t weekend eens je nieuwe site gaan lezen ben benieuwd
@roanna: ja nog steeds helemaal verliefd, heel erg gelukkig samen, de operatie heeft zeker geholpen, de momenten dat ik nog misselijk ben worden met de week minder, voel me weer fit zo heb ik me lang niet gevoeld, werk nu weer volledig, chirurg was vorige week bij de eind controle erg tevreden, ben je nog af en toe op msn?
Zo, was ze weer.
@Linda: Oh, dat zijn mooie berichten dan. En ja hoor, zit nog weleens op MSN, alleen moet ik daar wel zin in hebben en dat heb ik soms/meestal niet.
@Toos: Mijn ticker is ook wel aardig gelukt he?
Zat net nog even met mijn schoonzus ( die met ons naar ADR was geweest) op de chat en vertelde me dat ze gister voor controle waren geweest in het AMC voor de ogen van mijn zwager en heeft te horen gekregen dat hij over 4 weken weer aan zijn ogen geopereerd moet worden. Vind het zo sneu voor hen. Hij dacht dat het al wat beter ging, maar niet dus. Had ook een bloeddruk van 240 ( bovendruk) en is gelijk nog doorgestuurd naar de HA. Nu krijgt hij weer medicijnen erbij, anders kunnnen ze hem niet opereren.
@Bloem: Inderdaad hoor. Geen sorry hoor. Je hebt wel wat anders aan je hoofd en blijf lekker met je leukere bezigheden bezig. Als je er zin en tijd voor hebt, kan je altijd hier terecht. Toch?
@Roanna: Ja leuke ticker hoor. Zeker sneu voor je zwager, maar hopen dat de bloeddruk ook wil zakken. Gaan ze ook mee naar alanya?
@Bloem: Denk dat je op de goede weg bent met wat je wilt gaan doen
@Toos: Nee, als zij met ons mee zouden willen gaan is dat altijd in het najaar. Misschien als alles van ons goed verloopt, pakken we alsnog wel een lastminute in het najaar met hullie. Wie weet.
Gaat vast wel goedkomen bij jullie. Misschien dan in het najaar niet weg, maar misschien in het voorjaar ver weg…maleisie of zo
Nou Toos, daar zeg je wat. Daar willen zij ook graag naar toe, dus wie weet wordt dat het wel, heel ver in het najaar. Hmmm… houd ik even in gedachten. Goed dat we naar de VB gaan. Ik neem in ieder geval info mee.
Zo, ga nu ook gelijk de tent sluiten hier. Iedereen weltrusten alvast en tot morgen zullen we maar weer zeggen.
:dag:
Ik ga ook zo naar mn mandje. :slapen:Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag:
Goedemorgen, ga ff bijlezen, heb niet zoveel tijd, sorry
Fijne dag allemaal :kus: