Marion : nog gefeliciteerd met J. Puberen valt nier altijd mee he, nou ja, jij hebt er maar 1 tegelijk, moet nog te doen zijn he
Beps : beterschap hoor meid, vervelend he als je je zo kl.te voelt. Gelukkig ben je tevreden met “contract”.Je hebt gelijk hoor enne beter iets dan niets toch
Viva : sterkte voor jou hoor:kus:morgen het grote feest en jij maar weer druk met de voorbereidingen
Roanna : ook alle rituelen en FB en vissies weer gedaan. Nu geestelijk voorbereidewn op een daagje uit morgen…
Cyn : geen zin in de drukte van de vakantiebeurs
Miere : heeft vandaag heerlijk een askim-daagje, geniet er maar van hoor
Toos : Is morgen ook op de VK beurs te vinden, zal best een gezellige bedoening worden enne je hebt nog vrijkaartjes over ook …
@Viva: Dan maar de gang naar de rechter. Het gebeurd bij ons ook, ze komen als spoedopname binnen, het RIO (indicatiecommissie) kijkt of het een juiste beslissing is. Geeft ook een observatieperiode waarin gekeken moet worden of diegene op de juiste plaats is. Dan neemt de rechter een beslissing, meestal volgt hij/zij het advies van de indicatiecommissie. Er zitten bij ons mensen die ,zoals ik het een beetje kan inschatten, minder slecht zijn dan jouw vader
@Raak: Hoe is het met je voet? Ja een kaart over dus…![]()
Heb mn gewonnen camera binnen. Niet de sanyo die ze ter beschikking hadden gestel, die was uit de collectie, maar een olympas. Leuk ding, kan niet anders zeggen
Weet je Viva, zo’n PG team ziet toch ook dat het niet gaat. Gaan ze contact met paps opnemen. Je kunt op je klompen aanvoelen dat hij zegt dat het allemaal prima gaat zo, ze weten toch dat hij dementerend is en niet capabel is om in te schatten dat het niet goed gaat en jij als dochter hem wel helpt. Soms snap ik er helemaal niks van, zal wel aan mij liggen
goedemiddag alweer…
Gaat snel zo´n dag. Ik heb ook zin in morgen hoewel wij al vroeg gaan. Ik koop mijn kaartje wel aan de kassa moet toch ook kunnen??
Eventjes over struinen mensen gedag zeggen en dan weer lekker naar huis waar de erwtensoep staat we wachten. Lekkere ouderwetse soep van moeders hmmmmmmmm.
Viva,niet makkelijk voor jullie de situatie met je vader,hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt,want ook voor jullie kan dit niet lang zo doorgaan…:kus:
Miere,lekker dagje met je askim vandaan,geniet ervan.
Beps,:kus:,beterschap.
Marion,:kus:
Ik gistermiddag beroerd naar huis gegaan,C was die nacht ziek geweest en ik zat er ook helemaal doorheen,vandaag ook maar thuis gebleven.
@Viva: ik ben het helemaal met Toos eens: hopelijk gaan ze inzien dat het voor jullie veel te zwaar is, en dat het echt tijd word om ‘verdere stappen’ te ondernemen… hij wil geen hulp, dus…jij hebt gedaan wat je kan, en zelfs meer, diepe buiging met mn hoed af voor jullie…:kus:
Trl : voor jou ook van harte beterschap en een dikke :kus:,miste je vanmorgen al
Toos : pijn is gelukkig helemaal weg, slaap weer en heel langszaam zie je de ontsteking wegtrekken, nu afwachten op bloedtest. Moet as woensdag.Doe echt bijna niet lopen maar wordt het wel beu
thanx voor jullie lieve woorden meiden, want ik wordt er schij* ziek van, heb aan alle toeters en bellen getrokken, nu is het afwachten, maar ik verwacht er weinig van.
Huisarts zegt het is te hopen dat hij een heup breek, dan kunnen we iets, pg team zegt hetzelfde, en de thuiszorg ook.Wacht nog steeds op het telefoontje…
Toos je camera in huis, en ook nog een ander merk.
