@Cyn: het is oneerlijk verdeeld in de wereld…maar voor de vader van Viva is al zovaak wat aangevraagd… Ik hoop ook voor haar dat ze een oplossing kunnen gaan vinden hiervoor…
Nog even meiden en dan ga ik lekker naar huis!!!
@Cyn: het is oneerlijk verdeeld in de wereld…maar voor de vader van Viva is al zovaak wat aangevraagd… Ik hoop ook voor haar dat ze een oplossing kunnen gaan vinden hiervoor…
Nog even meiden en dan ga ik lekker naar huis!!!
Het is ook oneerlijk, maar ze vonden mijn oma ook nog te goed voor een verzorgingstehuis… maar omdat mijn mams aangaf dat ze het echt niet trok (enigst-kind, en wellicht wat overdreven ;)) is er toch een oplossing gekomen… En nu gaat ze steeds verder achteruit, dus de stap is bij ons echt wel goed geweest :chin:
Pfff zat net even te zoeken… maar thailand staat dus al een hele tijd definitief… en er gaan gewoon 36!!! mensen mee… Bussie vol denk… ![]()
Goedenavond all. :dag:
Allereerst even…Marion… van harte fefeliciteerd met je grote zoon. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/voetbal/118.gif Hele fijne dag verder nog gewenst. Ook al aan het puberen zeker he?
@Beps: Nouja, toch al wel wat meer duidelijkheid, al is het toch nog geen vast kontrakt. Je bent in ieder geval weer voor een poosje onder de pannen.
@Cynthia: Valt allemaal niet mee he!!! Maarja… lekker cammen maakt toch ook veel goed. Moet je maar gewoon even tegen hem zeggen… dat hij niet iedere keer zo moet huilen, omdat het voor jou dan nog moelijker is. Eigenlijk wel skattig hoor!!! :wub:
@Viva: Ook weer een heerlijk dagje Paps achter de rug. :disgust: Nou, je hebt het weer geweten dus. Pffff…
Wij vanmiddag even naar de stad geweest en heb daar nog in de opruiming mij Miss Tamtam leuke shirtjes/truitjes gescoord à €5. per stuk. Yehhhh…
Goeieavond,
@Beps: Contract aangboden en is maar net voor hoelang. Het is in ieder geval een begin
@Cyn: Dat is het nadeel van :wub: op afstand, wees blij dat dankzij alle moderne communicatiemiddelen jullie elkaar toch kunnen zien en met elkaar praten. :wub: moet zich maar een beetje leren beheersen hoor, doet ie maar in zn eigen tijd. Tenminste zou ik tegen hem zeggen omdat het :crybaby:, het er niet makkelijker op maakt, klinkt niet vriendelijk, maar zo bedoel ik het niet.
Verder is vandaag de postbode aan de deur geweest met mn camera, maar was niet thuus. Ben benieuwd morgen
@Viva: Eigenlijk zou je de boel zo moeten laten zoals je het vind en de HA er bij zn haren bij moeten slepen. Kan hij zelf zien dat het niet meer gaat, je zou er echt moedeloos van worden. Zou in ieder geval wel doorgeven dat hij 's ochtends al aan de drank zit
@Toos: Ik heb van de week ook via Yvonne bericht gehad, dat ik iets mag uitzoeken op die albumsite t.w.v. € 42,95. Moet nog ff zien wat ik wil en hoe dat moet. :unibrow:
Ik ook weer even op bezoek,
voor de dames die aanstaande zaterdag naar de vakantiebeurs gaan, ik heb een gratis kaart gewonnen, weet niet of 1 van jullie interesse heeft…?
Roanna & Toos: ja dat is ook zo hoor… En dat huilen… haha heb al zo vaak tegen hem gezegd dat hij dat niet moet doen… Maar hij zegt dat het automatisch gaat… pffff wat is dat nou voor vent!! ![]()
Zal ik jullie nog even wat lekkers laten zien?? ![]()
Sodeju, daar zou ik zelfs M. 1x voor laten wachten ![]()
@Cynthia: Kijk Cyn… zo mag ik het horen en zien.
Niets te nadele van M. hoor! :wub:
@Wendy: Jij ook al? Ik ook. Dus liefhebbers? Moeten dan wel onder mijn begeleiding naar binnen. :lol: Staat erbij.
@wendy: heb je een pb gestuurd?
@ roanna: hoe komen jullie daar aan tpch hahahahaha. Nou ik ga met meerdere personen en ik wil best onder begeleiding van jouw naar binnen als het nog geldt??
zo net ook weer een verjaardag gehad van mijn neefje! 6 jaar is hij alweer geworden!!!Echt een grote jongen wordt het!!! En zo lief!!! hij wil alles delen en al echt een gastheer!!!
trouwens roanna je ticker is erg mooi geworden hoor!!!
Als ik nou precies weet wat ik ga doen en wanneer dan moet ik eens kijken of het mij ook leukt!!
zo nu zien jullie de echte koliboli!!! Nog eventjes omdat de sneeuw hier nog ligt. Straks in het voorjaar maar weer een foto vanuit het gewelidige turkije!! hahaha
Roanna: hahaha M. en ik hebben afgesproken dat we allebei 1x vreemd mogen gaan… Hahahaha… hij met fergie van de Black eyed peas… en ik met C. Ronaldo… (van die foto dus
:wub: )
@cyn= dan heb jij een goed keus gemaakt!!! hahahaha echter hij ziet er goed uit maar zijn karakter staat mij niet aan maar goed iedereen zijn keus!!! hahahahahahaha
mijn lichtjes gaan uit! Welterusten iedereen en tot morgen!!! Slaap lekker, sweet dreams!!
Hoe we eraan komen? Ik denk omdat we een week geleden al kortingkaarten hadden besteld via internet en krijg je nu bericht dat je een gratis ticket hebt gewonnen. Nou, ik denk al die mensen die via de computer kaarten hadden besteld. Lekker handig… iedereen heeft toch al zijn kaarten. :tssk: Ga even hier in de kring vragen of er nog iemand belangstelling voor heeft en anders mag jij gerust onder mijn “begeleiding” mee naar binnen hoor. Ha, ha.
@Cynthia: Goehoed!!!
:lol:
Ik heb dus ook zo’n gratis kaart haha, volgens mij heeft iedereen er een gehad die op internet kaarten heeft besteld. Heb er waarschijnlijk iemand voor, weet ik morgen en anders mag er ook iemand met mij mee naar binnen
:lol::lol: Telepathie Roanna…
Jac: zijn karakter staat mij ook niet aan… maar zijn uiterlijk wel… mjammie… kan echt kwijlen bij die jongen!!! :wub:
Ik ga ook slapen!!! :dag: :kus: