TTT deel 136....weer een deel om vol te kletsen

Hebben we dat weleens niet vaker gehad? :redface: :dag:

@Cyn: Is niet mijn smaak, vind het een gladjakker enne daar heb je toch geen houvast aan. Zit geen vlees op:D
@Roanna: Volgens mij hebben we dat wel vaker ja:lol:

@Toos: Nou, dan gaan we jullie vast zaterdag wel ff ergens zien op de VB he? In ieder geval bij ADR, want wil wel even bij hen langs. :vak02:

We kiep in tuts hierover he!!! :wink:

Doen we hoor, heb dr zin in.

Nou, ik ook hoor. Alleen de sfeer al he!!! Oke… en de drankjes, folders, pennen, sleutelhangers, slippers, boekjes en voute tassen enzo natuurlijk.

Zondag hebben we ook nog een feestje met etentje in Arnhem, dus heb weer eens een druk weekend, maar wel allemaal leuke dingen voor de mensen.

Wij zaterdagavond ook een etentje en zijn van plan om zondag weinig te doen. Geloof dat het dan ook takkeweer wordt.

Ja dat zijn zeker leuke dingen voor de mens. En de VB, ik kijk er altijd wel naar uit. Net wat je zegt vooral om de sfeer

Ik ga mn mandje maar eens opzoeken, heb het eigenlijk wel gehad voor vandaag. Truste:slapen: en tot morgen maar weer:dag:

Hoi Allemaal,
FF kijken wat ik onthouden heb…
@ Cyn, jankende askim…tsja, wat je zegt, wat is dat nou voor vent?? Nou ja, die van mij is ook wel een beetje zo, zacht van hart, noemt hij het, haha. En die andere??? Mmmmmm, niet mijn smaak, idd een gladjakker, brrrrrr
@Veel over VB, ben daar nog nooit geweest, trekt mij ook niet zo, eigenlijk, ik weet toch wel wat ik wil, als ik op vakantie kan gaan.
@ Viva weer problemen met Pa, ik denk ook dat je het, hoe vervelend ook, eens moet laten escaleren, en niet altijd voor hem klaar staan. Ze moeten wakker geschud worden, en zolang jij steeds de problemen voor hem oplost vinden ze het wel best. (denk ik)
@ Beps, contract…tsja, je krijgt nergens meteen een contract voor onbepaalde tijd, dus ik zou het maar lekker aanpakken. Enne, jij was toch die medewerkster van de maand???
@ Marion, hij ligt waarschijnlijk al op 1 oor, maar toch nog gefeliciteerd met je grote voetballertje!
@ Bloemmie, :kus:, ik heb gereageerd op je log
@ Roanna, druk, maar gezellig weekend voor de boeg, meeting op de VB?
@ Uhhh, uhhh, ik weet het niet meer, Kaylo langsgeweest, Jac langsgeweest…Nou ja, allemaal maar een knuf:kus:

Ik heb vanavond Crazy even gebeld, in Marmaris, die is helemaal heppie de peppie in haar huissie. Keuken gesopt, kasten schoongemaakt, en weet ik veel wat allemaal nog. Maandag komt ze weer thuis.

Ikke morgen vrij, askim dagje, gezellig hoor. Hij mag ook wel weer eens wat lekkers voor me maken, dat is al weer een tijdje geleden. We zien elkaar niet zoveel, de laatste tijd, heeft met het weer te maken, en benzineschaarste. Maar morgen gelukkig wel.
Nou truste allemaal, iyi uyukular, of zoiets.:slapen::dag::kus::kus:

Ja, het ziet er voor het weekend weer niet zo fraai uit he. Kijk, dat het koud blijft… niets erg, maar a.u.b. geen sneeuw meer. Zou het ook sneu vinden voor mijn nicht en man, als er door de weersomstandigheden dan weinig mensen zullen komen. Zij zijn 40 jaar getrouwd en geven zo’n onderonsje met Indisch etentje erbij in Bronbeek. ( Kan ik gelijk een plekje uitzoeken voor kokkie ) . Geintje!!! Maargoed, maar even afwachten.

Ga naar boven tv kijken en zeg alvast weltrusten aan ieder die hier nog is of nog komt.
Tot morgen weer. Weltrusten :kus: :dag:

PS. Wat erg weer van die aarbeving he. Vind het verschrikkelijk die beelden.