Beps beterschap, toch gaan werken doe nou eens rustig aan meissie
Tlr. ook al in de lappenmand en C. ook nog ziek.
Raak gelukkig geen pijn meer.
gaat lekker allemaal.
Zo meiden, Rubbie een nieuwe klepdoos, zodat ik de ‘oude’ krijg!!! Heerlijk kan ik ook tv kijken en naar mn boerderijen enzo toe!!!
Nu dus bij mn ouders, groetjes aan een ieder zeggen ze, en dan morgen gaan werken
@TRL: Beterschap
@Viva: Jij ook meis…stap voor stap…
En nu…naar huis haha
Goedenavond. :dag:
Wat een rust hier he!!!
@Viva: Heb van die termen eerlijk gezegt geen verstand, maar dat je er problemen mee en door hebt, is mij volkomen duidelijk. Er moet zeker eerst iets heeeel ernstigs gebeuren, voordat de instanties ingrijpen, alsof dit allemaal al niet erg genoeg is. Meid… :kus:
@Raak: Nog met pootje omhoog, maar wel druk doende zeker? :dag:Jammer dat je morgen niet meekunt. Ik had wel willen douwen hoor!!!
@Beps: Hee, dat zijn weer eeens leuke berichten. Jij je eigen doos. Lekker hoor. Kun je nog vaker en overal naar de boerderie en dergelijke. Ga er maar van genieten hoor en werkse morgen. :redface: Ik zal op de VB aan je denken. Hi, hi.
Verder al de zieken onder ons… :kus: en beterschap.
Ik ben vanavond even alles aan het uitzoeken geweest wat ik nodig heb voor de makelaar die maandagmiddag weer hier komt. Hopenlijk heb ik alles bij elkaar, wat hij nodig heeft om de verkoop te kunnen starten.
Maar morgen eerst fijn naar de VB. Heb er zin an. Ienie mienie meeting met Toos en hubsie. Leuk!!
:dag:
slaap lekker :dag: :kus:
@Cyn: :kus: Truste ook en sweet dreams he!! :wub:
welterusten allemaal!!!
Veel plezier op de VB
Cyn,slaap lekker
Beps,een klepdoos lekker voor de tv de boederie ed onderhouden.
VB gangers veel plezier morgen
Jij ook he Jac en wie weet komen we elkaar nog tegen, al weet ik heel niet hoe je eruit ziet. Ha, ha. Jullie ook veel plezier op de VB en met name bij de ADR stand. :vak02:
Weltrusten all. :dag:
Roanna : anders vind ik het wel jammer:finger: Als je hier morgenochtend misschien niet meer bent wil ik je nu al een heel fijne dag toewensen en doe iedereen maar de hartelijke groetjes van ons]
Alle VB bezoekers :have fun en ga maar alvast een beetje :zon02: halen he
:slapen: lekker voor strakjes en tot morgen:dag:
@Viva::kus:. Veel plezier op het feest morgen
@jac: Veel plezier ook op de VB
@Roanna: Zie je morgen. LEUK!!!
@Raak: Zo jammer dat je niet meekunt. Beterschap met je voet:kus:.
@Beps; Nu fbken op de klepdoos, makkelijk hoor
@Marion: Sterkte voor N. en ook voor jou:kus:
Voor de zieken onder ons beterschap
Zal morgen wel niet langskomen, dussss fijn weekend:dag:
Ik weer aan het werk, hees, hoestend, hoofdpijn, en pijn in gewrichten/spieren… maar ja, volhoudertje…haha!!!
Iedereen een fijne dag
@Marion: Ik denk aan jullie
:ITALY:Bloem29: 22 Jan- 1 Feb: Milaan- Collalbo- Verona- Venezia- Baselga-Italie:ITALY:
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Toos: Eind september - rondreis australiehttp://www.animaatjes.nl/mini/p/pixel_plaatjes/AF1Koala4.gif
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar