Sorry hoor… maar zit de laatste 2 dagen niet top in mijn vel… Komt wel weer goed, maar moet het gewoon echt even rustig aan doen… Heeft niks met hier te maken, maar puur met mezelf en askim enzo…
Kom “nog” maar eens binnenwippen !! Is al weer tijdje geleden, maar de laatste tijd zoooooooo druk gehad !!
Mijn papa vorige week opgenomen op de spoed met een gebarsten appendix, was echt wel kantje boord. Gelukkig waren ze er op tijd bij … was er even niet goed van. Werden uit bed gebeld om 23.30 of zo door mijn moeder. Om je dood te schrikken !!!
Gelukkig aan de beterhand.
En de feestdagen ook enorm druk gehad.
Verder is de sneeuw hier ook eindelijk weg. Werd hoog tijd, en gelukkig niet meer zo koud.
Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt. Lange afstand om even binnen te springen hé ? Maar nog even 4 maand en 4 weken op je tandjes bijten … sterkte hoor :kus:
Kaylo: ja maar ik bijt alweer ruim een maand op mijn tanden… Het duurt zoooo lang… :crybaby: En M. maakt het ook nog moeilijker om bijna dagelijks jankend achter de webcam te zitten… Pfffff
cyn : zit maar 1 ding op : aftellen … Gelukkig hebben jullie nog de webcam en msn. Maar blijft moeilijk, kan het me voorstellen.
Ik had “toenertijd” (heel lang geleden dus …) enkel de gewone telefoon met mijn Siciliaanse vriend en brieven schrijven natuurlijk. Internet, msn, webcam bestond toen nog niet …
@Cyn: dat hoort bij liefde op deze afstand. Ik had het al met 30 km(toen geen internet, telefoon niet bij mn schoonouders, en we zagen elkaar veel te weinig!!)!!!
Sterkte meis…
Contracten ja wat kan ik zeggen:
We krijgen een contract, tenminste,… ik krijg een contract alleen is het voor OF 3 mnd, OF 6 mnd. Ik kan nog niet kiezen ofzo, we gaan eerst kijken of een ieder dat ook met elkaar kan regelen, anders moet de manager aanwijzen wie welk contract gaat krijgen.
Opzich heb ik er niet veel moeite mee, want contract is contract, maar het is zo een korte termijn. Anderzijds, nu via UZB dus kan ik ook geen rechten opbouwen.
Dat is wat er speelt, iig geven ze contracten, dus willen ze ons niet kwijt, anders zou dit nu niet het geval zijn denk ik maar zo…
Kaylo dat is zeker schrikken, sterkte meid
Cynnie pfffff aftellen, en een lange afstand relatie, nee makkelijk is het niet…maar het wordt vanzelf tijd om weer naar hem toe te gaan.
Beps, toch een contract, 3 of 6 maanden nee lang is het niet, maar het begin is er zo kun je het ook bekijken.
Ik terug van paps, ik was er om kwart voor 11 vol bepakt met boodschappen zit hij gewoon aan de jenever:frown: moet toch niet gekker worden, weet er niets meer van dat hij gevallen is van de week. Een grote bende in de keuken, allemaal koffie gemorst, shag door de hele hut heen gestrooid.
Ik weet echt niet meer wat ik met die man aan moet.:wasted:
Viva: jeetje dit kan toch niet meer!!! Sorry maar mijn oma is niet eens zo ver… en zit wel gewoon in een verzorgingstehuis… Mede doordat mijn moeder zelf aangaf dat ze dit niet langer ging trekken… Wellicht ook een mogelijkheid voor jou om dit door te geven??? Weet niet hoor… misschien heb je dat allang al gedaan!