@Miere: :dag: Heel veel plezier morgen met je askim en laat je weer lekker verwennen hoor! :wub:

Goede nacht inmiddels :slight_smile:
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik zal ze hem morgen laten zien. En ja, het is een puber en dat was te merken vandaag. Even een flinke confrontatie gehad samen. Al ben je dan 13, van een grote mond ben ik niet gediend. Een lange dag met weinig pauze, ik kwam thuis van het werk en het bezoek zat al binnen. Gelukkig had mams de koffie en thee al gezet. Verder constant bezoek gehad tot bijna 23.00 uur. En dan … snel de laptop aan en nog ff babbelen samen. Nog even gebeld met N en ze was blij dat ze deze dag is doorgekomen want ze zou het verschrikkelijk gevonden hebben als het de 14e gebeurd zou zijn. Maar nu het bed in want het zou zo maar kunnen dat ik er vannacht weer uitgebeld wordt en dan moet ik paraat staan voor mijn logeetje.
En voor ik het vergeet … kus voor Viva!!
Miere bijna goed :wink: iyi uykular arkadaslarim benim :kus:

goedemorgen allemaal een fijne dag:kus:

:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Goeiemorgen!!!

Marion: pubers… haha ik was ook niet zo makkelijk als puber zijnde :wink:

Toos&Roanna: helemaal in to de vakantiebeurs… Ik sla dit jaar over… heb EN geen tijd en vind het de laatste jaren steeds minder worden… :wink: En krijg altijd zware migraine met al die mensen daar zo… is veel te druk voor mij…

Cristiano Ronaldo: pfoeeeeh… glad maar zoooo lekker :biggrin:

Goedemorgen all. :dag:

Zo, de vrijdagrituelen klaar, vissen gevoerd, mijn FB correspondentie gedaan, ha, ha, en nu ff lekker aan de koffie.

@Cynthia: Och ja, als je er niet goed tegen kunt, dan beter van niet. Ik zie het altijd als een dagje uit en ik vermaak me altijd wel daar. Zoveul om te zien en de meeste dingen toch voor ons niet bereikbaar, maar kijken kost niks.:vak02:

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Zo goedemorgen meiden,

Hier ook de vrijdagrituelen, maar ben niet vooruit te branden…maar wat moet dat moet nietwaar.
Cyn hoofdpijn van veel mensen…nou dan maar ff niet.
Marion een aanvaring met J. gehad tja er bestaan alleen een liedje over meisjes van 13, niet over jongens, maar het zal best goed komen. Zo rol je van de ene fase in de andere.
Roanna weer druk geweest met visjes, correspondentie en nu aan de koffie.

Ik heb morgen feest moet om 3 uur bij mijn schoonzus zijn om de hapjes klaar te maken en om 8 uur begint het hele spektakel, er moet nog aardig wat werk worden verzet maar dat komt goed, alleen jammer dat het weer niet echt wil meewerken morgen.
En ik voel me k*t, zit helemaal klem wat betreft mijn vader, maar moet het van me af zetten, anders komt het niet goed.

Meiden ik ben beroerd…keellie klinkt nog verrotter en nu ook zweten(weet niet of ik koorts heb, maar BLEHHH voel me but…)
Zo de schapjes…verder zit ik lekker te nietsen…

Allemaal veel plezier morgen…ik mag…WERKEN…

@Contract: ik vind het ook helemaal geen slecht voorstel: ze kunnen ook zeggen: Winter bijna voorbij…we zien de volgende winter wel…nee…ze geven contract…maar dan wel ‘beperkt’ nou prima: KOM MAAR OP…en ik zie wel, 3 mnd is ook goed hoor, UZB mag je per minuut vertrekken tenslotte

Net gebeld met vanalles en nogwat, pg team voor paps gaat contact met hem opnemen…ik wordt zo weer terug gebeld door het team hoe en wat. Maar IK kan niets, huisarts MAG niets, als het helemaal de spuigaten uit gaat lopen, wordt hij onder bewind geplaatst dat is het uiterste wat het pg team kan doen. Dan wordt het dus de weg naar de rechter…

Goeiemorgen,
Hier is het grijs en grauw, maar alles beter dan sneeuw.
@Viva: Zou willen dat ik wat voor je kon doen:kus:. Wat een toestand is het toch, je zit er maar mooi mee. Het ergste lijkt me dat je ziet dat het niet goed gaat en je alleen maar tegen een muur van onbegrip aanloopt.
@Beps: Beterschap
@Marion: In de clinch met een puberzoon. Heb alleen maar meiden en een daarvan was echt een rotmeid in de pubertijd. Een periode waar je doorheen moet, valt niet altijd mee hoor